صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۲۱ مهر ۱۴۰۲ / ۱۷:۰۷
کد خبر: 17015
گزارشگر: 464
۴۹۲
۰
۰
۱
توزیع ۲ تن تخمه در میان رانندگان؛

ابتکار جدید استان یزد برای کاهش تصادفات جاده‌ای

ابتکار جدید استان یزد برای کاهش تصادفات جاده‌ای
فرمانده انتظامی استان یزد گفت: امسال با هدف کاهش سوانح رانندگی در جاده‌های برون‌شهری این استان که اغلب به دلیل خواب‌آلودگی رخ می‌دهد، «۲ تن تخمه شور» در میان رانندگان این مسیر‌ها توزیع شده است.

به گزارش آسیانیوز؛ عباسعلی بهدانی‌فرد، فرمانده انتظامی استان یزد از توزیع ۲ تن تخمه در میان رانندگان برای جلوگیری از خواب‌آلودگی و تصادف جاده‌ای خبر داد.

او گفت که امسال با هدف کاهش سوانح رانندگی در جاده‌های برون‌شهری این استان که اغلب به دلیل خواب‌آلودگی رخ می‌دهد، «۲ تن تخمه شور» در میان رانندگان این مسیر‌ها توزیع شده است.

به گفته او «این ابتکار استان یزد» مورد توجه فرماندهی انتظامی مرکز قرار گرفت و «مقرر شد در دیگر استان‌ها نیز اجرایی شود».

https://www.asianews.ir/u/d6d
اخبار مرتبط
یزد - معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ، گفت: با هدف برنامه ریزی، اصلاح مهندسی و ایجاد محدودیت های ترافیکی و کاهش تصادفات، باید مختصات نقاط حادثه خیز جاده ای و شهری ثبت و مورد بررسی قرار گیرد
اسیانیوز/ رئیس پلیس راه گیلان، با اشاره به کاهش تصادفات جاده ای طی سه ماهه نخست امسال در محورهای استان، گفت: با بیان اینکه بالغ بر ۶۳ درصد از تصادفات در محورهای برون شهری مربوط به موتور سواران و عابرین پیاده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید