صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۸ آبان ۱۴۰۲ / ۱۴:۲۷
کد خبر: 17717
گزارشگر: 464
۳۱۲
۰
۰
۱
سکوت سلاح ورزی شکست؛

ببینید| افشاگری رئیس اتاق بازرگانی

ببینید| افشاگری رئیس اتاق بازرگانی
حسین سلاح ورزی، رییس اتاق ایران گفت: ۲۸خرداد انتخابات برگزار و انجمن نظارت صحت انتخابات را تایید کرد: اما بعد اراده دیگری آمد، اول تخریب کردند، بعد تهدید و بعد اجبار به استعفا.

به گزارش آسیانیوز؛ حسین سلاح ورزی، رییس اتاق ایران گفت: مستحضرید که قبل انتخابات ۲۸خرداد، هرگز چیزی تحت عنوان رد صلاحیت به من، حسین سلاح ورزی اعلام نشد. ۲۷خرداد جلسه شورای عالی نظارت، برگزار شد و شورای عالی نظارت اظهار نظری نکرد.

او افزود: ۲۸خرداد انتخابات برگزار و انجمن نظارت صحت انتخابات را تایید کرد: اما بعد اراده دیگری آمد، اول تخریب کردند، بعد تهدید و بعد اجبار به استعفا.

افشاگری سلاح ورزی

سلاح‌ورزی همچنین خاطرنشان کرد: به گواه دوستانم و فیلم جلسه شورای عالی نظارت که ماه گذشته برگزار شد، سوگند یاد میکنیم، تصمیمی در ان جلسه نهایی نشد و صورت جلسه‌ای نهایی نشد. اما بعد و در خارج جلسه، اعضای دولتی شورا، چهار نفری صورت جلسه را دست گردان تهیه کردند و مفادی اوردند که در جلسه از ان یاد نشده بود.

افشاگری سلاح ورزی 2

رئیس اتاق بازرگانی در پایان یادآور شد: سپس از شرم، دو هفته مساله را طول دادند و در اواسط ابان صورت جلسه را در اتاق انداختند. بعد مکاتبه کردیم که ۴عضو دولتی که نمیتوانند کاری کنند. گفتند ما به عنوان شورای عالی نظارت این کار را کردیم. گفتیم اگر این طور است چرا مصوبه را خیلی محرمانه آوردید؟

https://www.asianews.ir/u/dqb
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید