صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۲ آبان ۱۴۰۲ / ۱۳:۱۴
کد خبر: 17204
گزارشگر: 464
۴۵۵
۱
۰
۶
سوال مهم کشاورزان که همیشه با آن دست وپنجه نرم می‌کنند؛

چرا دولت برنامه ای برای خرید برنج کشاورزان زحمت کش ندارد؟

چرا دولت برنامه ای برای خرید برنج کشاورزان زحمت کش ندارد؟
با توجه به اینکه برنج برداشت شده سال جاری نیز به برنج های موجود در انبارها اضافه شده اما دولت برای خرید این محصولات برنامه منظم که هیچ، اصلا برنامه ای از طرف کشاورز زحمت کش لمس و حس نشده است.

آسیانیوز - کاظم عاشوری گیلده؛ وضعیت خرید برنج باقی مانده ای که روی دست کشاورزان چه در کارخانه و چه در انبار های منازل آنها از سال گذشته خود با خسارت مواجه شدند و محصول خود را موفق به عرضه در بازارنشدند و هزینه تولید و سود آنها بازگردانده نشده است و لذا دولت و مجلس باید به فریاد این قشر زحمت کش برسند ، چون دیگر توان مالی برای سال اینده زراعی نخواهند داشت.

و اگر پول فروش برنج سال قبل به جیب کشاورز زحمت کش و شریف ایران اسلامی نرسد ، کشاورز در سال جاری توانی برای ادامه کشت برنج مرغوب که خیلی از کشورهای دنیا بزرگ‌ترین واردکننده‌های برنج ایرانی در سال ۲۰۲۱ یا ۱۴۰۰ به ترتیب کانادا، ترکیه، آلمان، سوئد و استرالیا . از جمله با توجه به کیفت برنج ایران مان که زبان زد از نظر کیفیت می باشد.

 واینکه کشاورز ندارد و نمی تواند از پس هزینه های آن از جمله خرید کود و پرداخت هزینه های آب و هزینه کارگر و هزینه کارخانه هزینه سموم و سمپاشی و ... را ندارد. و با توجه به اینکه مجلس محترم تصمیم گرفتن که برنج خارجی فقط در استانهایی که برنج کشت می شود وارد نشود و این در حالی هست که هم برنج خارجی داخل فروشگاه ها وجود دارد و هم فقط ممنوع کردن درون استانی دردی از کشاورز دوا نمی کند.

عاشوری گیلده
https://www.asianews.ir/u/dbw
اخبار مرتبط
انتخاب بهترین کود اصلاح کننده خاک برای استفاده در زمین کشاورزی
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
Pooya
۱۴۰۲/۰۹/۰۸
0
0
0

وقتی دولت تصمیم میگیره برنج‌خارجی فقط در استان هایی ک برنج در اون کشت میشه وارد نشه این یه پیام فقط به کشتورزا میرسونه که اندازه خورد و خوراک خودتون فقط برنج‌کشت کنین و دولت تصمیمی برای حل مشکل کشاورزا نداره


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید