صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۲۵ مهر ۱۴۰۲ / ۱۳:۵۱
کد خبر: 17096
گزارشگر: 2
۸۶۰
۱
۰
۳
پشتیبان سایت

مقایسه قیمت پشتیبانی سایت وردپرس و قیمت سئو سایت!

مقایسه قیمت پشتیبانی سایت وردپرس و قیمت سئو سایت!
در این مطلب از پنتازوم می خواهیم به بررسی قیمت پشتیبانی سایت، هزینه سئو سایت و تفاوت این دو با هم بپردازیم + جدول قیمت به روز.

پیش از اینکه به مقایسه ی قیمت سئو سایت (Seo Services Cost) و هزینه پشتیبانی سایت وردپرسی (WordPress) بپردازیم، به یک سوال مهم تر پاسخ بدهیم! طراحی سایت مهم تر است یا پشتیبانی سایت؟ و اصولا قیمت پشتیبانی سایت چقدر است؟! برخی از مشتریان تصور می کنند که با طراحی سایت کار تبلیغات اینترنتی به پایان می رسد و دیگر نیازی به پشتیبانی سایت نیست! این یک تصور اشتباه است. در واقع با طراحی سایت فقط مرحله اول از کار تبلیغات کسب و کار شما در فضای مجازی شروع شده است و برای اینکه از سایت مشتری داشته باشید، نیاز به پشتیبانی فنی و خدمات سئو سایت دارید. در این مطلب از پنتازوم می خواهیم به بررسی قیمت پشتیبانی سایت، هزینه سئو سایت و تفاوت این دو با هم بپردازیم. در ادامه همراه ما باشید. بهترین خدمات پشتیبانی وردپرس توسط پنتازوم ارائه می شود.

قیمت پشتیبانی سایت وردپرس

پشتیبانی سایت وردپرس به مجموعه ای از خدمات گفته می شود که بعد از طراحی سایت و به جهت نگهداری از سایت انجام می شود. پشتیبانی سایت یک واژه کلی است و معمولا هر سایتی نیازمند پشتیبانی در حوزه های مختلف است. یکی از موارد مهم در ارائه خدامات پشتیبانی سایت و البته تعیین قیمت پشتیبانی سایت نوع سیستم مدیریت محتوا سایت است. به طور مثال وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای محبوب است. قیمت پشتیبانی سایت وردپرسی هم بستگی به تعداد و نوع کاری است که شما نیاز دارید.

 عنوان خدمات سایت (پشتیبانی وسئو)  هزینه ماهیانه سایت (تومان)
 پشتیبانی فنی سایت وردپرسی  از ۲/۹۰۰/۰۰۰
 پیکر بندی امنیتی سایت  از ۱/۵۰۰/۰۰۰
 هزینه سئو سایت فروشگاهی  از ۵/۹۰۰/۰۰۰
 قیمت پشتیبانی محتوا  از ۱/۹۰۰/۰۰۰
 هزینه پشتیبانی سایت اختصاصی

 از ۴/۹۰۰/۰۰۰

انواع پشتیبانی سایت وردپرس شامل موارد زیر می شود:

  1. پشتیبانی فنی سایت (شامل به روزرسانی های لازم، راه اندازی درگاه پرداخت آنلاین، در مورد سایت های وردپرسی به روزرسانی قالب و افزونه ها، انجام تغییرات ظاهری مورد نیاز و یا اضافه کردن بخش های جدید به سایت، پیکربندی امنیتی سایت و بروزرسانی ورژن PHP )
  2. پشتیبانی سئو سایت (شامل آنالیز کلمات کلیدی، برنامه ریزی محتوا، سئو فنی سایت، سئو داخلی سایت (on page seo) و سئو خارجی (off page seo)سایت می شود)
  3. پشتیبانی سایت از نظر تولید محتوا و بروزرسانی سایت
  4. پشتیبانی بروزرسانی قیمت های محصولات سایت (برای سایت های فروشگاهی)
  5. پشتیبانی موارد اداری سایت مثل خدمات دریافت اینماد و دیگر مجوزهای لازم

هزینه سئو سایت چقدر است؟

هزینه سئو سایت چقدر است؟ آیا پس از راه اندازی سایت من باید از خدمات پشتیبانی سایت استفاده کنم یا به دنبال تامین هزینه سئو سایت باشم؟ آیا ماه اول پس از راه اندازی سایت نیاز به پرداخت هزینه سئو برای وبسایتم دارم؟ در پاسخ باید گفت سایت بدون بازدید و بدون فروش عملا سودی برای شما ندارد. هدف سئو نمایش سایت در کلید واژه های حوزه ی کاری شماست. در خصوص سئو چند موضوع مهم را باید در نظر گرفت.

قیمت پشتیبانی سایت

اول اینکه طراحی اولیه سایت منطبق بر اصول سئو باشد. یعنی سایت ریسپانسیو باشد، واسط کاربری خوبی داشته باشد، در مدت زمان کوتاه بارگزاری شود و کدهای قالب بهینه باشد.
پس از اتمام فاز طراحی سایت باید برای بخش پشتیبانی سئو برنامه ریزی داشته باشید. قیمت سئو سایت بستگی به عوامل مختلفی دارد. از آن جمله می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  1. زمینه ی کاری، تعداد و سختی کلمات کلیدی مورد درخواست
  2. حجم وبسایت
  3. نوع سیستم مدیریت محتوا (وردپرس، جوملا، نوپ کامرس، سایت اختصاصی و... )
  4. تاریخچه ی وبسایت و فعالیت هایی که تا به حال انجام شده است.

بنابراین قیمت سئو سایت نرخ کاملا مشخصی ندارد. البته شما می توانید با مراجعه به سایت پنتازوم لیست دقیق مراحل سئو سایت را به صورت رایگان دانلود کنید. هم چنین برای تخمین قیمت سئو سایت پکیج های سئو به صورت ماهیانه در پنتازوم تدوین شده است که می توانید برای بررسی هزینه سئو از آن ها استفاده کنید. در صورت نیاز به مشاوره رایگان خدمات پشتیبانی سایت وردپرس ، خدمات سئو سایت و تعیین نرخ سئو می توانید با ما به شماره 09223896531 تماس بگیرید.

پشتیبانی سئو سایت یا پشتیبانی فنی سایت؟

پشتیبانی فنی سایت و فعالیت روی سئو وبسایت ها از هم جدا نیستند. برای اینکه سایت شما به رشد خوبی برسد، نیازمند فعالیت یک تیم منسجم روی وبسایت هستید. اعضای تیم فنی در پنتازوم روی بهینه کردن کدها، پیاده سازی موارد درخواستی کارفرما و کدنویسی تسلط دارند. از طرفی اعضای تیم پشتیبانی فنی دانش کافی در زمینه ی تخصصی سئو و برنامه ریزی محتوای سایت ندارند و نیازمند همکاری با اعضای تیم سئو برای رساندن سایت شما به بهترین نتیجه هستند.
بنابراین بخش پشتیبانی سئو سایت و پشتیبانی فنی وبسایت از هم مجزا هستند و شما در ابتدا و تا همیشه به هر دوی این ها نیاز دارید.

پشتیبانی سیٔو سایت

بلافاصله بعد از طراحی سایت باید به دنبال همکاری با یک شرکت سئو خوب مثل پنتازوم باشید.

پشتیبانی سئو وردپرس

پشتیبانی سئو وردپرس هم مثل سئو تمامی سایت ها روال مشخصی دارد. برای اینکه در زمینه ی بالا آوردن سایت وردپرسی موفق عمل کنید، این مراحل باید به ترتیب و با دقت انجام شود. گاهی این تصور اشتباه وجود دارد که سایت های وردپرسی نیاز به استخدام متخصص سئو ندارند و تنها با نصب افزونه های سئو مثل رنک مث می توان از پس نیازمندی های این سایت برآمد! این یک تصور اشتباه است! سیستم مدیریت محتوای وردپرس نسبت به سایت های اختصاصی مزیت هایی دارد. اما این مزیت ها دلیلی بر این موضوع نیست که سایت وردپرسی شما نیاز به پشتیبان سئو ندارد.

اینفوگرافی خدمات سیٔو سایت

برای سئو کردن یک وبسایت وردپرسی به چیزی بیشتر از توانایی کار با سیستم افزونه های متداول این حوزه دارید.
از سوی دیگر یکی از مهم ترین عوامل که روی هزینه سئو سایت هم تاثیر می گذارد، حوزه کاری و سختی کلمات کلیدی است. ممکن است مجموعه ای در یک حوزه کاری سخت (مثل ثبت شرکت ها، طراحی سایت و سئو و... ) یک سایت وردپرسی داشته باشد. آنوقت آیا سئو سایت وردپرسی فرآیندی آسان است؟! قطعا خیر.

نتیجه گیری

در این مطلب در مورد هزینه پشتیبانی سایت وردپرسی، قیمت سئو سایت، نیازمندی سایت ها به خدمات پشتیبانی سایت و هم چنین سئو وبسایت صحبت کردیم. پشتیبانی فنی، پشتیبانی محتوا و پشتیبانی سئو هر کدام یک تخصص جداگانه هستند که شما باید برای هر یک از این موارد نیروی متخصص در مجموعه ی خود استخدام کنید و یا از خدمات شرکت هایی مثل پنتازوم که بسته های و پکیج های پشتیبانی سایت ارائه می دهند، استفاده کنید. این شرکت ها متخصص هر حوزه را در تیم خود استخدام کرده اند و اقدام به ارائه خدمات جامع پشتیبانی سایت به مشتریان می کنند.
در مورد قیمت سئو سایت و هزینه پشتیبانی سایت هم صحبت کردیم. هزینه سئو سایت پیش از هر چیزی به حوزه کاری شما و سختی و تعداد کلمه های انتخابی شما بستگی دارد. پشتیبانی فنی هم بستگی به تعداد کاری که شما از پشتیبان سایت می خواهید و نوع آن دارد.
بعد از اینکه سایت راه اندازی شد، همیشه نیاز به یک پشتیبان سایت دارید. در صورتی که سایت به روز نشود یا پشتیبانی خوبی از آن صورت نگیرد، سایت شما مستعد هک و از بین رفتن اطلاعات می شود. اگر نیاز به بودجه بندی مشخص و یا محدود برای نگهداری از سایت خود را دارید، می توانید با قیمت های مناسب تری هم فعالیت روی سئو وبسایت خود را شروع کنید. اما نکته ی مهم این است که انتظارات شما متناسب با بودجه ای باشد که برای سایت خود کنار می گذارید!

منبع: پنتازوم

https://www.asianews.ir/u/d8q
اخبار مرتبط
طراحی وب سایت از جمله فعالیت‌ های مهم و حیاتی در دنیای اینترنت است که در حال حاضر به عنوان یک ابزار بسیار قدرتمند در جذب مشتریان و تبلیغات برای کسب و کارها مورد استفاده قرار می ‌گیرد. در این روزها، تقریباً هر کسب و کاری به یک وب سایت نیاز دارد تا بتواند فروش خود را افزایش داده و محصولات یا خدمات خود را به مخاطبان خود عرضه کند. اما طراحی سایت فروشگاهی شگفت ‌انگیز و جذاب کاری زمان ‌بر و پیچیده است که نیاز به تخصص و تجربه دارد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
حامد مهری
۱۴۰۲/۰۷/۲۸
0
0
0

سلام. هزینه پشتیبانی سایت کلاس زبان چقدر میشه؟ سایت ما وردپرسی هست.


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید