صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۱ مهر ۱۴۰۲ / ۱۲:۳۱
کد خبر: 16807
گزارشگر: 2
۱۲۷۶۶
۶
۵
۱۰
ثبت نام و دریافت وام برای ازدواج امسال

راهنمای وام ازدواج بالای ۵۰ سال ۱۴۰۲

راهنمای وام ازدواج بالای ۵۰ سال ۱۴۰۲
لازم به ذکر است که بسیاری از افراد که در سال ۱۴۰۲ ازدواج می‌کنند با توجه به شرایط خاصی می‌توانند به دریافت وام ازدواج اقدام کنند. باید توجه داشته باشید که شرایط این وام برای اشخاص مورد نظر با گروه‌های سنی مختلف کمی با هم تفاوت دارد.

از این رو برای اخذ وام ازدواج باید این نکته‌ها و تفاوت‌های مهم را به طور دقیق بررسی کنید و سپس به انجام امور مربوط به دریافت این وام اقدام کنید تا در این صورت بتوانید در موعد مقرر به اخذ وام ازدواج خود بپردازید. برای ثبت نام فوری وام ازدواج با شماره 02191090049 تماس حاصل فرمایید.

شرایط وام ازدواج بالای ۵۰ سال۱۴۰۲

باید توجه کنید که افرادی که بالای ۵۰ سال هستند و در سال ۱۴۰۲ ازدواج می‌کنند با توجه به شرایط خاصی می‌توانند به اخذ وام ازدواج اقدام کنند. شرایط وام ازدواج بالای ۵۰ سال ۱۴۰۲ به قرار زیر است:

  • افرادی که بالای ۵۰ سال سن دارند نباید قبلاً ازدواج کرده باشند.
  • این افراد در صورتی که قبلاً ازدواج کرده‌اند و جدا شده‌اند نباید در ازدواج قبلی خود وام ازدواج را دریافت کرده باشند.
  • افرادی که قصد دریافت وام ازدواج را دارند باید تابعیت ایران را داشته باشند.
  • این اشخاص باید دارای عقدنامه معتبر و شماره و کارت ملی و همین‌طور کد پستی باشند تا در این صورت بتوانند اقدام به دریافت این وام کنند.
  • باید ضامن‌های معتبر را برای اخذ وام ازدواج در نظر داشته باشند. این ضمان‌ها باید گواهی کسر از حقوق داشته باشند.

همان‌طور که متوجه شدید شرایط وام ازدواج برای بالای ۵۰ سال ۱۴۰۲ را در این صفحه عنان کردیم تا بر اساس این موارد و شروط بتوانید در صورتی که قصد اخذ این وام را دارید سریعاً اقدام کنید.

مدارک مورد نیاز برای دریافت وام ازدواج

اگر بالای ۵۰ سال هستید و در سال ۱۴۰۲ ازدواج کرده‌اید و قصد دریافت وام ازدواج را دارید ابتدا لازم است که مدارک مورد نیاز خود را آماده سازی کنید. زیرا بدون وجود این مدارک نمی‌توانید هیچ کاری برای دریافت این وام به پیش برید. مدارکی که در این مسیر به آنها نیاز دارید را در این صفحه ذکر می‌کنیم:

  • اصل شناسنامه زوجین
  • اصل کارت ملی زوجین
  • اصل سند ازدواج
  • اصل شناسنامه ضمن‌ها
  • کد پستی ده رقمی و همین‌طور آدرس دقیق زوجین
  • کد رهگیری ده رقمی که زوجین پس از ثبت نام در سایت دریافت می‌کنند

توجه داشته باشید که در صورت کامل بودن مدارک نام‌برده‌شده است که افرادی که به دنبال اخذ وام ازدواج بالای 50 سال 1402 هستند به درستی می‌توانند روند ثبت نام برای وام ازدواج را به پیش برند و این مدارک در این زمینه اهمیت زیادی دارند. از این رو به هیچ عنوان با مدارک ناقص به مکان‌های مربوطه مراجعه نکنید. زیرا در این صورت نمی‌توانید کار خود را در اخذ این وام به درستی انجام دهید.

مبلغ وام زوجین بالای ۵۰ سال۱۴۰۲

تسهیلاتی که شامل حال زوج‌های بالای ۵۰ سال در سال ۱۴۰۲ می‌شود برابر با ۱۸۰ میلیون تومان است. توجه کنید که اگر قصد دریافت وام ازدواج بالای ۵۰ سال ۱۴۰۲ را دارید می‌توانید به طور جداگانه نفری ۱۸۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی قرض‌الحسنه مربوط به زوجین در سال جاری را دریافت کنید که بازپرداخت این وام ۱۰ ساله است که پس از اعتبار سنجی به شما عزیزان ارائه می‌شود. نرخ کارمزد این وام نیز برابر با ۴ درصد است. اقساط وام ازدواج بالای ۵۰ سال ۱۴۰۲ باید طی مدت ۱۲۰ ماه به بانک پرداخت شوند. سررسید مربوط به اولین قسط و کارمزد آن نیز یک ماه بعد از پرداخت تسهیلات است.

شرایط ضامنین وام ازدواج چیست؟

شرایط ضامنین مربوط به وام ازدواج بالای ۵۰ سال ۱۴۰۲ را باید قبل از شروع فرایند انجام امور مربوط به دریافت این وام به دقت مورد بررسی قرار دهید. ضامن‌ها باید دارای گواهی کسر از حقوق باشند و باید یک فقره سفته را برای انجام این کار ارائه دهند و از اعتبار زیادی برخوردار باشند.

شیوه ثبت نام وام ازدواج

اگر قصد دریافت وام ازدواج بالای ۵۰ سال ۱۴۰۲ را دارید برای ثبت نام باید مرحله‌های زیر را به پیش برید:

  • ابتدا باید وارد سایت رسمی و بسیار معتبر cbr.ir شوید و فرم‌های مربوط به اخذ این وام را کامل کنید.
  • سپس این فرم را به ثبت برسانید. اما قبل از انجام این کار باید مجدداً به بررسی مواردی که در این فرم درج کرده‌اید اقدام کنید تا از صحت و سقم آنها اطلاع یابید و این روند با هیچ مشکلی مواجه نشوید.
  • پس از انجام این کار یک کد رهگیری ۱۰ رقمی به شما ارائه می‌شود که کاملاً محرمانه و خصوصی است که باید آن را ضمیمه مدارک خود کنید.

وام ازدواج برای افراد بالای ۵۰ سال

توجه داشته باشید که تمام افرادی که در سال ۱۴۰۲ ازدواج می‌کنند مشمول دریافت وام ازدواج می‌شوند. حتی افرادی که بالای ۵۰ سال سن دارند نیز می‌توانند این وام را دریافت کنند. این دسته از افراد به شرطی که واجد شرایط وام ازدواج بالای ۵۰ سال ۱۴۰۲ باشند می‌توانند به اخذ این وام اقدام کنند. به همین دلیل قبل از این که امور مربوط به این وام را انجام دهند ابتدا لازم است که اطلاعات خود را نسبت به شرایط مربوط به وام ازدواج بالای 50 سال 1402 افزایش دهند و سپس این وام را دریافت کنند.

https://www.asianews.ir/u/d0f
اخبار مرتبط
بانک مرکزی روز گذشته با انتشار گزارشی در وبسایت رسمی خود آخرین آمار و ارقام مربوط به پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری را ارائه کرد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
آرش
۱۴۰۲/۰۸/۱۳
0
0
0

تو سامانه میخوام وام ازدواج ثبت کنم خطا بالا 50 سال میده ، تاریخ ازدواج سال 1400 هستش ، آیا راهی برا ثبتش هست ؟

سعید آذریان
۱۴۰۲/۰۹/۰۸
0
0
0

باسلام..بنده اولین ازدواجم است وسنم 51سال است ولی سامانه خطا میدهد که وام تعلق نمی‌گیرد .ولی هیچ بخشنامه بی دراین مورد نداریم که تعلق نمی‌گیرد. تو تمام بانکها زده محدودیت سنی نداریم..حالا بنده باید چیکار کنم برا دریافت وامم..ممنونم که راهنمایی فرمایید

شیوا
۱۴۰۲/۰۹/۱۲
0
0
0

سلام.زوج و زوجه قبلا از وام استفاده نکردن و ازهم جدا شدن حالا دوباره باهم ازدواج میکنن میخوان وامشونو بگیرن، چرا بالا پنجاه سال ارور میزنه لطفا راهنمایی کنید

بخشی
۱۴۰۲/۰۹/۱۵
0
0
0

من بالای ۵۰ هستم ماه ابان ۱۴۰۲ چرا ثبت نمیشه

یوسفی
۱۴۰۲/۰۹/۱۶
0
0
0

سلام ،مگه مابالای پنجاه ساله ها که دراواخر ۱۴۰۰ ازدواج کردیم وازدواج اولمان هست ،ایرانی نیستیم وامید به زندگی نداریم؟که وام ازدواج به اینجانب تعلق نمیگیرد؟وازلحاظ بهداشت جهانی جوان محسوب می شویم.ودرفرزندآوری هم علم روز وخدا نقش دارد،

زهرا
۱۴۰۲/۱۱/۲۴
0
0
0

لطفا به بالای ۵۰ ساله نگاه ویژه تری کنید چون نسل جزغاله شده هستند اثار مخرب جنگ باعث شد به این روز بیفتند روح وروانشون را جنگ ازشون گرفت تمام این گرو ه جانباز روحی هستند بیش از این با روح وروانشون بازی نکنید مسولین محترم ضمنا باید یه هدیه ویژه هم تقدیمشون کنید که صبورانه ایستادگی کردند اینقدر صبور ی کردند که نسل دهه ۸۰ هم گوی سبقت ربودند وسی سال این نسل به عقب برگشتند الان باید دست پر از عاطفه مُسولین را میطلبند نه سنگ اندازی انها رااونهایی کا مخالفند با شماره تماس بگیرند ۰۹۱۳۰۸۲۳۵۲۸


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید