صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۱۳ مهر ۱۴۰۲ / ۱۳:۴۸
کد خبر: 16846
گزارشگر: 464
۵۹۶
۰
۰
۲
یادداشت/ دکتر حمزه رضایی

خواب خرگوشی

خواب خرگوشی
دبیر شورای توسعه سواحل مکران گفت: رئیس جمهور از من پرسید قرار است این منطقه به چه چیز تبدیل شود؟ گفتم که مکران قرار است به دوبی و شانگهای تبدیل شود.

آسیانیوز -  ما که پاک گیج شده ایم. انچه که این مسئول توسعه سواحل مکران می گوید با ان چه که مسئولان فرهیخته ما از قطار پیشرفته سریع السیر فوق النور در ذهن ما ساخته و پرداخته و ترسیم کرده اند، زمین تا اسمان تفاوت دارد.

ما طبق برنامه ها و گفته های مدیران در حال حاضر باید از سیارات و منظومه ها و کهکشان های راه شیری و غیر شیری هم گذشته و در حال سیر کردن در عرش باشیم، دوبی و شانگهای و کلاً اروپا و امریکا که جای خود دارد.

الکی که ما گیج نشده ایم، یکی هم پیدا نمی شود به ما بگوید اینجا چه خبر است و جریان از چه قرار است.

نمی دانیم ما دچار مالیخولیسم شده ایم و عقل و هوش خود را از دست داده ایم، یا این مرض مالیخولیا گردن دبیر مسئول توسعه سواحل مکران را گرفته است.

شاید هم در طول این مدتی که ما با قطار پیشرفته مان، گرداگرد ستاره ها و سیارات و منظومه ها جولان می دادیم و قله های پیشرفت را یکی یکی فتح می کردیم، ان بنده از دین و دنیا بی خبر، در خواب خرگوشی تشریف داشته است، و متوجه معجزات و عملیات فوق بشری نوابغ مسئول ما نشده است.

یکی برود این بنده خدا را از خواب ناز بیدار کند. و او را به دنیای بیداری بیاورد. البته با احتیاط...بعید نیست که دیدن این پیشرفت های خارق العاده، ان بیجاره را دچار شوک و تیک عصبی نماید و بلایی به سرش بیاید....زیاده عرضی نیست...


https://www.asianews.ir/u/d1k
اخبار مرتبط
یزد - دبیر شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در نهمین نشست این شورا که صبح روز گذشته با حضور نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی در تالار کوثر استانداری یزد برگزار شد بر لزوم استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و نقش‌آفرینی استان در توسعه سواحل مکران تاکید کرد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید