صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۱۳ مهر ۱۴۰۲ / ۰۰:۰۹
کد خبر: 16841
گزارشگر: 464
۳۲۷
۱
۰
۲
در بودجه امسال؛

سرنوشت‌ حقوق‌های نجومی

سرنوشت‌ حقوق‌های نجومی
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: «با برداشته‌ شدن سقف پرداخت حقوق مخالفیم و معتقدیم این امر باید تداوم داشته باشد؛ چراکه برداشتن آن می‌تواند باعث بی‌انضباطی شود.»

به گزارش آسیانیوز به نقل از ایسنا، داود منظور در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران درباره پرداخت حقوق نجومی، اظهار کرد: «خیر، حقوق نجومی وجود ندارد. امسال پرداخت‌ها به همه کارکنان دولت و شرکت‌های دولتی دارای سقف است.

آنچه در مجلس مطرح شد این بود که می‌خواستند بندی را در برنامه هفتم توسعه تصویب کنند که سقف پرداختی را در دولت بردارند که ما به‌عنوان سازمان برنامه و بودجه مخالفت کردیم و اعتقاد داریم که وجود سقف پرداخت باید تداوم داشته باشد و برداشتن آن می‌تواند باعث بی‌انضباطی شود.»

منظور در پاسخ به پرسشی درباره ترمیم حقوق کارمندان دولت در نیمه دوم سال، گفت: «معمولاً تصمیم‌گیری درباره حقوق اول هر سال انجام می‌شود، چون منابع مشخصاً در بودجه سالانه پیش‌بینی شده است. آنچه در بودجه امسال برای پرداخت حقوق و دستمزد داریم در همان ابتدای سال برایش تصمیم‌گیری کرده‌ایم.»

https://www.asianews.ir/u/d1e
اخبار مرتبط
دیوان محاسبات گزارش تفریغ بودجه ۹۷ را منتشر کرد؛ گزارشی که مانند هر سال، سیاهه‌ای از تخلف‌ها و انحراف‌های بودجه‌ای است؛ گویی یک دولت و مجلس در جای دیگری از دنیا بودجه‌ای را تصویب کرده و دولت و مجلس دیگری در نقطه دیگری از دنیا آن را به اجرا درآورده‌اند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
کهوری نژاد
۱۴۰۲/۰۷/۱۳
3
0
0

بله خب معلومه ، خود آقایون حقوق نجومی میگیرن و اعتقادی ندارن حقوق های بالا میگرن به نسبت سایر کارمندا، اگه مثل من کارشناس ارشد با بیست سال سابقه کار فقط ده میلیون حقوق میگرفت(در اداره کل میراث فرهنگی) هیچ وقت این حرف رو نمی زد. از بزرگترین مشکلات این حوزه(سیاست گذاری حقوق کارمندان) اینه که آدمای شکم سیر با حقوق بالا برای سایرین تصمیم گیر هستند، از مجلس گرفته تا برنامه و بودجه و مدیریت برنامه ریزی کشور.


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید