صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۴ آذر ۱۴۰۲ / ۱۹:۴۱
کد خبر: 18105
گزارشگر: 464
۹۵۹
۰
۰
۰
پایان بازی؛

پرسپولیس از صعود به مرحله حذفی بازماند

پرسپولیس از صعود به مرحله حذفی بازماند
پرسپولیس امشب (سه‌شنبه) در ورزشگاه آزادی میزبان الدحیل قطر بود که این دیدار با پیروزی الدحیل به پایان رسید. .

به گزارش آسیانیوز، پرسپولیس ایران امشب (سه‌شنبه) در چارچوب هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی میزبان الدحیل قطر است. دیدار رفت این دو تیم با پیروزی یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید و با توجه به نتایج رقم خورده در بازی‌های دیگر گروه‌ها، پرسپولیس با پیروزی با هر تعداد گل به دور حذفی لیگ قهرمانان آسیا صعود می‌کند ولی تساوی و شکست سرخ‌پوشان در این بازی به معنی حذف آنها خواهد بود.

گزارش لحظه به لحظه این دیدار را در ادامه می‌خوانید:

پرسپولیس یک - الدحیل یک

گل اول پرسپولیس به الدحیل

گل اول الدحیل به پرسپولیس

گل آفساید پرسپولیس در دقیقه 14

درگیری کوتاه صادقی و معز علی

گل دوم الدحیل به پرسپولیس در دقیقۀ ۸۳

 

گل‌ها: -

کارت زرد: -

کارت قرمز: -

ترکیب پرسپولیس ایران: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، میلاد سرلک، سروش رفیعی، مهدی ترابی، سعید صادقی و شهاب زاهدی.

ترکیب الدحیل قطر: صلاح زکریا، ابراهیما بامبا، محمد موسی، سلطان البریک، یوسف ایمن، عاصم مادیبو، اسحاق لیاجی، معز علی، اسماعیل محمد، لطفی ماجر، محمد مونتاری.

نیمه اول

دقیقه ۷ (گل اول پرسپولیس): ارسال سروش رفیعی از جناح چپ به خوبی توسط شهاب زاهدی بریده شد و وارد دروازه الدحیل شد.

دقیقه ۹ (گل اول الدحیل): بازیکن الدحیل با فرار از پشت مدافعان پرسپولیس با بیرانوند تک به تک شد اما دروازه‌بان پرسپولیس به خوبی این توپ را مهار کرد، با این حال روی توپ برگشتی، شوت مونتاری از بین تمام مدافعان پرسپولیس عبور کرد و وارد دروازه نماینده ایران شد.

دقیقه ۱۳: شهاب زاهدی از پشت مدافعان الدحیل فرار کرد و توانست دروازه حریف را به خوبی از زاویه موافق باز کند اما او در موقعیت آفساید قرار داشت تا این گل مردود اعلام شود.

دقیقه ۱۹: لیهاجی پس از یک کار گروهی توسط بازیکنان الدحیل در ضد حمله صاحب توپ شد و نزدیک بود که موقعیت خطرناکی برای این تیم ایجاد شود اما زاویه او توسط کنعانی‌زادگان بسته شد تا شوتش به تور کنار دروازه پرسپولیس برخورد کند.

دقیقه ۲۵: شوت سروش رفیعی از پشت محوطه جریمه پس از برخورد به بازیکن الدحیل تغییر جهت داد اما دروازه‌بان حریف هوشیار بود و این توپ را مهار کرد.

دقیقه ۲۷: فرار عالی سعید صادقی از جناح راست برای پرسپولیس یک موقعیت خوب ایجاد کرد. او در این صحنه با یک پاس کات بک، شهاب زاهدی را صاحب موقعیت خوبی کرد اما فشار مدافع الدحیل باعث شد که او نتواند دروازه حریف را به درستی هدف قرار دهد و ضربه‌اش به بیرون رفت.

دقیقه ۴۳: ارسال تند و تیز و خطرناک سعید صادقی با هوشیاری ایمن در دفاع الدحیل به کرنر رفت.

دقیقه ۴۵: ارسال ایستگاهی خطرناک و تند و تیز مهدی ترابی از همه عبور کرد و شهاب زاهدی هر چه تلاش کرد نتوانست خودش را در موقعیتی قرار دهد که دروازه را باز کند.

این گزارش به روز رسانی می‌شود...

ایسنا
https://www.asianews.ir/u/dA2
اخبار مرتبط
گفته می‌شود در کم‌تر از یک ساعت تمام بلیت‌ ها این بازی به‌فروش رفت و حالا هواداران پرسپولیس اگر می‌خواهند از نزدیک بازی را تماشا کنند باید از بازار سیاه و با قیمت‌های نجومی که تا به امروز به یک میلیون تومان هم رسیده است بلیت بخرند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید