صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۲۰ آبان ۱۴۰۲ / ۱۴:۳۴
کد خبر: 17501
گزارشگر: 464
۳۲۳
۰
۰
۱
خبر مهم رئیس سازمان بورس؛

تغییرات در تابلوهای بورس تا ۲-۳ هفته آینده نهایی می‌شود

تغییرات در تابلوهای بورس تا ۲-۳ هفته آینده نهایی می‌شود
با توجه به شوک‌هایی که در بازار ایجاد می‌شود سعی می‌کنیم تا جایی که می‌شود به زیرساخت‌های بازار دست نزنیم تا بازار شرایط عادی خودش را داشته باشد.


به گزارش آسیانیوز؛
رییس سازمان بورس در نمایشگاه کیش اینوکس به خبرنگاران اعلام کرده است، دستورالعمل بورس و فرابورس تغییراتی داشته و تابلوها تغییراتی خواهند کرد که امیدواریم تا ۲-۳ هفته آینده این موضوع نهایی شود.  

عشقی تصریح کرد: تلاش می شود در زیرساخت‌ها و مسائل دیگر دخالت‌های مستقیم در بازار انجام نشود تا شرایط طبیعی را طی کند. برای تغییر دامنه نوسان قرار بود به صورت فصلی بازبینی صورت گیرد.

همچنین دستورالعمل بورس و فرابورس و تابلو‌ها تغییراتی داشتند که امید است تا ۲ الی۳ هفته آینده نهایی شود. اصلاحاتی هم در ترکیب هیات پذیرش و ضوابط پذیرش صورت گرفته است.

به گفته وی، طبق این دستور العمل، بورس و فرابورس پیشنهاد می‌دهند هر بازاری از لحاظ دامنه چه تفاوتی با بازار دیگر داشته باشد و چه تغییری کند. لزوما تغییر دائمی ساختارهای بازار از جمله دامنه نوسان شاید به نفع نباشد. در صورت پیشنهاد بورس و فرابورس براساس طبقه بندی جدید، سازمان تصمیمات لازم را اتخاذ خواهد کرد.

https://www.asianews.ir/u/dka
اخبار مرتبط
مجید عشقی، قائم مقام سابق شرکت بورس کالای ایران و دانش آموخته دانشگاه امام صادق به عنوان رییس بعدی سازمان بورس و اوراق بهادار انتخاب شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید