صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۷ آذر ۱۴۰۲ / ۲۰:۴۲
کد خبر: 18448
گزارشگر: 464
۵۱۱
۰
۰
۲
انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴

آیا ترامپ بازمی‌گردد؟

آیا ترامپ بازمی‌گردد؟
به‌نظر می‌رسد هنوز ۱۱ ماه مانده تا انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴، دونالد ترامپ شانس زیادی برای بازگشت به کاخ سفید و تکیه زدن بر صندلی ریاست‌جمهوری ایالات متحده دارد.

به گزارش آسیانیوز،‌ اغلب تحلیل‌گران بر این عقیده‌اند که دونالد ترامپ با وجود تمامی حواشی و پرونده‌هایش، همچنان بخت قابل‌توجهی برای بازگشت به قدرت دارد و حتی همان پرونده‌های متعددی که او را پای میز محاکمه کشاند، باعث افزایش محبوبیت او شده است. او حتی همین الان هم با چندین پرونده کیفری دست به گریبان است که در آن‌ها اتهامات متعددی علیه او مطرح است.

 رئیس جمهور سابق آمریکا دو بار استیضاح شد و پس از شکست در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۰ تلاش کرد تا جلوی انتقال مسالمت‌آمیز قدرت به رئیس جمهوری بعدی را بگیرد.

منتقدان ترامپ هشدار می‌دهند که او در حال «توطئه‌چینی» برای بازگشت به قدرت در «مقام یک رهبر خودکامه» است؛ با این حال طرفداران او معتقدند با بازگشت او آمریکا به اقتدار و قدرت سابقش بازخواهد گشت.

بر اساس نتایج تازه‌ترین نظرسنجی‌ها، ترامپ با جلب آرا بیش از ۵۰ درصد سوال‌شوندگان، با فاصله نسبت به دیگر رقبای جمهوری‌خواه برای نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده پیشتاز است.

یورونیوز
https://www.asianews.ir/u/dFB
اخبار مرتبط
با نظرسنجی موسسه "Harvard CAPS-Harris" که در پایگاه خبری هیل منتشر شد،اغلب شرکت‌کنندگان گفتند بین دونالد ترامپ، رو جو بایدن، رئیس جمهوری کنونی آمریکا، به ترامپ رای می‌دهند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید