صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۷ آذر ۱۴۰۲ / ۲۲:۴۴
کد خبر: 17946
گزارشگر: 464
۴۳۱
۰
۰
۲
سازمان موفقیت ایران رونمایی کرد:

«امید بازنشستگی» به جای تأمین اجتماعی

«امید بازنشستگی» به جای تأمین اجتماعی
طرح «امید بازنشستگی» روز شنبه ۴ آذرماه در همایش اختتامیه جشنواره‌ تفاوت سازمان موفقیت ایران با حضور محمد حیدری، مدیرعامل و دکتر علیرضا حجتی، عضو هیأت مدیره بیمه کارآفرین، پوریا ارجمندی موسس و مدیرعامل سازمان موفقیت ایران و جمعی از اعضا و کارکنان این مجموعه در محل هتل المپیک تهران رونمایی شد.


به گزارش آسیانیوز، محمد حیدری، ‌مدیرعامل بیمه کارآفرین ضمن تقدیر از اعضا و کارکنان سازمان موفقیت ایران درباره‌ طرح نوین «امید بازنشستگی» گفت: «یکی از ویژگی‌های این طرح بیمه‌ای به‌روز شدن سالیانه‌ جداول آن بر اساس وضعیت تورمی است.» حیدری در مورد میزان پرداختی‌ به بیمه‌شدگان پس از بازنشستگی که اختلاف فاحشی با بیمه تأمین اجتماعی دارد افزود: «تعدادی از ما پرسیدند آیا واقعا این مبالغ بعد از بازنشستگی پرداخت می‌شود؟ باید به این عزیزان گفت که همه‌ مراحل زیر نظر حسابرس رسمی، ناظر، بورس و ارکان نظارتی طی می‌شود. همین حالا هم ۱۲ هزار میلیارد از سرمایه‌های جذب شده مردم نزد شرکت است و پرداخت ارقام مطروحه در امید بازنشستگی، چیز جدیدی برای ما نیست.»

سازمان موفقیت ایران

دکتر علیرضا حجتی، عضو هیأت مدیر بیمه ‌کارآفرین نیز بر لزوم شفافیت در فرآیند، رصد و اعلام شائبه‌ها توسط کارکنان تأکید کرد. پوریا ارجمندی، موسس و مدیرعامل سازمان موفقیت ایران نیز طی سخنانی به نکات مهم و آداب کار تیمی و سازمانی پرداخت. وی در گفت‌و‌گو با روزنامه آسیا در مورد طرح امید بازنشستگی گفت: «معمولا هر سه ماه یک جشنواره برای تقدیر از کارکنان برتر برگزار می‌کنیم و در هر دوره یک سورپرایز خواهیم داشت. سورپرایز این دوره طرح امید بازنشستگی بود. در این طرح قرار است امید جای تأمین صرف را بگیرد. در تامین اجتماعی بحث تامین هزینه‌های اولیه است، اما در طرح امید بازنشستگی مسئله ما تعهد پرداخت ارقام قابل توجه در دوران بازنشستگی است.»
سازمان موفقیت ایران
در ادامه این مراسم، دکتر جمال قادری‌نسب طی سخنانی به اصول بازاریابی و مارکتینگ پرداخت و در بخش‌ دیگری از اختتامیه جشنواره دوره‌ تفاوت سازمان موفقیت ایران با اهدای تندیس و پاداش نقدی از کارکنان برتر این مجموعه تقدیر شد.

https://www.asianews.ir/u/dxt
اخبار مرتبط
روز شنبه ۴ آذرماه در همایش اختتامیه جشنواره تفاوت سازمان موفقیت ایران و با حضور مدیران اصلی ستادی کشور، از طرح «امید بازنشستگی» رونمایی خواهد شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید