صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۰ آبان ۱۴۰۲ / ۱۱:۳۴
کد خبر: 17330
گزارشگر: 213
۵۳۷
۰
۰
۰
خبر مهم مقام دولتی

اینترنت استارلینگ در ایران!

اینترنت استارلینگ در ایران!
به گفته برخی مقامات، ایران اعلام کرد که از حضور ارائه کنندگان خدمات جهانی اینترنت استقبال می‌کند.
به گزارش آسیانیوز، وزیر ارتباطات: اگر استارلینگ قواعد سرزمینی ما را قبول کرد می‌تواند در ایران خدمات اینترنت ماهواره‌ای خود را ارائه دهد.
عیسی زارع پور وزیر ارتباطات گفت: ایران بار‌ها اعلام کرده است که از حضور ارائه کنندگان خدمات چه زیر ساختی مانند اینترنت و چه نرم افزاری مانند پلتفرم‌ها استقبال می‌کند به شرطی که قوانین سرزمینی و داخلی ما را رعایت کنند.

به گزارش ایسنا، زارع پور در جلسه هیات دولت گفت: آخرین جلسه «هیات مقررات رادیویی اتحادیه بین المللی مخابرات» یا همان RRB، شرکت اسپیس ایکس مکلف به همکاری با ایران برای ارائه خدمات اینترنت ماهواره‌ای خود شد.
 
وی خاطرنشان کرد: اگر استارلینگ قواعد سرزمینی ما را قبول کرد می‌تواند در ایران خدمات منظومه ماهواره‌ای خود را ارائه دهد./
https://www.asianews.ir/u/dfc
اخبار مرتبط
طبق گزارش مؤسسه تحقیقاتی Pew Research Center، بین سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۹، استفاده از اینترنت در میان بزرگسالان بالای ۶۵ سال از ۱۴ درصد به ۷۳ درصد افزایش یافته است.
برای استفاده از اینترنت ماهواره‌ای استارلینک در گوشی و همچنین ارسال پیامک و ارتباط صوتی، نیازی به تغییر در سخت‌افزار یا نرم‌افزار گوشی نخواهد بود و حتی به اپلیکیشن مخصوصی هم نیاز نخواهید داشت.
بعد از اینکه در سال‌های گذشته با ورود نسل سوم و چهارم تلفن همراه در دنیا مواجه بودیم، حالا استفاده از ۵G یا همان نسل پنجم تلفن قابل توجه است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید