صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۱ مهر ۱۴۰۲ / ۲۳:۳۳
کد خبر: 16823
گزارشگر: 464
۱۱۰۸
۰
۰
۱
بحران واقعی فوتبال ایران؛

نارضایتی نیمار از چمن ورزشگاه آزادی

نارضایتی نیمار از چمن ورزشگاه آزادی
نیمار برزیلی، ستاره باشگاه الهلال از جمله کسانی بود که در این خصوص اظهار نظر کرد که از طریق حساب کاربری خود در سکوی X از زمین ورزشگاه محل بازی الهلال و نساجی ابراز نارضایتی کرد. نیمار نوشت: «این امکان‌پذیر نیست».



به گزارش آسیانیوز به نقل از الشرق الاوسط؛ نیمار، بازیکن برزیلی الهلال، به نظر می‌رسد که نگران زمین چمن بی کیفیت ورزشگاه آزادی تهران است، جایی که این تیم سعودی روز چهارشنبه در مرحله دوم لیگ قهرمانان آسیا مقابل نساجی مازندران ایران بازی می‌کند.

تصاویر رسانه‌ها نشان می‌دهد که ستاره برزیلی قبل از شروع آخرین تمرینات الهلال برای آماده‌سازی برای بازی آسیایی، زمین این ورزشگاه را بررسی می‌کند.

فوتبال ایران یک بحران واقعی به ویژه در بخش زمین‌های چمن را تجربه می‌کند. بسیاری نگرانند که این زمین‌ها تهدیدی برای برجسته‌ترین ستاره‌های قاره آسیا باشد.

تصاویر و فیلم‌هایی که اخیراً در شبکه‌های اجتماعی از ورزشگاه آزادی ایران منتشر شده‌است، وضعیت بد این ورزشگاه معتبر را به خوبی نشان می‌دهد.

نیمار برزیلی، ستاره باشگاه الهلال از جمله کسانی بود که در این خصوص اظهار نظر کرد که از طریق حساب کاربری خود در سکوی X از زمین ورزشگاه محل بازی الهلال و نساجی ابراز نارضایتی کرد. نیمار نوشت: «این امکان‌پذیر نیست».

در همین زمینه، مشاری خان، مدیر تیم الاتحاد نیز مشاهدات رسمی خود را با نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص زمین ضعیف ورزشگاه نقش جهان که قرار بود میزبان بازی با سپاهان باشد، ثبت کرد. با این حال، نقض مقررات منجر به لغو این بازی شد.

این وضعیت نوک پیکان انتقادات را به سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا نشانه رفت. برخی تعجب می‌کنند که برگزاری مسابقات در زمینی غیرآماده چگونه مجوز برگزاری می‌گیرد که ممکن است بازیکنان را در معرض آسیب دیدگی قرار دهد.

این وضعیت انتقاد بسیاری را برانگیخت، زیرا واضح به نظر می‌رسید که با توجه به این استادیوم‌های ناآماده، مسابقاتی که به چیزهای زیادی نیاز دارد، برای رسیدن به سطحی که واقعاً در خور نام یک تورنمنت قاره ای باشد، توسعه نخواهد یافت.

بنابراین زمان بازنگری و بهبودهای لازم برای تضمین امنیت بازیکنان و حفظ سطح عملکرد و رقابت در فوتبال آسیا فرا رسیده‌است.

https://www.asianews.ir/u/d0w
اخبار مرتبط
قرار است ۵۰ هزار تماشاگر از نزدیک دیدار اهلال و نساجی مازندران را تماشا کنند که ۲۵۰۰ نفر از آنها تماشاگران زن خواهند بود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید