صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۲۵ مهر ۱۴۰۲ / ۱۴:۵۲
کد خبر: 17099
گزارشگر: 2
۵۰۳
۰
۰
۳
درد در قسمت زانو

خرید زانوبند زاپیامکس بهترین انتخاب برای درمان زانودرد است

خرید زانوبند زاپیامکس بهترین انتخاب برای درمان زانودرد است
زاپیامکس زانوبندی جدیدی از شرکت زایسترونیک آلمان است که با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته خود، برای زندگی مدرن امروزی بسیار عالی است. زیرا در جوامع امروزی افراد به دلیل مشغله‌های کاری، عدم ورزش، بیماری‌های خاص و تصادفات دچار ناراحتی و درد در قسمت زانو می‌شوند.

باید پذیرفت که مراجعه به پزشک و کلینیک‌های فیزیوتراپی برای بسیاری از افراد سخت است. زانوبند زاپیامکس با سه تکنولوژی بسیار کارآمد و موثر خود باعث تسکین درد، بهبود وضعیت زانو و کاهش علائم می‌شود. در این مطلب به بررسی تکنولوژی زانوبند زاپیامکس خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

لزوم استفاده از زانوبند زاپیامکس نسبت به تغییرات زندگی مدرن

سرعت، ره آورد تغییر روش زندگی از سنتی به مدرن است. به همین دلیل نیروی انسانی از جمله مهم‌ترین بخش در پیشبرد اهداف جوامع به شمار می‌روند که به همین دلیل تحت فشار زیادی قرار دارند.
حفظ سلامت نیروی انسانی لازمه توسعه و پایداری است. با فشار زیاد، نیروی کار دچار فرسودگی یا پیری زودرس می‌شود. به این ترتیب در بسیاری از فعالیت‌ها این افراد دچار آسیب‌هایی از جمله عوارض مفصلی خواهند شد.
شاید برخی تصور کنند که آسیب‌های مفصلی در کهنسالی پدیدار می‌شوند. اما باید یادآور شد فشار، ضربه یا حوادث در هر سنی باعث بروز آسیب‌های مفصلی خواهند شد. از این مشکلات می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • انواع آرتروز زانو
  • پارگی رباط‌ها
  • آسیب به مینیسک
  • سفتی مفاصل
  • و دردهای ناشی از فشار زیاد به زانو

اینجاست که استفاده از زانوبند زاپیامکس به عنوان یک روش درمانی موثر و کارآمد وارد میدان می‌شود.

کد رجیستری، تنها راه تشخیص اصالت کمربند پلاتینر

ما در فروشگاه نوبت دکتر آنلاین با قرار دادن کارت رجیستری روی جعبه کمربند پلاتینر، کوشیده‌ایم تا تجربه خریدی مطمئن را برایتان به ارمغان آوریم تا از میان فروشگاه های گوناگون آنلاین کمربند پلاتینر، فقط از سایت‌های معتبر و نمایندگی‌های رسمی، کمربند پلاتینر اصل را تهیه کنید و کلاهبرداران را ناکام بگذارید. این هشدار اصلی بودن کالا را جدی بگیرید تا از عواقب استفاده از کمربند پلاتینر مصون بمانید. در این میان مهمترین موضوع کد رجیستری پلاتینر است که همین موضوع به تنهایی راهنمای مهمی در تشخیص کمربند اصلی از تقلبی خواهد بود.
در نهایت، اصالت کمربند پلاتینر اصلی از تقلبی به دقت و تجربه شخص خریدار از فروشگاه‌های آنلاین نیاز دارد. همچنین، اطلاعات و آموزش در مورد روش‌های شناسایی محصولات تقلبی مانند کد رجیستری و تایید اصالت کالا به خریداران کمربند پلاتینر کمک می‌کند تا خریدهای هوشمندانه‌تری را تجربه کنند.

خرید زاپیامکس برای درمان انواع زانودردها با پیشرفته‌ترین تکنولوژی روز دنیا

مسلما هر زانوبندی درد زانو را التیام نمی‌بخشد. ضمن اینکه گاهی حتی استفاده از زانوبندهای طبی نامناسب نه تنها باعث بهبودی درد نمی‌شود که ممکن است آسیب‌هایی را هم به بافت‌ها وارد کند.
زانوبند زاپیامکس با بهره‌مندی از تکنولوژی روز آلمان باعث تسکین درد، بهبود وضعیت زانو، رضایت مصرف کنندگان را جلب کرده است. استفاده از زاپیامکس تاثیر بسیار خوبی بر درد، بهبود دامنه حرکتی، نرم شدن مفاصل سفت و رفع اسپاسم‌های عضلانی دارد.
آلمان یکی از کشورهای پیشرو در حوزه فناوری‌های پزشکی- درمانی به شمار می‌رود و زاپیامکس حاصل همین فناوری است.

آشنایی با تکنولوژی‌های به‌کاررفته در زانوبند زاپیامکس آلمانی

در ساخت زانو بند زاپیامکس سه فناوری اولتراسوند (Ultransound)، انفرارد (Infrared) و کِلاک پالس (Clock Pluse) به چشم می‌خورد. این سه تکنولوژی از جمله پرکاربردترین و موثرترین فناوری‌های در صنعت پزشکی و فیزیوتراپی هستند. به همین دلیل به این محصول زانوبند uic زاپیامکس می‌گویند. نحوه اثرگذاری این فناوری‌ها بر درد و مشکلات زانو به صورت زیر است:

بررسی نحوه عملکرد اولتراسوند در زانوبند زاپیامکس آلمانی

اولتراسوند از جمله پرکاربردترین تکنولوژی‌هایی است که در تجهیزات پزشکی و فیزیوتراپی از آن استفاده می‌شود. اولتراسوند یا امواج صوتی در زاپیامکس به این صورت عمل می‌کنند که باعث بلاک عصبی یا بی‌حسی موضعی در نواحی تحت تاثیر خود می‌شوند. با این کار درد بیمار به میزان زیادی کاهش می‌یابد. فرد می‌تواند به راحتی بعد از استفاده از زانوبند زاپیامکس به فعالیت‌های عادی روزانه خود برسد.

بررسی نحوه عملکرد انفرارد در زانو بند زاپیامکس آلمانی

انفرارد یا امواج مادون قرمز از جمله امواجی هستند که برای بدن و سلول‌های آسیب‌دیده آن مفیدند. انفرارد با افزایش دمای سلولی، گردش خون را در نواحی تحت تاثیر خود بالا می‌برند. این افزایش گردش خون باعث تسریع روند اکسیژن‌رسانی و تغذیه با مواد مغذی خواهد شد.
باید گفت که سلول‌ها برای رشد، بازسازی و ترمیم خود تنها به اکسیژن، مواد مغذی و زمان نیاز دارند. خرید زاپیامکس و استفاده از این زانوبند، این شرایط را فراهم می‌کند.

بررسی نحوه عملکرد کلاک پالس در زانوبند زاپیامکس

یکی دیگر از تکنولوژی‌هایی که جدیدا در تجهیزات فیزیوتراپی و توان‌بخشی زیاد استفاده می‌شود، کلاک پالس است. این تکنولوژی با ارسال پالس‌های الکتریکی بسیار ظریف باعث ماساژهای ریزی در عضلات و بافت‌های زانو می‌شود.
عملکرد کلاک پالس در زانوبند زاپیامکس باعث بروز موارد زیر خواهد شد:

  • تسکین درد
  • ماساژ در عضلات
  • رفع اسپاسم‌های عضلانی
  • تحریک عضلات و بافت‌ها به بازسازی و ترمیم خود
  • و تسریع روند بهبودی زخم‌ها

آیا می‌توان زانوبند زاپیامکس را یک زانوبند طبی معرفی کرد؟

زاپیامکس صرفا یک زانوبند طبی نیست. بلکه یک روش درمانی مدرن و مجهز به تکنولوژی‌های روز است که در کنار سایر روش‌های درمانی یا به صورت تنها مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع اعتماد به تکنولوژی و توان درمانی زاپیامکس راه نجات بسیاری از دردهایی است که به جراحی نیاز ندارد.
با استفاده از زاپیامکس می‌توان درد ناشی از شرایط و بیماری‌های مختلف در زانو را کاهش داد. به گونه‌ای که دیگر نیازی به درمانی‌های تهاجمی و کمتر تهاجمی نباشد.
این در حالی است که زانوبندهای طبی تنها نقش حمایتی و مراقبتی دارند. ممکن است بعد از استفاده طولانی‌مدت از آن‌ها بیمار دچار دردهای جدیدی شود. این دردها ناشی از تحلیل عضلات و بافت‌ها به دلیل عدم تحریک آن‌هاست.

امکان استفاده از زانوبند زاپیامکس در کنار سایر روش‌های درمانی

خرید زانو بند زاپیامکس آلمانی با بهره گیری از فناوری‌های روز جهان، نوید تغییر روش‌های درمانی مکملی را هم می‌دهد. چراکه با استفاده از این زانوبند در حالت استراحت می‌توان به سرعت دردهای مفصلی زانو را تسکین داد و باعث بهبودی کیفیت زندگی بیمار شد.
به همین جهت است که بسیاری از پزشکان در کنار فیزیوتراپی، خرید اینترنتی زانوبند زاپیامکس را به بیماران خود توصیه می‌کنند.

آیا تکنولوژی uic زانوبند زاپیامکس عوارضی هم دارد؟

به طور قطعی می‌توانیم بگوییم که تکنولوژی‌های به‌کاررفته در زاپیامکس هیچ گونه عوارض جانبی و بالینی ایجاد نمی‌کنند. به همین دلیل افراد مختلف می‌توانند از آن بدون نگرانی استفاده کنند.
باید اشاره کنیم که اولتراسوند، انفرارد و کلاک پالس از جمله پرکاربردترین فناوری‌ها در صنعت پزشکی و فیزیوتراپی هستند.

قیمت زانوبند زاپیامکس نسبت به تکنولوژی‌های به‌کاررفته در آن

برخی افراد تصور می‌کنند قیمت زانوبند زاپیامکس زیاد است اما باید گفت که قیمت زاپیامکس به نسبت تکنولوژی و مزایایی که دارد بسیار عالی است و شما می توانید با تهیه ان از فروشگاه نوبت دکتر آنلاین درمان موثر را آغاز کنید.

نحوه خرید اینترنتی زانوبند زاپیامکس؛ به راحتی خرید زاپیامکس را انجام دهید

برای خرید آنلاین زانوبند زاپیامکس باید به فروشگاه‌ اینترنتی نوبت دکتر آنلاین مراجعه کرد و محصول را سفارش داد. سپس محصول را در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید و هزینه آن را همانجا پرداخت کنید. توجه داشته باشید که هزینه ارسال زانوبند زاپیامکس به تمام نقاط ایران رایگان است.

خرید زاپیامکس؛ زانوبندی مسکن و درمانگر

در این مطلب سعی کردیم درباره تکنولوژی‌های جدید و موثر زاپیامکس به شما اطلاعات دهیم. اولتراسوند، انفرارد و کلاک پالس از جمله بی‌خطرترین و کارآمدترین تکنولوژی‌ها در صنعت فیزیوتراپی و توانبخشی هستند که تاثیرات بسیار خوبی بر انواع مشکلات زانو دارند. پس با خریدی آسان از نوبت دکتر آنلاین، گامی بلند به سوی سلامتی زانو بردارید.

https://www.asianews.ir/u/d8t
اخبار مرتبط
زانو درد مشکل شایعی است که در هر کدام از ساختارهای استخوانی زانو از جمله مفصل زانو (استخوان ران، درشت نی، نازک نی)، کاسه زانو (کشکک زانو) یا رباط ها و غضروف هاوومینیسک زانو بوجود می‌آید. اغلب مشکلات زانو به خوبی به روش‌های درمانی محافظه کارانه واکنش نشان می‌دهند و به جراحی نیاز ندارند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید