صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۲ آذر ۱۴۰۲ / ۰۱:۳۹
کد خبر: 17807
گزارشگر: 464
۲۹۳
۰
۰
۱
گفتوگوی آسیا با مسعود مستوفی، مجری نمایشگاه مواد و صنایع شیمیایی

فرصتی مغتنم برای ارائه قابلیت‌ها و توانمندی‌های کشور

فرصتی مغتنم برای ارائه قابلیت‌ها و توانمندی‌های کشور
تلاش ما بر این است که هر نمایشگاه را متفاوت برگزار کنیم امسال دوره های کارگاهی و آموزشی گذاشتیم که از روز دوم برگزار شد تا شرکت ها از طریق آموزش و ارائه سمینارها توانایی های خودشان را نشان دهند.

به گزارش آسیانیوز - صدیقه صادقی فیشانی ـ در حاشیه ششمین نمایشگاه بین‌المللی مواد و صنایع شیمیایی، تجهیزات و خدمات آزمایشگاهی به گفتوگو با مسعود مستوفی، مدیرعامل شرکت نواندیشان و مجری این نمایشگاه نشستیم که در ادامه از نظرتان می‌گذرد.

نمایشگاه مواد و صنایع شیمیایی

* درباره این نمایشگاه و اهدافی که مدنظر داشتید، بفرمایید؟

در سالهای گذشته این نمایشگاه در شهر آفتاب برگزار می شد و امسال ششمین دوره آن را در برج میلاد برگزار کردیم. در این نمایشگاه حدود ۱۵۰ شرکت اعم از تولیدکنندگان داخلی و نمایندگان شرکت‌های خارجی و بازرگانان و برخی شرکت‌های خدماتی حضور دارند.

در خصوص اهداف برگزاری چنین رویدادهایی هم باید بگویم، یکی از ابزارهای بیزینس، تبلیغات و پروموشن و اطلاع رسانی است. ما با برگزاری این نمایشگاه ها قابلیت ها و توانمندی های کشور را در حوزه صنایع شیمیایی و تاسیسات آزمایشگاهی اطلاع رسانی میکنیم. در واقع ما پل ارتباطی هستیم بین تولیدکننده و مصرفکننده. مصرفکنندگان ما عمدتا دانشگاهیان و مراکز پژوهشی و صنایع هستند که مواد اولیه خودشان را از نمایشگاه تهیه میکنند و به کالای نهایی تبدیل میکنند و به بازار عرضه میکنند.

* از کشورهای خارجی هم برای حضور در نمایشگاه دعوت کردید؟

ما اساسا از نمایندگان شرکت های خارجی مثل کشورهای اروپای غربی، چین، هند و ترکیه دعوت کردیم که خوشبختانه خیلی استقبال شده است.

* آیا با برپایی چنین نمایشگاه هایی، رسیدن به اهدافتان امکان پذیر است یا خیر؟

صددرصد، چنانچه ما نتوانیم یک نمایشگاه خوب برگزار کنیم، بیزینس و کسب وکار ناقص است. در واقع فرض کنید در یک شهرستان دور کارخانه ای در حال تولید محصول است، به خوبی اگر اطلاع رسانی نشود تولید عقیم خواهد بود. همانطور که عرض کردم دعوت از تمام گروه های مختلف مصرف، دانشگاه، پژوهشگاه، مردم و کسب وکارهای مختلف در دستور کار بوده است. معتقدم اطلاع رسانی باعث رونق اقتصادی و افزایش فروش شرکت های اقتصادی می شود.

* تفاوت این نمایشگاه با نمایشگاه های گذشته چیست؟

ما نمایشگاه را به صورت علمی پیش میبریم، یعنی هدفگذاری های سال بعدی ما با هدفگذاری سال گذشته متفاوت است. تلاش ما بر این است که هر نمایشگاه را متفاوت برگزار کنیم. امسال دوره های کارگاهی و آموزشی گذاشتیم که از روز دوم برگزار شد تا شرکت ها از طریق آموزش و ارائه سمینارها توانایی های خودشان را نشان دهند. سال گذشته با وزارت علوم سمینار hsp را برگزار کردیم که از آن خیلی استقبال شد. تلاشمان این است که هر روز نمایشگاه را پربار کنیم و از حالت نمایشگاه های سنتی خارج کنیم.

* اطلاع رسانی شما به چه صورت بوده است؟


در رابطه با اطلاع رسانی ما در فضاهایی مثل تلگرام، اینستاگرام و واتساپ گروه هایی داریم که بتوانیم به صورت آنلاین و به صورت گسترده در سطح کشور اطلاع رسانی کنیم.

https://www.asianews.ir/u/dtu
اخبار مرتبط
در حقیقت می‌شود گفت تولید مجموعه ما نوعی عایق رطوبتی است با نام ایزوبنت یا GCL که یک لایه رطوبتی بنتونیت است. بنتونیت نوعی خاک رس بسیار مرغوب است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید