صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۱۱ آذر ۱۴۰۲ / ۱۶:۲۹
کد خبر: 18023
گزارشگر: 464
۹۶۸
۰
۰
۱
در ورزشگاه ملک عبدالعزیز شهر مکه؛

جزئیات کامل بازی سپاهان و الاتحاد

جزئیات کامل بازی سپاهان و الاتحاد
شاگردان مورایس در صورت پیروزی مقابل نماینده عربستان می‌توانند به عنوان تیم اول گروه C لیگ قهرمانان فوتبال آسیا صعود کنند و اگر در رده دوم گروه خود قرار بگیرند باید نیم نگاهی هم به سرنوشت تیم‌های دوم داشته باشند.

به گزارش آسیانیوز، طبق برنامه‌ریزی کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم‌های فوتبال سپاهان ایران و الاتحاد عربستان از ساعت ۲۱:۳۰ روز دوشنبه۱۳ آذر ۱۴۰۲ در چارچوب دیدار هفته ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۴-۲۰۲۳ به مصاف هم می‌روند.

این بازی در ورزشگاه ملک عبدالعزیز شهر مکه برگزار خواهد شد.

در همین رابطه کاروان طلایی‌پوشان دقایقی قبل از فرودگاه شهید بهشتی اصفهان راهی عربستان شد. در این سفر امید نورافکن که در چند وقت اخیر به علت مصدومیت در ترکیب تیمش غایب بود، به همراه هم تیمی‌هایش راهی سفر عربستان شد.

 این بای در سرنوشت صعود سپاهان از مرحله گروهی تاثیر زیادی دارد. شاگردان مورایس در صورت پیروزی مقابل نماینده عربستان می‌توانند به عنوان تیم اول گروه C لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند و اگر در رده دوم گروه خود قرار بگیرند باید نیم نگاهی هم به سرنوشت تیم‌های دوم داشته باشند.

براساس قانون جدید AFC تیم‌های نخست هر ۱۰ گروه به همراه ۶ تیم برتر رده دوم (سه تیم از غرب وسه تیم از شرق) راهی مرحله بعدی خواهند شد.

تسنیم
https://www.asianews.ir/u/dyJ
اخبار مرتبط
گفته می‌شود در کم‌تر از یک ساعت تمام بلیت‌ ها این بازی به‌فروش رفت و حالا هواداران پرسپولیس اگر می‌خواهند از نزدیک بازی را تماشا کنند باید از بازار سیاه و با قیمت‌های نجومی که تا به امروز به یک میلیون تومان هم رسیده است بلیت بخرند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید