صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۳ مهر ۱۴۰۲ / ۱۴:۱۴
کد خبر: 17051
گزارشگر: 2
۴۴۰۱
۲
۰
۵
دوره‌های آموزشی ابرو

آموزش میکروبلیدینگ ابرو و فیبروز چقدر هزینه دارد؟

آموزش میکروبلیدینگ ابرو و فیبروز چقدر هزینه دارد؟
دوره‌های آموزش میکروبلیدینگ ابرو، آموزش فیبروز ابرو، آموزش ریموو ابرو، کانتور لب و شیدینگ ابرو و ... با توجه به بازارکار داغ این حرفه‌ای بسیار درآمدزا می‌باشد. درصورتی که به دنبال حرفه‌ای برای دستیبابی به درآمدزایی میلیونی هستید، شرکت در دوره‌های آموزش میکروبلیدینگ ابرو، آموزش فیبروز ابرو و آموزش ریموو ابرو فرصتی طلایی برای شما محسوب می‌شود.

دوره‌های آموزش این تکنیک‌های آرایش دائم زیرنظر اساتیدی مجرب، با هدف تربیت هنرجویانی با توانایی‌های بالا در اجرای کشیدن خطوط میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو، طراحی حرفه‌ای ابرو و ریموو تاتو ابرو با بهترین روشها به صورت تضمینی برگزار می‌گردد. با شرکت در این دوره‌ها هنرجویان با تمامی قواعد، روش‌های اصولی کار با ابزار و مواد و فوت فن‌های آرایش دائم آشنا خواهند شد.
استاد غزل زرگریان به عنوان گرند مستر آموزش در ایران، اروپا و ترکیه، دوره‌های آموزش میکروبلیدینگ ابرو، آموزش فیبروز و آموزش ریموو تاتو را با بروزترین تکنیک‌ها برگزار نموده‌اند. ایشان به عنوان داور مسابقات بین المللی میکروبلیدینگ با سابقه و تخصص فراوان در زمینه خدمات آرایش دائم فرصتی طلایی برای هنرجویان علاقه‌مند ایجاد کرده‌اند. شما می‌توانید با شرکت در دوره‌های آموزش میکروبلیدینگ، آموزش فیبروز ابرو از صفر تا صد و آموزش ریموو ابرو در کوتاهترین زمان به درآمدزایی میلیونی دست یابید. از طرفی در مرکز غزل زرگریان خدمات شیدینگ ابرو و کانتور لب نیز بدون نیاز به ترمیم با بیشترین ماندگاری و کیفیت ارائه می‌شود.

آموزش میکروبلیدینگ ابرو

آموزش میکروبلیدینگ ابرو

افرادی که علاقه‌مند به دوره آموزش میکروبلیدینگ و نکات مربوط به آن هستند؛ بهتر است آموزش میکروبلیدینگ ابرو را در آکادمی‌ تخصصی معتبر و زیرنظر اساتید مجرب تجربه کنند. زیرا در این روش با استفاده از سوزن تاتو و ایجاد خراش روی پوست فرد، رنگدانه در داخل پوست قرار می‌گیرد. انجام این عمل نیازمند گذراندن آموزش کامل میکروبلیدینگ ابرو به صورت تخصصی است. چراکه در صورت بروز هرگونه خطا در حین اجرای میکرو ابرو، شیدینگ ابرو و ... امکان بروز عوارض و بیماری‌های خونی در فرد وجود خواهد داشت. از این رو هنرجو با شرکت در دوره آموزش میکروبلیدینگ ۰ تا ۱۰۰ می‌آموزد که به چه صورت با سوزن‌های مخصوص و ضربات پشت هم خطوطی ظریف و منظم در ابروی مشتری برای قرار دادن رنگدانه ایجاد کند.
همچنین هنرجو در اموزش کشیدن خطوط میکروبلیدینگ باید با انواع سوزن تتو، میزان برش پوست و عمق سوزن، کنترل فشار دست، نحوه استفاده از ابزار و ... آشنا شود. از دیگر نکات مهم در آموزش گام به گام میکروبلیدینگ، طراحی ابروها به صورت قرینه و حرفه‌ای با استفاده از ابزارهای قرینه‌سازی ابرو است. هنرجو با شرکت در دوره آموزش میکروبلیدینگ ابرو و فیبروز و یادگیری نکات کلیدی آن می‌تواند در صنعت بیوتی پیشرفت کرده و به درآمدزایی فوق العاده‌ای دست یابد.

آموزش گام به گام میکروبلیدینگ در آکادمی غزل زرگریان

آموزش میکروبلیدینگ با دستگاه در آکادمی غزل زرگریان بهترین فرصت برای کسانی است که قصد دارند به صورت کاملا حرفه‌ای روش اجرای میکرو ابرو را بیاموزند. با توجه به افزایش قیمت میکروبلیدینگ ابرو و تمایل بسیاری از بانوان به این حرفه، یادگیری و آموزش میکروبلیدینگ ابرو بهترین راه کسب درآمد بالا و مستقل شدن است. در آکادمی غزل زرگریان همچنین این امکان فراهم شده است که افراد بتوانند در دوره آموزش میکرو ابرو در خانه به صورت آنلاین و با کاملترین جزوه میکروبلیدینگ ابرو pdf این حرفه را آموزش ببینند. این دست از افراد که امکان شرکت در جلسات حضوری را ندارند می‌توانند تمامی نکات را در جزوه آموزشی میکروبلیدینگ به صورت آنلاین و آفلاین یادبگیرند. استاد غزل زرگریان به عنوان گرند مستر آموزش در ایران و خارج بهترین دوره آموزش میکروبلیدینگ ابرو را برای شما عزیزان برگزار نموده است.

فیبروز ابرو

آموزش فیبروز ابرو

فیبروز ابرو تکنیکی از آرایش دائم ابروهاست که امروزه طرفداران بسیاری را پیدا کرده است. این تکنیک در واقع توسط آکادمی فی و آقای برانکو بابیک ابداع گردیده است. فیبروز ابرو روشی نیمه دائمی است که در آن پیگمنتر با استفاده از سوزن و مواد مخصوصی ابروهای را پرپشت و زیبا می‌کند. از این رو هنرجویان علاقه‌مند برای آموزش فیبروز باید با قوانین چهارگانه کمپانی فی و روش طراحی ابرو براساس نسبت‌ها طلایی چهره هر فرد آشنا باشند.
در واقع فرق فیبروز ابرو با میکروبلیدینگ نیز در همین روش طراحی ابرو و مواد و تجهیزات مورد استفاده برای اجرای آن است. آموزش فیبروز ابرو از صفر تا صد، دوره‌ای بسیار سودآور است که به افراد این امکان را می‌دهد که انتخاب کنید در چه زمان و چه اندازه می‌خواهید کار کنید. شما با شرکت در دوره آموزش فیبروز ابرو در تهران می‌توانید کسب درآمدی بالا و حرفه‌ای بین المللی داشته باشید.

سرفصل‌های آموزش فیبروز ابرو تخصصی از ۰ تا ۱۰۰ استاد غزل زرگریان

در دوره آموزش هاشور فیبروز، هاشور ابرو جدید و تاتو ابرو به روش فیبروز در آکادمی غزل زرگریان هنرجو با مفاهیم اصلی فیبروز ابرو به صورت حرفه‌ای آشنا می‌شود. استاد غزل زرگریان با بیش از ۵ هزار هنرجوی فعال با درآمدها بیشتر از ۵۰ میلیون در ماه، بهترین گزینه برای یادگیری حرفه‌ای فیبروز ابرو می‌باشند. آکادمی غزل زرگریان با سابقه درخشان هنرجویان فراوانی را در ایران و خارج از ایران (انگلیس، ترکیه، دبی، عراق، کانادا، آمریکا و ...) با درآمدهای بالا روانه بازارکار نموده‌اند. ازجمله سرفصل‌های کاربردی دوره آموزش فیبروز ابرو در تهران زیر نظر استاد غزل زرگریان می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • طراحی ابرو براساس قوانین چهارگانه کمپانی فی
  • آشنایی با رنگ‌های برند آکادمی فی
  • آموزش فیبروز ابرو با قلم
  • آموزش فیبروز ابرو با دستگاه
  • آموزش فیبروز ابرو روی پوست مصنوعی
  • آموزش فیبروز ابرو روی کاغذ
  • آموزش نحوه کشیدن خطوط فیبروز
  • نحوه ترکیب رنگ تاتو ابرو
  • نحوه استفاده از ابزار و تجهیزات

شما همچنین می‌توانید با شرکت در دوره آموزش فیبروز ابرو در خانه، بدون حضور در جلسات و با بهترین هزینه آموزش فیبروز ابرو، این حرفه را آموزش ببینید.

آموزش ریموو ابرو

امروزه بسیاری از بانوان باتوجه به عوارض ریمو ابرو در خانه به مراکز تخصصی ریموو تاتو ابرو برای پاک کردن تاتو ابرو خود مراجعه می‌کنند. باتوجه به افزایش قیمت ریموو ابرو و تمایل بانوان به پاک کردن تاتو ابرو، شرکت در دوره آموزش ریموو ابرو با ارائه مدرک معتبر بهترین گزینه برای داشتن آینده‌ای درخشان است. شما می‌توانید با شرکت در آموزش پاک کردن تاتو ابرو و کلاسهای درآمدزایی بی نظیر استاد غزل زرگریان در زمینه ریموو انواع تاتو مهارت یابید.
آکادمی غزل زرگریان برگزارکننده دوره‌های آموزش ريموو ابرو با رجووی، آموزش ریموو ابرو با کالرلیفت و روش اصولی برای ریموو ابرو با ریموور رجووی امریکایی و ... به صورت حرفه‌ای می‌باشد. ریموو تاتو ابرو در یک جلسه و آموزش ریموو ابرو در تهران از تخصص استاد غزل زرگریان و مسترهای دوره دیده ایشان است. شما در دوره آموزش ریموو ابرو یا پاک کردن تاتو با ریمو ابرو در یک جلسه، نحوه استفاده از مواد ریموور، طریقه پاک کردن تاتو بدون درد و عوارض و .... آشنا خواهید شد.
با توجه به افزایش تمایل اغلب افراد به انجام ریمو ابرو در یک جلسه، ما در آکادمی غزل زرگریان، دوره آموزش ریموو ابرو تک جلسه‌ای را برای شما برگزار نموده‎ایم. شما با شرکت در دوره آموزش ریموو ابرو در این آکادمی و دریافت مدرک معتبر می‌توانید در سریعترین زمان با تخصص بالا روانه بازارکار شوید.

کانتور لب

کانتور لب

خوش فرم و خوش حالت کردن لب‌ها یکی از دغدغه‌های همیشگی بانوان است. حجیم سازی لب ها با آرایش دائم یکی از تکنیک‌های تاتو لب است که امروزه بسیار مورد استقبال بانوان قرار گرفته است. روش کانتور کردن لب ها برای بانوانی که لب‌هایی نازک، بی حالت و رنگ‌پریده دارند گزینه مناسبی است. کانتور لب با دستگاه سبب تقویت رنگ لب و حجیم سازی آن بوسیله تزریق رنگدانه توسط سوزن تاتو به بافت لب می‌شود. دورگیری لب یا خط لب و کاشت رنگ متراکم از فرق کانتور لب با شیدینگ می‌باشد. در شیدینگ رنگدانه به صورت سطحی و بدون دورگیری در بافت لب کاشته می‌شود. اما در کانتور لب دائم و کانتور لب با دستگاه با ایجاد خط لب، به لب‌ها ظاهری برجسته می‌دهد.
شما می‌توانید در مرکز غزل زرگریان بدون هیچگونه عوارض کانتور لب و با بهترین قیمت کانتور لب این تکنیک را تجربه کنید. همچنین با مشاهده عکس کانتور لب درنمونه‌کارهای استاد غزل زرگریان نسبت به کیفیت کار این مرکز اطمینان حاصل کنید.

شیدینگ ابرو

شیدینگ ابرو تکنیک نیمه دائمی برای پر کردن نواحی خالی ابرو است. در شیدینگ ابرو پوست چرب بوسیله دستگاه میکروپیگمنتیشن، رنگدانه به صورت نقطه‌ای و با حالت پودری در ناحیه ابرو کاشت می‌شود. در این ابروها حالت مخملی و سایه‌ای به خود می‌گیرد. شیدینگ ابرو برخلاف سایر روش‌های تاتو ابرو نیاز به کادربندی ندارد و تنها نواحی خالی ابرو پر می‎‌شود. این تکنیک برای افرادی که ابروهای خالی، کم پشت دارند و یا قصد پوشاندن جای بخیه، زخم و اسکار را دارند مناسب است. یکی از مزیت‌های مهم شیدینگ ابرو نسبت به سایر روش‌ها امکان انجام شیدینگ ابرو پوست چرب با ماندگاری بالا است.
البته استاد غزل زرگریان با تکنیک اختصاصی خود تمامی تکنیک‌های آرایش دائم صورت را بدون نیاز به ترمیم و با بالاترین ماندگاری حتی برای پوست‌های چرب انجام می‌دهند. شما می‎توانید در مرکز غزل زرگریان با مشاهده عکسهای شیدینگ ابرو و اطلاع از هزینه شیدینگ ابرو، زیبایی را به ابروهای خود هدیه دهید.

برای انجام تمامی خدمات آرایش دائم با بالاترین کیفیت می توانید به مرکز آرایش دائم غزل زرگریان مراجعه نمایید:
https://ghazalzargarian.com

https://www.asianews.ir/u/d7f
اخبار مرتبط
بهترین مراکز آموزشی و میکاپ آرتیست‌های تهران که باید بشناسید
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
هانیه رضایی
۱۴۰۲/۰۸/۱۳
0
0
1

من خیلی شندیم امروز یکی از بهترین لاین های آرایشگری لاین فیبروز و هاشور ابرو که در آمد خوبی هم دارم خودمم دوست دارم برم دورهاشا ببینم

شیوا یار محمدی
۱۴۰۲/۰۸/۱۳
5
0
1

واقعا درآمدی که بعدش داره خیلییییی عالیه به نظرم ارزشش را داره که ادم هزینه کنه و یک آموزش اصولی ببینه تا بتونه به راحتی وارد بازار کار بشه


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید