صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۱۷ مهر ۱۴۰۲ / ۲۱:۵۳
کد خبر: 16941
گزارشگر: 464
۶۵۲
۱
۰
۳
اسرائیل:

خاورمیانه را تغییر خواهیم داد!

خاورمیانه را تغییر خواهیم داد!
اسرائیل روز یکشنبه رسما به حماس اعلام جنگ داده و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این کشور از جنگی «سخت و طولانی» سخن به میان آورده است بمباران غزه همچنان ادامه دارد و ساختمان‌های بیشتری در این شهر خسارت دیده‌اند.


به گزارش آسیانیوز به نقل از یورونیوز؛ جنگ بین اسرائیل و حماس در حالی وارد سومین روز خود شده که تلاش‌های دیپلماتیک برای جلوگیری از خون‌ریزی بیشتر تاکنون به نتیجه مطلوبی نرسیده است. بیش از ۱۱۰۰ اسرائیلی و فلسطینی تاکنون کشته و تعداد قابل‌توجهی هم زخمی شده‌اند.

طبق آخرین آمارهای رسمی تعداد قربانیان جنگ حماس و اسرائیل از ۱۱۰۰ تن (مجموع دو طرف) عبور کرده و این درحالیست که همچنان تلاش ارتش اسرائیل برای کنترل کامل بر اوضاع ادامه دارد. نشست پشت درهای شورای امنیت بدون صدور بیانیه‌ای مشخص پایان یافته و تلاش‌های دیپلمایتک برای پرهیز از جاری‌شدن خون‌های بیشتر تاکنون نتیجه خاصی در برنداشته است.

تلاش ارتش اسرائیل برای آزاد کردن گروگان‌هایی که گفته می‌شود توسط نیروهای حماس اسیر و به نواز غزه منتقل شده‌اند ادامه دارد. اسرائیل روز یکشنبه رسما به حماس اعلام جنگ داده و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این کشور از جنگی «سخت و طولانی» سخن به میان آورده است. بمباران غزه همچنان ادامه دارد و ساختمان‌های بیشتری در این شهر خسارت دیده‌اند.

قیمت نفت صبح دوشنبه و همزمان با باز شدن بازارهای جهانی روند صعودی به‌خود گرفته و همزمان نگرانی‌ها نسبت به تسری ناآرامی به مناطق دیگری به‌ویژه در خاورمیانه افزایش یافته است.

 

https://www.asianews.ir/u/d49
اخبار مرتبط
در سحرگاه روز گذشته، حماس حمله‌ای غافلگیرکننده به نام «طوفان الاقصی» را علیه اسرائیل آغاز کرد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
محمدرضا کیانفر
۱۴۰۲/۰۷/۱۸
0
0
0

. آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای گفت: آنها که می‌گویند حماسه‌ی اخیر کار غیرفلسطینی‌هاست دچار محاسبه‌ی غلط شده‌اند. رهبر معظم انقلاب، کسی نگفته کار غیرفلسطینی‌هاست بلکه گفتیم جنایات تروریستهای حیوان صفت حماس و جهاد اسلامی به تحریک آقای پوتین با هدف نجات خودش از باتلاق اوکراین می‌باشد. سعدیا پرهیزکاران خودپرستی می‌کنند، ما دهل در گردن و خر در خلاب افکنده‌ایم. رستمی باید که پیشانی کند با دیو نفس، گر بر او غالب شویم افراسیاب افکنده‌ایم. سرور گرامی، تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم: 1- قطع دشمنی با آمریکا برای دفع تهدیدات خارجی. 2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی. با تشکر از توجه شما.


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید