صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۲۳ آذر ۱۴۰۲ / ۱۶:۳۸
کد خبر: 18353
گزارشگر: 464
۱۰۳۵
۰
۰
۲
در ورزشگاه آزادی تهران

خلاصه بازی؛ پرسپولیس یک - استقلال یک +فیلم

خلاصه بازی؛ پرسپولیس یک - استقلال یک +فیلم
تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال از ساعت ۱۶:۱۵ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی تهران به میدان رفتند که در پایان، این مسابقه حساس با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

 

 

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، مسعود ریگی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، ‌ سروش رفیعی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، دانیال اسماعیلی‌فر، شهاب زاهدی و سعید صادقی.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، سعادت حردانی، روزبه چشمی، امید حامدی‌فر، آرمین سهرابیان، کوین یامگا، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور، گوستاوو بلانکو، مهرداد محمدی و ابوالفضل جلالی.

نیمه اول:

دقیقه سوم: یک خطا از سمت راست استقلال برای آبی‌پوشان به دست آمد که مهدی‌پور توپ خطرناکی را روی دروازه فرستاد و پس از آنکه ضربه سهرابیان به سمت دروازه بیرانوند موقعیت خطرناکی را ایجاد کرد اما مهرداد محمدی در آفساید قرار گرفت و موقعیت خوبی برای استقلال از دست رفت.

دقیقه هفتم: موقعیت مشابهی اینبار برای سرخپوشان رقم خورد که مهدی ترابی توپ خیلی خطرناکی را به سمت دروازه استقلال فرستاد و علی نعمتی با ضربه سر موقعیت صد در صدی گل را ایجاد کرد اما حسینی دو بار پیاپی مانع از گل شدن توپ توسط نعمتی شد.

در این صحنه با توجه به موقعیت مشکوک ایجاد شده داور صحنه را از مانیتور VAR دید اما صحنه خطای منجر به پنالتی روی شهاب زاهدی از سوی آرمین سهرابیان


دقیقه ۱۴: اینبار یک موقعیت بسیار خطرناک در محوطه جریمه پرسپولیس رخ داد که آفساید گرفته شد.


دقیقه ۱۵: بلافاصله یک موقعیت خطرناک روی دروازه استقلال رقم خورد که با خطای زاهدی روی حسینی، توپ به آبی‌پوشان رسید.

دقیقه ۱۹: شوت سروش رفیعی با فاصله از بالای دروازه استقلال روانه اوت شد.

دقیقه ۲۶: حسینی سانتر خطرناک اسماعیلی‌فر را دفع کرد تا مانع از گلزنی سرخپوشان شود.

دقیقه ۲۷: دو شوت ترابی و صادقی توسط مدافعان استقلال دفع شد و راهی به سمت دروازه استقلال پیدا نکرد.

دقیقه ۳۶: در این دقیقه توپ در محوطه جریمه پرسپولیس به دست ترابی برخورد کرد که از سوی کمک داوران اتاق ویدیویی صحنه مربوطه خطا اعلام نشد.

دقیقه ۳۹: توپی از سوی حردانی به روی دروازه بیرانوند ارسال شد و استقلالی‌ها معتقد بودند که روی بلانکو از سوی کنعانی‌زادگان خطای پنالتی رخ داده است اما داور چنین اعتقادی نداشت و اعتراض استقلالی‌ها بی ثمر ماند.

دقیقه ۴۴: بلانکو در محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد اما نتواست روی توپ سوار شود و ضربه‌ای را روانه دروازه علیرضا بیرانوند کند.

در نیمه نخست از سوی داور مسابقه ۳ دقیقه وقت اضافه اعلام شد.

دقیقه ۴۷: در این دقیقه بیرانوند دچار یک اشتباه فاحش شد اما شانس آورد که استقلالی‌ها نتواسنتند از این موقعیت استفاده کنند. پس از آن هم یامگا سانتر خوبی را ارسال کرد اما اینبار دروازه‌بان پرسپولیس به خوبی توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۴۸: کرنر ارسالی از سوی مهدی‌پور موقعیت بسیار خطرناکی را ایجاد کرد اما سهرابیان در موقعیت آفساید قرار داشت.

 

 

نیمه دوم

 

دقیقه ۴۷: توپ ارسالی از سوی یامگا به محوطه جریمه پرسپولیس و مهرداد محمدی رسید اما این بازیکن در حالی که موقعیت خوبی برای گلزنی داشت توپ را با فاصله بیرون زد و این موقعیت برای شاگردان جواد نکونام از دست رفت.

دقیقه 50: امید حامدی‌فر با دریافت کارت زرد برابر پرسپولیس، دیدار برابر نساجی را از دست داد.

 

 

دقیقه ۶۰: کرنر ارسالی از سوی مهدی‌پور با ضربه سر بلانکو همراه شد اما بیرانوند با کار سختی برای جمع کردن توپ روبرو نشد.

دقیقه ۶۱: به نظر می‌رسید حامدی‌فر روی زاهدی‌فر مرتکب خطای منجر به کارت زرد یا قرمز شده است اما داور بازی اعلام کرد که هیچ نکته‌ای در این خصوص از سوی اتاق کمک داور ویدیویی به وی اعلام نشده است و به همین دلیل نیز مسابقه دو تیم دنبال شد.

دقیقه ۷۵: در شرایطی که عالیشاه موقعیت بسیار خوبی در محوطه جریمه داشت اما اشتباه عجیبی داشت و توپ را به استقلالی‌ها پاس داد تا این فرصت از دست برود.

گل اول پرسپولیس به استقلال توسط امید عالیشاه(77)

 

دقیقه ۸۰: شوت خطرناک عالیشاه از کنار دروازه به بیرون رفت و در حالی که حسینی شانس فقط به توپ نگاه می‌کرد استقلال شانس آورد که توپ دیگر پرسپولیس به گل تبدیل نشد.

دقیقه ۸۱: صحنه مشکوک روی پیمان بابایی به VAR رفت اما از سوی کمک داور ویدیویی پنالتی اعلام نشد. این صحنه با اعتراض نکونام و نیمکت استقلال به داور همراه شد.

* نیمه دوم این دیدار با اعلام ۸ دقیقه وقت اضافه همراه شد.

دقیقه ۹۰: توپ ارسالی از سوی حردانی با ضربه سر رمضانی همراه شد و در ادامه موقعیت خوبی برای بلانکو به دست آمد که آفساید اعلام شد.

گل اول استقلال به پرسپولیس توسط کوین یامگا از روی نقطه پنالتی

 

https://www.asianews.ir/u/dE1
اخبار مرتبط
هواداران استقلال به سمت یحیی گل‌محمدی حین ورود به زمین بطری پرتاب کردند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید