صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۱۶ مهر ۱۴۰۲ / ۱۳:۱۵
کد خبر: 16903
گزارشگر: 2
۴۵۰
۰
۰
۳
Face Lift

بهترین راه های لیفتینگ صورت برای جوانسازی پوست

بهترین راه های لیفتینگ صورت برای جوانسازی پوست
لیفت صورت (Face Lift) با تزریق بوتاکس و تزریق ژل از روش‌های پرکاربرد در زمینه جوانسازی صورت محسوب می‌شوند. لیفت صورت با هدف بهبود ظاهر و جوانسازی صورت انجام می‌گیرد. این جراحی می‌تواند به تناسب، شکل و استحکام عضلات صورت کمک کند و علائم پیری مانند چین و چروک‌های صورت را تاحدی کاهش دهد. تزریق نیز چین و چروک‌های اطراف دهان، پیشانی و چشم‌ها را از بین می‌برد. تزریق ژل یک روش دیگر از تزریقات غیرجراحی است که برای جوانسازی صورت استفاده می‌شود.

در این مقاله قصد داریم تا شما را با لیفت صورت چیست و بهترین راه های لیفت صورت آشنا نماییم، با ما تا آخد مطلب همراه باشید.

لیفت صورت چیست؟

لیفتینگ صورت و کشیدن پوست بدون عمل جراحی برای بهبود ظاهر صورت و کشیدگی پوست استفاده می‌‌شود. هدف اصلی لیفت صورت بهبود تدریجی ظاهر پوست، کاهش چین و چروک‌ها، افزایش حالت کشسانی و افزایش تولید کلاژن و الاستین در پوست است. لیفت صورت عموماً برای کاهش آثار پیری مانند چین و چروک‌های موجود در اطراف چشم، چانه، گردن و وسط صورت استفاده می‌شود. این روش معمولاً توسط متخصصان پوست و زیبایی انجام می‌گیرد.

انواع روش های لیفت صورت بدون جراحی

تزریق بوتاکس و ژل

خدمات کلینیک آرشیدا شامل: لیفت صورت بدون جراحی، تزریق بوتاکس و چربی، کاشت مو و بسیاری خدمات دیگر، ما با استفاده از جدیدترین روش ها و تکنیک ها، زیبایی و جوانی را به چهره شما هدیه می دهیم. برای مشاوره رایگان و دریافت اطلاعات بیشتر، با ما تماس بگیرید.
شماره تماس: ۰۲۱۸۸۱۹۱۹۰۸
آدرس: تهران، جردن خیابان شریفی پلاک ۱۹طبقه ۵
سایت: arshidabeauty.com

لیفت صورت بدون جراحی روش هایی هستند که برای جوانسازی و رفع افتادگی پوست صورت بدون نیاز به جراحی انجام می شوند. این روش ها معمولاً در کلینیک های زیبایی توسط پزشک متخصص انجام می شوند و نیاز به بیهوشی یا بستری ندارند.

لیفتینگ صورت با تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس صورت نیز یک روش غیرجراحی است که برای بهبود ظاهر چهره و کاهش علائم پیری استفاده می‌شود. بوتاکس یک ماده تقویت شده از باکتری کلستریدیوم بوتولینوم است که عملکرد عضلات صورت را موقتاً متوقف می‌کند. این فرایند موجب کاهش خطوط و چین و چروک‌های صورت می‌شود. عموماً بوتاکس برای کاهش خطوط و چین و چروک‌های پیشانی، چشم، اطراف دهان و گردن استفاده می‌شود.

لیفت صورت با تزریق ژل

تزریق ژل برای جوانسازی صورت نیز یک روش غیرجراحی است که به عنوان یک راه حل موثر و محبوب در حوزه زیبایی شناخته می‌شود. در این روش از ژل‌ها یا مواد پرکننده مانند هیالورونیک اسید استفاده می‌شود تا خطوط و چین‌وچروک‌ها پر شود و صورت، حجم و حالت شاداب‌تری به خود بگیرد. تزریق ژل در صورت عموماً برای اهداف زیر صورت می‌گیرد:

  • پرکردن خطوط و چین‌وچروک‌ها: از جمله خطوط لب، چشم، پیشانی و خنده.
  • بهبود کیفیت پوست: این روش می‌تواند باعث بهبود ظاهر و ترمیم سطح پوست شود.
  • اصلاح شکل صورت: با استفاده از تزریقات ژل می‌توان شکل صورت را تغییر داده و ویژگی‌های مورد نظر را برجسته کرد.

تزریق ژل برای جوانسازی صورت روندی سریع، آسان و به طور کلی غیردردناک است. عملیات تزریق معمولاً توسط یک متخصص زیبایی انجام می‌شود و با صرف مدت زمانی کوتاهی می‌توان به نتیجه دلخواه دست یافت.

لیفت صورت با تزریق چربی

تزریق چربی به صورت یک روش معمول در جراحی زیبایی برای جوانسازی صورت است. در این روش با استفاده از چربی خود بدن، برای پر کردن خطوط ریز و حفره‌ها در صورت استفاده می‌شود. ابتدا چربی از مناطقی نظیر شکم، ران یا پشت بدن جمع می‌شود؛ سپس با استفاده از سوزن‌های ریز به منطقه مورد نظر در صورت تزریق شده و باعث زیبایی صورت می‌شود.

لیفت صورت با اندولیفت

اندولیفت با استفاده از دستگاه‌های الکترومغناطیسی تحت تاثیر میدان الکتریکی و مغناطیسی انجام شده و به ارتقای سلامت و ظاهر جوان‌تر پوست کمک می‌کند. اندولیفت صورت کمک می‌کند تا پوست به طور قابل ملاحظه‌ای جمع و کشیده شود، چین و چروک‌ها کاهش یابند و تاثیرات پیری به تدریج کاهش پیدا کند. از جمله مهم‌ترین مزایای انجام اندولیفت صورت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جوانسازی صورت و کاهش علائم پیری مانند چین و چروک‌ها
  • تحریک تولید کلاژن و الاستین در پوست، که باعث جوان‌سازی و بهبود ساختار پوست می‌شود.
  • کاهش لکه‌های پیری و پیگمانتاسیون ناهنجار
  • عدم نیاز به جراحی بزرگ یا زمان‌بر

لیفت صورت با هایفوتراپی

هایفو

هایفوتراپی صورت انعطاف پذیری پوست را ارتقا داده و باعث بهبود لایه‌های پایین‌تر پوست، جوانسازی و تحریک کلاژن سازی می‌شود. از مزایای هایفوتراپی صورت می‌توان به عدم نیاز به برش و دخالت جراحی، عملکرد غیرتهاجمی، عدم نیاز به زمان بهبودی طولانی و عدم استفاده از داروهای مخصوص پس از عمل اشاره کرد. همچنین، این روش درمانی مناسب برای افرادی است که می‌خواهند چهره جوان و شاداب‌تری داشته باشند اما نمی‌خواهند مورد جراحی قرار بگیرند.

لیفت صورت با میکرونیدلینگ

با انجام میکرونیدلینگ بهبودی چین و چروک، لکه‌های پوستی، افتادگی، جوانسازی و حتی درمان نقص‌های پوستی امکان پذیر است. یکی از مزایای میکرونیدلینگ صورت این است که برخلاف روش‌های سنتی جوانسازی، توانایی درمانی آن به محدودیت سنی و نوع پوست فرد مربوط نمی‌شود و قابلیت استفاده برای افراد با هر نوع پوستی را دارد.

آیا انجام لیفت صورت درد دارد؟

افراد هنگام پروسه لیفت به دلیل بیهوشی عمومی دردی احساس نمی‌کنند اما پس از آن ممکن است ناراحتی‌هایی را تجربه کنند که طبیعی است و با مصرف داروهای تجویز شده تسکین می‌یابد. اکثر افراد پس از چند روز به بهبودی کامل رسیده و درد و عدم راحتی کاهش می‌یابد.

هزینه لیفت صورت بدون جراحی (هزینه لیفت صورت ۱۴۰۲)

لیفت صورت بدون جراحی یک روش غیرتهاجمی است که طراحی شده تا روند پیری را کاهش دهد. هزینه آن به عواملی مانند منطقه درمان، نوع روش و تعداد جلسات بستگی دارد. به طور کلی، هزینه لیفت صورت بدون جراحی در مقایسه با روش جراحی کمتر است.

سخن پایانی

امروزه برای جوانسازی و شادابی پوست صورت روش‌های مختلف و جدیدی وجود دارد. تزریق بوتاکس، ژل، لیفت از جمله این روش‌ها هستند. هرکدام از این روش‌ها باعث شادابی پوست شده و چین و چروک‌ها و خطوط اطراف لب‌ها و چشم‌ها را کاهش می‌دهند.
در نهایت، همه این روش‌ها به منظور جوانسازی صورت و بهبود ظاهر آن استفاده می‌شوند؛ اما قبل از انجام هر یک از این روش‌ها، مهم است با یک پزشک متخصص مشورت کنید و دریابید کدام روش برای شما مناسب است و چه انتظاراتی دارید.

https://www.asianews.ir/u/d37
اخبار مرتبط
بسیاری از افراد به دلایل متعدد مانند افزایش سن، ژنتیک، ابتلا به برخی بیماری ها و ... افتادگی پلک را تجربه می کنند و به دنبال یافتن یک راه حل برای برطرف کردن این مشکل می باشند. گاهی اوقات این افتادگی به حدی شدید می باشد که ممکن است علاوه بر ایجاد مشکل در زیبایی ظاهری، دید فرد را مختل کند. از جمله روش هایی که بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته است می توان به جراحی بلفاروپلاستی اشاره کرد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید