سه شنبه / ۳۰ آبان ۱۴۰۲ / ۲۱:۰۰
کد خبر: 17783
گزارشگر: 280
سرویس: سرصفحه با ایرج جمشیدی
۶۹۱
۰
۰
۰
سر صفحه با ایرج جمشیدی ۳۰ آبان ۱۴۰۲

عبور از کسب‌و‌کارهای فرسوده گفت‌و‌گو با پوریا ارجمندی

اداره‌ی کسب‌و‌کارها به شیوه‌های سنتی، خشک و بی‌روح معضلی است که در بسیاری از حوزه‌های کاری با آن مواجه‌ می‌شویم. حتی کسب‌وکارهایی که خدمات و محصولات بر اساس دانش، اصول و ارزش‌های پیشرو به مشتریان ارائه می‌هند با این مشکل دست‌وپنجه نرم می‌کنند. آیا اکنون زمان گشودگی کسب‌و‌کار‌ها به سوی روش‌های نوین اداره‌ی امور و عبور از شیوه‌های ناکارآمد و فرسوده نیست؟ به همین منظور گفت‌و‌گو می‌کنیم با پوریا ارجمندی، موسس و مدیرعامل سازمان موفقیت ایران.
اداره‌ی کسب‌و‌کارها به شیوه‌های سنتی، خشک و بی‌روح معضلی است که در بسیاری از حوزه‌های کاری با آن مواجه‌ می‌شویم. حتی کسب‌وکارهایی که خدمات و محصولات بر اساس دانش، اصول و ارزش‌های پیشرو به مشتریان ارائه می‌هند با این مشکل دست‌وپنجه نرم می‌کنند. آیا اکنون زمان گشودگی کسب‌و‌کار‌ها به سوی روش‌های نوین اداره‌ی امور و عبور از شیوه‌های ناکارآمد و فرسوده نیست؟

امیر موید باوند نویسنده: امیر موید باوند
https://www.asianews.ir/u/ds9
اخبار مرتبط
جوانترین مشاور آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد، سوفیا کیانی است. دختر ۲۲ ساله‌ی ایرانی که چند سالی‌است به آمریکا مهاجرت کرده. اما با وجود سن کم و مسائل مربوط به مهاجرت توانسته است با تاسیس یک شرکت، خطرات ناشی از تغییرات اقلیمی کره زمین را به ۱۰۰ زبان ترجمه کند. در برنامه‌ی چهره‌های موفق و تاثیرگذار با فرشاد فرهادی به معرفی سوفیا کیانی می‌پردازیم. در دو بخش دیگر:
پنج شنبه / ۲۵ آبان ۱۴۰۲ / ۱۷:۵۸
اظهار نظر
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید