صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۷ آذر ۱۴۰۲ / ۲۲:۰۲
کد خبر: 17945
گزارشگر: 2
۲۷۲
۰
۰
۱
دریافت اقامت قبرس شمالی

سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی

سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی
این روزها سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در قبرس شمالی به شدت مورد توجه اتباع خارجی قرار گرفته است. متقاضیان مهاجرت به این کشور از طریق اخذ ویزای سرمایه گذاری و دریافت اقامت قبرس شمالی، به دنبال آن هستند که با شرایط خرید املاک در این کشور آشنا شوند. قبرس شمالی به عنوان یک کشور مدرن و توسعه یافته با پتانسیل رشد اقتصادی بالا به جذاب ترین مقصد مهاجرت سرمایه گذاری برای اتباع خارجی به‌خصوص ایرانیان تبدیل شده است.

اگر شما نیز قصد خرید ملک در قبرس شمالی را دارید، بهتر است که با شرایط خرید املاک و قوانین از پیش تعریف شده برای اخذ اقامت در این کشور از طریق سرمایه‌گذاری و مزایای آن آشنا شوید. هرچند اخذ اقامت قبرس شمالی از این طریق روند ساده‌ای دارد، اما به‌هرحال آشنایی با آن برای متقاضیان مهاجرت سرمایه‌گذاری به قبرس شمالی ضروری است.

اهمیت خرید ملک در قبرس شمالی

طبیعتاً وقتی به‌دنبال خرید ملک در این کشور هستید، با موقعیت جغرافیایی و ویژگی‌های مکانی آن آشنایی دارید. آنچه در حال حاضر برای ما اهمیت دارد، شرایط ایدئال خرید املاک برای ایجاد یک سرمایه‌گذاری مطمئن با سوددهی بالا است. گذشته از پتانسیل رشد بالا در کشور قبرس شمالی، مالیات کم و اقتصاد رو به رشد آن، این کشور از امنیت بسیار بالایی برخوردار است و شما می‌توانید علاوه بر یک سرمایه‌گذاری پرسود، بدون هیچ دغدغه و نگرانی در این کشور اقامت کرده و زندگی ایدئالی را تجربه کنید. مهمترین مزیت خرید املاک در این کشور اخذ اقامت آن به ساده‌ترین شکل ممکن است. درواقع برای سرمایه‌ گذاری در قبرس شمالی نیازی به تأسیس شرکت نیست. شما می‌توانید با انتخاب یک ملک مناسب و پرداخت حداقل ۳۰ درصد از ارزش کلی ملک، اقامت این کشور را دریافت کنید. با توجه به این که شما می‌توانید املاک موردنظر خود را با قیمت‌های بسیار مناسب خریداری کنید، نیازی به سرمایه هنگفت نخواهید داشت. از طرفی رشد قیمت ۱۵ تا ۲۰ درصدی املاک به‌صورت سالانه یک سرمایه‌گذاری مطمئن را برای شما رقم خواهد زد. در نهایت شما می‌توانید با همان هزینه‌ای که برای خرید یک ملک در ایران نیاز دارید، به خرید ملک در قبرس شمالی بپردازید.

شرایط خرید املاک در کشور قبرس شمالی

شما می‌توانید با ویزای توریستی به قبرس شمالی سفر کرده و املاک مختلف آن را در شهرهای گوناگون مشاهده کنید. به‌این‌ترتیب می‌توانید انتخاب بهتری در خرید املاک داشته باشید. در کنار آن بهتر است از خدمات مشاوره یک مؤسسه حقوقی معتبر در این زمینه استفاده کنید. اگرچه رشد سالانه قیمت املاک در قبرس شمالی دیده می‌شود، اما بازار املاک و مستغلات این کشور در طول سال نوسان زیادی ندارد. شما می‌توانید متناسب با هزینه‌ای که در اختیار دارید، به خرید خانه یا آپارتمان و یا ویلاهای مجلل و بزرگ بپردازید. برای بستن قرارداد خرید ملک در قبرس شمالی نیز کافی است که ۳۰ درصد مبلغ ملک را پرداخت کرده و مابقی را طی ۱ تا ۷ سال به‌صورت اقساط بدون بهره پرداخت نمایید. حتی شما می‌توانید در صورت عدم استطاعت مالی کافی برای پرداخت اولیه، جهت اخذ وام در این کشور اقدام کنید. دقت داشته باشید که هنگام خرید ملک در این کشور از شرایط سند آن اطمینان داشته باشید. موسسه حقوقی دادمهر عدالت می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند.

اقامت در قبرس شمالی با خرید ملک

خرید ملک در قبرس شمالی برای دریافت اقامت دائم این کشور به‌عنوان ساده‌ترین روش شناخته می‌شود، اما لازم است بدانید بعد از اینکه مراحل خرید ملک را تکمیل کردید، باید مدارک لازم را برای دریافت اقامت دائم این کشور تهیه نموده و به ارگان‌های مربوطه ارائه دهید. علاوه بر آن اگر قصد اقامت دائم در این کشور را دارید، نباید بعد از خرید ملک بیش از ۸۰ روز در خارج از قبرس شمالی باشید. این محدودیت تا ۸ سال وجود دارد.

اقامت در قبرس شمالی با خرید ملک

سرمایه‌ گذاری در قبرس شمالی و چشم انداز اقتصادی آن

هدف بسیاری از افراد از سرمایه‌گذاری در این کشور تنها اخذ اقامت نیست. ازآنجا‌که قبرس شمالی دارای اقتصاد رو به رشد عالی و پتانسیل بالا در جذب سرمایه‌گذاران خارجی است، می‌توانید با وارد کردن سرمایه به این کشور و خرید ملک در قبرس شمالی منافع اقتصادی خود را دنبال کنید. این کشور به‌دلیل نزدیکی به دریای مدیترانه از چشم‌اندازهای طبیعی فوق‌العاده برخوردار است و به‌عنوان مقصد گردشگری جهان شناخته می‌شود. ازاین‌رو سالانه پذیرای توریست‌های بسیار زیادی است که برای اقامت چند روزه خود به اجاره املاک مناسب نیاز دارند. شما می‌توانید ضمن خرید یک ملک مناسب و حفظ و رشد سرمایه اولیه خود، یک منبع درآمدزایی فوق‌العاده از طریق اجاره ملک به گردشگران خارجی داشته باشید. تنها کافی است یک ملک مناسب را برای خرید انتخاب کنید. اگر چنین هدفی را دنبال می‌کنید، درواقع به‌دنبال راه‌اندازی یک صنعت پولساز در یک کشور خارجی هستید؛ به همین منظور لازم است برای خرید ملک تحقیقات لازم را انجام داده و صرفاً جنبه مالکیت یک خانه یا ویلا را مدنظر نداشته باشید.‌ به‌هر٬حال ملکی که خریداری می‌کنید باید مورد٬پسند توریست‌ها بوده و با شرایط آن‌ها سازگار باشد.

نکته

هرچند خرید ملک در قبرس شمالی سرمایه‌گذاری مطمئن و پرسود را برای شما به ارمغان می‌آورد و اخذ اقامت این کشور از طریق خرید ملک نیز به سادگی انجام می‌شود، باز هم ممکن است به‌دلیل عدم اطلاعات کافی با چالش‌های مختلف در این زمینه مواجه شوید. موسسه حقوقی دادمهر عدالت به‌عنوان بزرگترین کارگزار دانشگاه‌های قبرس در ایران و یک مؤسسه حقوقی معتبر و متخصص با ارائه خدمات مشاوره رایگان و خدمات مربوط به مهاجرت و اقامت به شما کمک می‌کند که به اهداف خود برای سرمایه‌گذاری در این کشور برسید.

قبرس شمالی

جمع بندی

در این مطلب راجع به خرید ملک در قبرس شمالی و سرمایه‌گذاری از این طریق در یک کشور توسعه‌یافته و مدرن صحبت کردیم و مزایای سرمایه‌گذاری و اقامت در آن را مورد‌بررسی قرار دادیم. شما می‌توانید به‌راحتی از طریق خرید یک ملک مناسب در قبرس شمالی اقامت دائم این کشور را دریافت کرده و در ضمن یک سرمایه‌گذاری پرسود و موفق داشته باشید. با توجه به اینکه هزینه خرید ملک و خانه در این کشور بسیار مناسب است، از لحاظ مالی با چالش‌های زیادی در این زمینه مواجه نخواهید شد.

https://www.asianews.ir/u/dxs
اخبار مرتبط
قبرس شمالی یکی از زیباترین و مناسب ترین کشورهایی می باشد که مهاجران ایرانی آن را به عنوان یک مقصد یا دروازه ی عبور انتخاب می کنند. در این مقاله می خواهیم به طور کلی و جامع در مورد مزایا و معایب تحصیل در قبرس شمالی و سیستم اموزشی قبرس شمالی گفتگو کنیم. ابتدا به طور کلی برای شما تعریفی جامع از کشور قبرس شمالی ارائه خواهیم داد تا به تصورتان در مورد کشور قبرس شمالی کمک کند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید