صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۱۴ آبان ۱۴۰۲ / ۰۸:۰۰
کد خبر: 17382
گزارشگر: 464
۵۳۳
۰
۰
۱
در شرایط بحران خاورمیانه و جنگ اسراییل و حماس،

اوکراین در خطر قربانی شدن!

اوکراین در خطر قربانی شدن!
در شرایطی که بحران خاورمیانه و جنگ اسراییل و حماس، همه نگاه‌ها را به خود جلب کرده است، به‌نظر می‌رسد اوکراین از صدر اخبار و شاید اولویت‌های غرب خارج شده است.


 به گزارش آسیانیوز؛
در همین راستا به گزارش شبکه خبری ان‌بی‌سی مقامات آمریکایی و اروپایی با دولت اوکراین در مورد مذاکرات صلح احتمالی با روسیه که ممکن است پایان جنگ را رقم زند، گفت‌وگو کرده‌اند.

جنگ اوکراین که اکنون وارد دومین سال خود شده است صدها هزار کشته و زخمی برجای گذاشته و بخش‌هایی از این کشور را ویران کرده است. این جنگ همچنین حادترین بحران در روابط مسکو با غرب از زمان بحران موشکی کوبا در سال ۱۹۶۲ میلادی را رقم زد.

ان‌بی‌سی به نقل از منابع آمریکایی خود نوشت که این گفت‌وگوها کلی و شامل موارد و امتیازاتی بوده است که اوکراین برای دستیابی به توافق با روسیه می‌بایست راضی به از دست دادنشان باشد. ان‌بی‌سی به نقل از مقام‌های قبلی و فعلی آمریکایی نوشته است که گفتگوهای غربی‌ها با اوکراین در بحبوحه نگرانی آن‌ها از به بن‌بست رسیدن جنگ و نیز توانایی غرب برای تداوم کمک به اوکراین صورت گرفته است.

https://www.asianews.ir/u/dgv
اخبار مرتبط
یک روزنامه آمریکایی گزارش داد کاخ سفید از احتمال عدم حمایت از کی‌یف پس از انتخاب رئیس جدید مجلس نمایندگان آمریکا نگران است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید