صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۱۴ مهر ۱۴۰۲ / ۱۶:۴۸
کد خبر: 16869
گزارشگر: 213
۱۱۳۷
۰
۰
۲
درباره زندگی بازیگر معروف که در فرانسه درگذشت

آخرین ویدئوها از آتیلا پسیانی قبل از مرگ+فیلم

آخرین ویدئوها از آتیلا پسیانی قبل از مرگ+فیلم
ویدئوهایی از آتیلا پسیانی بازیگر مشهور قبل از مرگش در ایران منتشر شده است.

به گزارش آسیانیوز، آخرین ویدئوها از آخرین روزهای زندگی آتیلا پسیانی منتشر شده است:

 

 
آتیلا پسیانی متولد ۱۰ اردیبهشت ۱۳۳۶ - ۱۴ مهر ۱۴۰۲ بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون بود.وی پس از تحمل یک دوره بیماری در 66 سالگی از دنیا رفت.

آتیلا پسیانی فرزند جمیله شیخی هنرپیشهٔ سینما، تلویزیون و تئاتر ایران و همسر فاطمه نقوی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است اصالت زنجانی دارد . او دارای دختری به نام ستاره پسیانی و پسری به نام خسرو است که هردو بازیگر تئاترند. آتیلا پسیانی فارغ‌التحصیل کارگردانی و بازیگری تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه بلورسازی است. بازی در تئاتر را از سال ۱۳۵۶ آغاز کرده و بازی در سینما را از سال ۱۳۶۰ با فیلم عفریت، کاری از فرشید فلک‌نازی، تجربه کرد. ضمناً در برنامه چهل تیکه به گفته خودش در فیلمی که گم شده‌است در سال ۱۳۴۸ به مدت ۴۰ ثانیه نقش داشته‌است.

پیام ستاره پسیانی درست بود؟

این هنرمند درگیر بیماری سرطان بود اما ستاره پسیانی در اردیبهشت ماه 1402 اعلام کرد که پدرش رو به بهبودی و بیماری از بین رفته است. این بازیگر چندی پیش طی سفری به فرانسه رفت اما درپی نامساعد شدن حالش به بیمارستان منتقل می شود. ستاره پسیانی در این خصوص تاکید کرد که پدرش برای سفری شخصی به خارج از کشور رفته و سفر او برای درمان نبوده است.

به گفته او، آتیلا پسیانی برای سفری شخصی، به خارج از کشور رفته اما متاسفانه در پی نامساعد شدن حالش، به ناچار در بیمارستانی بستری می‌شود و این هنرمند اجازه پرواز ندارد و به همین دلیل هنوز نتوانسته به کشور بازگردد.

ستاره پسیانی با تشکر از پیامهای محبت آمیز همه درخواست کرد با توجه به شرایط خانواده‌ به حریم شخصی این خانواده‌ احترام گذاشته شود./

https://www.asianews.ir/u/d26
اخبار مرتبط
آتیلا پسیانی، بازیگر، پس از تحمل یک دوره بیماری در فرانسه درگذشت.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید