صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۱۸ آذر ۱۴۰۲ / ۲۱:۰۴
کد خبر: 18188
گزارشگر: 464
۴۹۶
۰
۰
۱
مجله اقتصادی فوربس معرفی کرد؛

قدرتمندترین زنان جهان در یک دنیای بی‌ثبات

قدرتمندترین زنان جهان در یک دنیای بی‌ثبات
مجله اقتصادی فوربس برای دومین سال متوالی اورزولا فن‌درلاین، رئیس کمیسیون اروپا را به‌عنوان قدرتمندترین زن جهان معرفی کرد.

به گزارش آسیانیوز؛ فوربس از سال ۲۰۰۴ تاکنون هر سال فهرستی از ۱۰۰ زن قدرتمند جهان را که با معیارهای اقتصادی و اجتماعی رتبه‌بندی شده‌‌اند و مورد توجه محافل رسانه‌ای جهان قرار گرفته‌اند، منتشر می‌کند. خانم فن‌درلاین، سیاستمدار آلمانی که از سال ۲۰۱۹ ریاست کمیسیون اروپا را برعهده دارد، بالاتر از کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا، کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهوری آمریکا و جورجا ملونی، نخست‌وزیر ایتالیا قرار گرفت.

کریستین لاگارد، کامالا هریس و جورجا ملونی به ترتیب در جایگاه‌های دوم تا چهارم فهرست قدرتمندترین زنان مجله فوربس در سال ۲۰۲۳ قرار گرفتند.

فوربس درباره دلایل انتخاب خانم فون‌درلاین ۶۵ ساله اعلام کرد که او نخستین زنی است که در این سمت خدمت می‌کند و «مسئول وضع قوانینی است که بیش از ۴۵۰ میلیون اروپایی را تحت‌ تاثیر قرار می‌دهد.» در فهرست قدرتمندترین زنان مجله فوربس در سال ۲۰۲۳، تیلور سوئیفت، خواننده ۳۳ ساله که بر اساس گزارش انجمن مسافرتی آمریکا، از تور جهانی‌اش ۸۵۰ میلیون دلار درآمد داشته است، در جایگاه پنجم قرار گرفت.

این مجله، ترکیب فهرست قدرتمندترین زنان جهان در سال ۲۰۲۳ را منعکس‌کننده «تصویر پیچیده از نفوذ زنان در یک دنیای بی‌ثبات» توصیف کرده است.

https://www.asianews.ir/u/dBp
اخبار مرتبط
تیلور سوئیفت خواننده آمریکایی، پوتین، شی جین پینگ و باربی را شکست داد و به عنوان شخصیت سال 2023 TIME انتخاب شد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید