صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۳ تیر ۱۳۹۰ / ۰۹:۰۰
کد خبر: 17686
گزارشگر: 2
۱۳۹
۰
۰
۲
در مرکز همایش های بین المللی سازمان صدا و سیما:

معرفی برگزیدگان دومین همایش ملی برترین‌های IT، انفورماتیک و الکترونیک کشور

معرفی برگزیدگان دومین همایش ملی برترین‌های IT، انفورماتیک و الکترونیک کشور
دومین همایش برترین های انفورماتیک ،IT و الکترونیک ایران با حضور بیش از 700 تن از متخصصین و تولید کنندگان بخش انفورماتیک، دوم تیر ماه سال جاری در مرکز همایش های بین المللی سازمان صدا و سیما و با هدف ایجاد ارتباط موثر بین تولید کنندگان محصولات انفورماتیک با مدیران بخش آی تی و پشتیبانی انفورماتیک مراکز دولتی و خصوصی برگزار گردید.

مسئولین وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات، روسای سازمان نظام صنفی رایانه ای، دبیر و اعضاء انجمن تخصصی الکترونیک ایران و جمعی از مدیران پشتیبانی انفورماتیک و الکترونیک ارگان های مختلف دولتی و خصوصی از جمله میهمانان ویژه این همایش بودند.
در این همایش، دکتر علی اکبر جلالی (پدر فناوری اطلاعات ایران) با بیان این که پیشرفت تکنولوژی و فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در ایران رو به رشد است ، ‌اظهار داشت در فضای مجازی هر فرد می‌تواند به عنوان یک رئیس جمهور و تاثیرگذار در سطح جهانی محسوب شود، وی همچنین به اهمیت و تأثیر قدرت فردی در فضای مجازی اشاره کرد و افزود. هر فردی می‌تواند با استفاده از فضای ذهنی و تأثیرگذاری در فضای مجازی، کسب و کاری انجام دهد و تأثیر بگذارد. این نکته باعث می‌شود که جهان به سمت دهکده‌ی جهانی شخص‌محور حرکت کند، به این معنی که هر فرد می‌تواند در فضای مجازی تأثیرگذاری داشته باشد و قدرت و توانایی آن فرد از طریق اینترنت در فضای مجازی نقش مهمی در تعیین سطح اقتصاد آینده کشورها داشته باشد.

دکتر علی اکبر جلالی

یکی از موضوعات مورد تأکید در این همایش، ارتباط و همکاری بین دولت و شرکت‌های فناوری اطلاعات بود. مدیران شرکت‌ها به ضرورت ارائه حمایت و تسهیلات به شرکت‌های فناوری اطلاعات تأکید کرده‌اند و با ارائه پیشنهاداتی جهت ایجاد فضای مناسب برای رشد و توسعه شرکت های IT و محصولات خلاقانه در حوزه فناوری اطلاعات ، و تاثیر آن بر منافع ملی تاکید داشتند.

همچنین مدیر علمی دومین همایش برترین های انفورماتیک ،IT و الکترونیک ایران ، بر ضرورت اصلاح سیاست‌های دولتی و ایجاد فضای مناسب برای رشد و توسعه شرکت‌های فناوری ابراز امیدواری کردند.
اختتامیه این همایش عصر پنج‌شنبه دوم تیر ۱۳۹۰ در سالن همایش‌های بین‌المللی سازمان صدا و سیما با حضور جمع زیادی از فعالان حوزه فناوری اطلاعات، انفورماتیک و الکترونیک کشور برگزار شد ، و از شرکت ها و مدیران برتر IT کشور تقدیر بعمل آمد.

برگزیدگان برتر این همایش

  • گروه شرکت‌های پارس آنلاین / برترین ارائه دهنده خدمات پهنای باند
  • شرکت دات کام / برترین ارائه کننده تجهیزات شبکه و مراکز داده
  • شرکت توسعه خدمات طرفه نگار / برترین تولید کننده نرم افزار مالی اداری
  • شرکت فنآوری اطلاعات آرادپرداز / برترین تولیدکننده نرم افزارهای هوشمند
  • شرکت رایان هم افزا / برترین تولید کننده نرم افزارهای بورس و اوراق بهادار
  • شرکت تدبیر فن آوری اطلاعات افرا / برترین تولید کننده نرم افزار به سفارش مشتری

شایان ذکر است در این رویداد بیش از ۱۰۰ دستاورد مهم با محوریت (تجاری‌سازی، کارآفرینی ، رضایتمندی مشتری و صادرات خدمات فناوری اطلاعات) مورد بررسی و داوری قرار گرفتند.

https://www.asianews.ir/u/dpj
اخبار مرتبط
به امید روزی که هزار سال بعد در این سرزمین... نامه های یک کارگر، یک معلم، یک جوان، یک هنرمند، یک منتقد، یک کودک کار، یک اندیشمند، یک زن دردمند و... به دست رهبر این حکومت برسد!
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید