صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۲ مهر ۱۴۰۲ / ۲۳:۱۶
کد خبر: 16837
گزارشگر: 213
۷۷۳
۰
۰
۱
اظهارات مدیرعامل بهره برداری مترو تهران

آخرین وضعیت دختر نوجوانی که در مترو بیهوش شد/مقام مترو از مردم خواست برای سلامتی آرمیتا گراوند دعا کنند!

آخرین وضعیت دختر نوجوانی که در مترو بیهوش شد/مقام مترو از مردم خواست برای سلامتی آرمیتا گراوند دعا کنند!
مقام متروی تهران درباره آرمیتا گراوند، دختر نوجوانی که در مترو بیهوش شد و همچنان در کماست، توضیحات تازه ای داد.

به گزارش آسیانیوز، مسعود درستی روز چهارشنبه در خصوص آخرین وضعیت دختر ۱۶ ساله مصدوم در ایستگاه مترو میدان شهدا افزود: روز گذشته به همراه تعدادی از مدیران عیادتی از این فرد داشتیم و ما در کنار این دختر و خانواده این فرد مصدوم هستیم و از مردم می خواهیم برای بهبود وضعیت این مسافران مترو دعا کنند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: امروز براساس وظیفه اخلاقی و سازمانی خود به عیادت ایشان آمدیم البته کادر درمان تمام تلاش خودشان را انجام می دهند.

آخرین جزییات از وضعیت دختر دانش‌آموزی که در مترو دچار حادثه شد
 مسعود درستی روز چهارشنبه در خصوص آخرین وضعیت دختر ۱۶ ساله مصدوم در ایستگاه مترو میدان شهدا افزود: روز گذشته به همراه تعدادی از مدیران عیادتی از این فرد داشتیم و ما در کنار این دختر و خانواده این فرد مصدوم هستیم و از مردم می خواهیم برای بهبود وضعیت این مسافران مترو دعا کنند.

به گفته وی، وقتی که این دختر در داخل واگن بیهوش می شود و سر این فرد به بدترین نقطه که درب ورودی واگن است برخورد می کند در سریع ترین اقدام از توقف قطار جلوگیری شد و با حضور به موقع عوامل اورژانس این فرد به مراکز درمانی منتقل شد.

 مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه همچنین از توسعه کنترل هوشمند مسافران در این ناوگان خبر داد و گفت: در راستای حفظ امنیت و آسایش مسافران دوربین های عبور و مرور در ایستگاه ها افزایش پیدا می کند.

درستی اظهار کرد: ما هر چقدر بتوانیم در راستای حفظ آرامش مسافران گام برداریم کم است و هدف اصلی شرکت بهره برداری مترو اولویت اول خدمات مناسب و دوم حفظ آرامش و آسایش مسافران است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران ادامه داد: ناوگان مترو تهران یک شهر زیرزمینی است که روزانه چند میلیون نفر تردد می کنند و برخی مواقع اتفاق غیر قاب پیش بینی برای مسافران پیش می آید اما در این شرایط به راهبران و کارکنان شرکت مترو تاکید می کنیم که اقدام فوری در راستای حفظ آرامش و سلامت مسافران انجام دهند.

درستی تاکید کرد: در کنار خدمات رسانی حمل و نقلی به مسافران تلاش داریم مسافران در محیطی آرام و مناسب به سفر بپردازند./


https://www.asianews.ir/u/d1b
اخبار مرتبط
در حالی که براساس گزارش ها، دختر بیهوش شده در متروی تهران هنوز حال مساعدی ندارد، پدر و مادر وی ‌با خبرگزاری دولت مصاحبه کردند و از مردم خواستند برای سلامتی فرزندشان دعا کنند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید