صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۲ آبان ۱۴۰۲ / ۱۴:۵۴
کد خبر: 17550
گزارشگر: 464
۳۵۲
۰
۰
۱
لحظه شماری ثبت نام کنندگان؛

اعلام زمان نتایج لاتاری ۲۰۲۵ آمریکا

اعلام زمان نتایج لاتاری ۲۰۲۵ آمریکا
نتایج قرعه کشی لاتاری ۲۰۲۵، شش ماه بعد از پایان مهلت ثبت نام لاتاری در تاریخ شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام می‌شود که حدود ۱۷۳روز باقی مانده است.


به گزارش آسیانیوز؛ ثبت‌نام لاتاری ۲۰۲۵ آمریکا، از دوازدهم مهرماه ساعت ۱۹:۳۰  آغاز شد و ساعت ۲۰:۳۰ روز سه‌شنبه، مورخ ۱۶آبان‌ماه ۱۴۰۲ به‌پایان رسید.

 در این مدت ثبت نام بسیاری از خدمات کامپیوتری و کافینت‌ها تبلیغات لاتاری را مانند ثبت‌نام دانشگاه و خیلی از موضوعات مهم روی شیشه چسبانده بودند و مردم سعی می کردند در این فرصت کوتاه مدارک خود را آماده کنند.


۶ روز از پایان ثبت نام گذشته است و تمام شرکت کنندگان چشم انتظار نتایج در تلاطم و استرس این هستند که بخت و اقبال خود را در لاتاری ببینند.

 

بیشتر بخوانید

بررسی عکس لاتاری با استفاده از ابزار سایت لایزرو

نتایج قرعه کشی لاتاری ۲۰۲۵،  شش ماه بعد از پایان مهلت ثبت نام لاتاری در تاریخ شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام می‌شود که  حدود ۱۷۳روز تا اعلام نتایج لاتاری(۲۰۲۵) باقی مانده است.

سهمیه کشورهای مختلف در لاتاری به میزان جمعیت مهاجر آن‌ها در آمریکا بستگی دارد با توجه به آنکه جمعیت ایرانیان مهاجر در آمریکا تغییر قابل توجهی نکرده است ایران یکی از کشورهایی است که بیشترین سهمیه را در لاتاری آمریکا دارد.

تعداد سهمیه ایرانی‌ها در لاتاری حدود ۴,۰۰۰ تا ۵,۸۰۰ ویزا است که از این بین بطور میانگین حدود ۳,۸۰۰ نفر ایرانی موفق به برنده شدن در لاتاری می‌شوند.

 

https://www.asianews.ir/u/dlo
اخبار مرتبط
لاتاری آمریکا یکی از متداول‌ترین راه‌های مهاجرت قانونی به آمریکاست که سالانه هزاران نفر در آن شرکت می‌کنند. در این مقاله نکات و قوانین ثبت نام لاتاری آمریکا به همراه اشتباهات رایجی که منجر به رد شدن درخواست می‌شود توضیح داده شده است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید