صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۱۹ آبان ۱۴۰۲ / ۱۵:۵۹
کد خبر: 17483
گزارشگر: 464
۳۹۹
۰
۰
۱
با آغاز تحویل مدل ارتقا یافته؛

قیمت رانا پلاس در بازار تعیین شد

قیمت رانا پلاس در بازار تعیین شد
این خودرو در بحث ظاهری هم تفاوتی با نسخه های قبلی ندارد و همان سبک همیشگی را دنبال می کند رینگ های رانا پلاس ارتقا یافته از نوع فولادی است و قالپاق بر روی آن نصب می شود.

به گزارش آسیانیوز به نقل از آخرین خودرو، با آغاز تحویل رانا پلاس جدید و ارتقا یافته، قیمت این سدان اقتصادی در بازار آزاد توسط دلالان و فروشندگان تعیین شد.

 با بررسی های انجام شده از سوی خبرنگار این رسانه فروشندگان رانا پلاس جدید و ارتقا یافته قیمتی حدود ۴۹۰ تا ۵۰۵ میلیون تومان را برای این خودرو اعلام می کنند. این در حالی است که قیمت رانا پلاس بدون امکانات جدید آنچنان تفاوتی با نسخه ارتقا یافته ندارد. البته که برخی دلالان قیمت تیپ جدید این خودرو را فراتر از ۵۱۵ میلیون تومان هم اعلام می کنند و با بررسی های انجام شده، مشتری با این قیمت ها خریدار رانا پلاس با پیشرانه TU5 نیست.

رانا پلاس ارتقا یافته و جدید به پیشرانه TU5 مجهز بوده و توان ۱۰۵ اسب بخار را با گشتاور ۱۴۲ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده رانا پلاس ارتقا یافته از نوع ۵ سرعته دستی است. به طور کلی می توان گفت که از نظر فنی رانا پلاس ارتقا یافته تفاوتی با رانا پلاس TU5 ندارد.

این خودرو در بحث ظاهری هم تفاوتی با نسخه های قبلی ندارد و همان سبک همیشگی را دنبال می کند. رینگ های رانا پلاس ارتقا یافته از نوع فولادی است و قالپاق بر روی آن نصب می شود. از جمله مشخصات رانا پلاس ارتقا یافته می توان به اضافه شدن سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، نشانگر تعویض دنده GSI و سامانه پایش فشار باد تایرها اشاره کرد.

رانا پلاس ارتقا یافته که با کد ۶۱۰۱۸ به بازار می آید به دو کیسه هوا، تریم داخلی پارچه، ترمزهای دیسکی جلو و کاسه ای عقب، پوزیشن لامپ، چراغ روشنایی روز، فرمان هیدرولیک، کروز کنترل، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، تهویه دستی، شیشه ها و آینه های برقی، صندلی های عقب تاشو، سنسور پارک عقب و… مجهز است.

https://www.asianews.ir/u/djs
اخبار مرتبط
افرادی که در مراسم قرعه‌کشی خودرو برنده خواهند شد، می توانند از یارانه بلاعوض ۷۰ تا ۱۵۰ میلیون تومانی برخوردار شوند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید