صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۲۶ مهر ۱۴۰۲ / ۱۳:۳۳
کد خبر: 17113
گزارشگر: 2
۶۴۳
۰
۰
۲
افراد فعال در زمینه خرید و فروش جوراب؛

خرید عمده جوراب با بهترین قیمت از تولیدی✔️

خرید عمده جوراب با بهترین قیمت از تولیدی✔️
خرید عمده جوراب از تولیدی یکی از مسائل مهمی است که بیشتر افراد فعال در زمینه خرید و فروش جوراب به دنبال آن هستند، اگر در زمینه جوراب فعالیت دارید تا آخر این مقاله با ما همراه باشید تا روش های پیداکردن تولیدی جوراب و نحوه خرید عمده از آن ها را ارائه دهیم.

قیمت عمده جوراب در بازار چقدر است؟

قیمت عمده جوراب در بازار به طور کلی وابسته به فاکتورهای مختلفی چون کیفیت، محل تولید، نوع جوراب، و شرایط بازار متغیر است. در این مقاله راه دسترسی به تولیدکنندگان برتر جوراب در ایران را خواهیم گفت و بر عوامل موثر بر قیمت جوراب پرداخته و اطلاعاتی درباره قیمت‌عمده جوراب در بازار ارائه خواهیم داد. همچنین به ارائه نکات مهم در خرید این محصول خواهیم پرداخت و به معرفی تولیدی جوراب آدرین و محصولات این تولید کننده برتر کشوری می پردازیم.
اگر بخواهیم بگوییم قیمت عمده جوراب در بازار چقدر است؟ شاید سوال سختی باشد، چراکه هر برندی می تواند قیمت و کیفیت خاص خود را داشته باشد، و برندهای مشهور جوراب هایشان را با قیمت بالاتری به فروش بگذارند، ولی اگر بخواهید قیمت جوراب دقیقا دستتان بیاید باید از مواد اولیه استفاده شده در جوراب اطلاع کامل داشته باشید.
وزن جوراب یک جین جوراب هم که مشخص است مواد اولیه استفاده شده در جوراب هم قیمتشان در بازار مشخص است و می توانید از بخش فروش کارخانه جاتشان بپرسد. حال با در دست داشتن اطلاعات فوق و دستمزد هزینه تولید و بسته بندی می توانید قیمت تمام شده تولیدکننده جوراب را حساب کنید و بدانید با چند درصد سود به شما جوراب می فروشد.
در بازار جهانی، قیمت عمده جورابها متفاوت است و از کشور به کشور متغیر می باشد. این تفاوت ها به دلیل تفاوت در تولید، مواد اولیه، استانداردها و اقتصاد هر کشور است. به طور مثال، کشورهایی با هزینه های تولید پایین می توانند جوراب ها را با قیمت مناسب تری تولید کنند و در نتیجه قیمت عمده آنها کمتر خواهد بود.

جوراب مردانه

عوامل دیگری که بر قیمت عمده جوراب‌تأثیر می گذارند، شامل مارک، طراحی، و تنوع محصولات است. معمولاً جوراب های با برندهای معروف و طراحی های خاص دارای قیمت های بالاتری هستند. همچنین، تنوع در اندازه‌ها، رنگ‌ها، و نقوش نیز می‌تواند تأثیرگذار باشد.
اگر بخواهیم واضح تر توضیح دهیم اولین مسئله در تعیین قیمت جوراب نخ استفاده شده در آن است، نخ های طبیعی مانند پنبه کیفیت بالاتری دارند و جوراب های تولید شده از آنها نرم و لطیف و بافت تمیزی دارند، در مقابل نخ های مصنوعی و بازیافتی دارای قیمت پایین تری هستند و کیفیت جوراب های تولید شده از آنها بسیار پایین است. دیگر مواد استفاده شده در جوراب مانند اسپاندکس، کش ، نخ نقشه و .. تعیین کننده قیمت جوراب هستند.
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که هنگام خرید جوراب مردانه با یک برند و اندازه یکسان، قیمت جوراب مردانه بالاتر از جوراب زنانه باشد، این هم به دلیل استفاده نخ بیشتر در این محصول است چرا که جوراب های مردانه قواره بزرگتری دارند و وزن آنها بیشتر و نخ بیشتری استفاده می کنند. هرچند ممکن است یک تولیدی مانند تولیدی جوراب آدرین قیمت جوراب زنانه و مردانه اش یکسان باشد، دلیل آن هم قیمت نخ های استفاده شده در جوراب زنانه است، محصولات زنانه دارای رنگ های فانتزی تری هستند و قیمت نخ های فانتزی در ایران بیشتر است، همین امر موجب یکسان شدن قیمت محصولات زنانه و مردانه جوراب آدرین شده است.
برای تصمیم گیری بهتر در خرید عمده جوراب ، مهم است که بازار را تحقیق کنید، از تأثیرات مختلف بر قیمت آگاه شوید، و با ایجاد ارتباطات مؤثر با تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان بهترین معاملات را انجام دهید.
به عنوان یک خرده‌فروش یا فروشنده عمده، می‌توانید از تخفیف ها و معاملات خاص بهره‌مند شوید. معمولاً در معاملات عمده، میزان سفارش شما تأثیرگذار بر قیمت خواهد داشت. سفارشات بزرگتر می توانند به شما تخفیفات قابل توجهی ارائه دهند. همچنین در نظر داشته باشید که تغییرات در نرخ ارز، افت و خیزات بازار جهانی و تغییرات سیاسی می تواند بر قیمت ها تأثیر بگذارد. بنابراین، برای کسب بهترین قیمت و معاملات موثر به طور دائمی اطلاعات خود را به‌روز نگه دارید و بازار را نظارت کنید.

تولیدکنندگان برتر جوراب در ایران کجا هستند؟

برای خرید عمده جوراب با بهترین قیمت از تولیدی، اول بایستی بدانید بهترین تولیدکنندگان جوراب در ایران کجا هستند؟ بیشترین تولیدکنندگان و عمده فروشان جوراب در ایران در بازار بزرگ تهران، بازار آل یاسین و بخش بزرگی از آنها هم در منطقه قرچک ورامین حضور دارند، اگر به این مکان ها بروید دنیایی از تولیدکننده گان جوراب، عمده فروشان و حتی واردکنندگان جوراب خارجی را پیدا خواهید کرد.
با مدتی گشت و گذار در این مکان ها انواع برند ها و کیفیت ها و قیمت های جوراب را خواهید دید، مورد بعدی نمایشگاه های تهران هستند. حتما در نمایشگاه های بین المللی تهران حضور یابید و شماره تولیدکنندگان برتر جوراب در ایران را بگیرید، چه قصد خرید جوراب زنانه و چه مردانه را داشته باشید همه و همه بصورت فرصتی بزرگ دراختیار شما خواهند بود.
روستای لتگاه در همدان هم بیشترین جوراب باف ها را دارد که تقریبا کار تمام اهل این روستا جوراب بافی است، که اکثرا کارهای متوسط و حراجی کار می کنند، اگر بدنبال خرید جوراب عمده ارزان هستید حتما سری به لتگاه بزنید.
شهر زنجان هم یکی از قطب های تولید جوراب در ایران به شما می رود، که تولیدی جوراب آدرین یکی از برترین تولیدکننگان جوراب بادوام و با کیفیت ایران در این شهر حضور دارد.

جوراب زنانه

یکی از امتیازات بزرگ تولیدی آدرین سایت جوراب آدرین است، این مرکز تولیدات خود را بدون واسطه و به طور مستقیم در اختیار مغازه داران، عمده فروشان و فعالان در زمینه جوراب قرار داده است، که اگر شخصی، خرید خرد داشته باشد می تواند از یک جین تا ۵۰ جین از سایت سفارش دهد و اگر شخصی، قصد خرید جوراب با بهترین قیمت از تولیدی آدرین را داشته باشد می تواند با کارخانه قرارداد بسته و نسبت به خرید عمده جوراب اقدام نماید.
از ویژگی های مهم جوراب آدرین قیمت پایین محصولات و کیفیت بالای آنهاست، همه محصولات دارای دوام بی نظیری هستند و ریزترین بافت و تراکم را دارند. ضدبو و ضدحساسیت پا در کنار نرمی و دوام بالا موجب افزایش روزافزون مشتری های آدرین شده که دارای استانداردهای لازم جهت صادرات است و در حال حاضر محصولاتشان را به کشورهای همسایه صادر می کنند.

https://www.asianews.ir/u/d98
اخبار مرتبط
برای این‌که با این مراکز پارچه فروشی در تهران آشنا شوید و مناسب‌ترین آن‌ها را از لحاظ مسافت، تنوع محصولات، صرفه‌ی اقتصادی و... انتخاب کنید این مقاله را تا انتها بخوانید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید