صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۷ آذر ۱۴۰۲ / ۲۱:۰۸
کد خبر: 18451
گزارشگر: 2
۱۹۹
۰
۰
۲
خرید آنلاین میلگرد

معرفی ۳ سایت برتر استعلام قیمت میلگرد و خرید آنلاین در ایران

معرفی ۳ سایت برتر استعلام قیمت میلگرد و خرید آنلاین در ایران
از آنجا که ایران جزء ده کشور تولیدکننده فولاد در جهان قرار دارد، این صنعت به عنوان یک صنعت کارآفرین در کشور، پتانسیل‌های زیادی برای ایجاد اشتغال دارد. در سال‌های اخیر، با اهمیت اینترنت که به مانند اکسیژن در جهان و ایران است، کسب و کارها برای توسعه تجارت خود نیازمند استفاده از این ابزار شده‌اند و خدمات و محصولات خود را از طریق وب‌سایت‌ها و پلتفرم‌های تبلیغاتی آنلاین معرفی می‌کنند.

میلگرد، یکی از انواع آهن‌آلات تولید شده در ایران است و در بیش از ۴۰ کارخانه در کشور تولید و به بازار عرضه می‌شود. شهرهای اصفهان، تبریز، کرمان و اهواز به ترتیب به عنوان قطب‌های فولادی ایران شناخته شده‌اند و بیشترین تعداد شرکت‌های بازرگانی و انبارهای آهن‌آلات و میلگرد را در خود جای داده‌اند. تقریباً بیش از ۵۰ درصد فعالان صنعت فولاد و حتی کارخانه‌های فولادی در ایران، محصولات و خدمات خود را به‌جز روش‌های سنتی، از طریق فضای مجازی نیز معرفی می‌کنند.
در این مقاله قصد داریم بهترین سایت‌های استعلام قیمت میلگرد و سایر مقاطع فولادی را از دیدگاه رضایت مشتریان، ویژگی‌ها و خدمات ارائه شده توسط آن‌ها بررسی کنیم تا شما بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. در ادامه به معرفی 3 تا از محبوب‌ترین سایت‌ها در زمینه خرید آنلاین این محصول می‌پردازیم.

۱- پیوان

به جرات می‌توان از مجموعه پیوان به عنوان یک رقیب جدی برای تمامی بازرگانی‌های فولاد و فروش میلگرد در ایران نام برد. این مجموعه با مدیریت بسیار خوب، از طریق سایت خود قیمت میلگرد، تیرآهن، ورق آهن، انواع محصولات مفتولی و قوطی پروفیل را به صورت لحظه‌ای برای مشتریان و بازدیدکنندگان عمومی در دسترس قرار می‌دهد. خرید آنلاین آهن آلات از برجسته‌ترین خدمات سایت پیوان است که بر خلاف روند پیچیده این موضوع در سایر بازرگانی‌های فولادی، روندی ساده و تسهیل‌شده دارد.
این مجموعه دارای سابقه ای ۵۰ ساله در حوزه تامین آهن آلات است و تامین کننده محصولات فولادی کارخانه های بزرگ ایران از جمله ذوب آهن، فولاد مبارکه، شهریار تبریز و… است. از این رو شما می توانید مناسب ترین قیمت میلگرد ذوب آهن اصفهان، فایکو، ماهان و سایر برندهای مطرح را در سایت پیوان با آدرس https://pivan.co/ مشاهده نمایید.

۲- آهن آنلاین

آهن آنلاین

شرکت آهن آنلاین در تابستان سال ۱۳۸۷، فعالیت خود را در زمینه فروش محصولات فولادی آغاز کرد. درست یک سال بعد، این شرکت وارد عرصه آنلاین شد و سایت آهن آنلاین را راه انداخت؛ اقدامی که تقریباً برای اولین بار پای آهن‌فروشی‌ها را در دنیای اینترنت گشود. علاوه بر حضور آنلاین، این شرکت به دلیل بیلبوردهای خلاقانه‌اش نیز در پایتخت ایران شناخته شده است. امکاناتی نظیر اعلام لحظه‌ای قیمت میلگرد، تیرآهن، ورق و سایر محصولات فولادی، مشتری‌مداری حرفه‌ای و صدور پیش‌فاکتور آنلاین از مزایای این شرکت به حساب می‌آید.
آهن آنلاین با تنوع گسترده در محصولات فولادی خود، انواع مشتقات فولادی را با بهترین کیفیت به مشتریان ارائه می‌دهد. این شرکت با گذراندن سال‌ها در عرصه فروش آهن آلات، تجربیات مفیدی جمع‌آوری کرده و به همین دلیل به عنوان یکی از برترین آهن‌فروشی‌های آنلاین در ایران شناخته می‌شود.

۳- فولادسل

فولادسل

هلدینگ پترو سازه ساحل با نام تجاری فولادسل در سال ۱۳۸۹ فعالیت رسمی خود را آغاز کرد. فولادسل با ایجاد واحد مهندسی فروش و جذب کارشناسان متخصص، تا پیش از اینکه فروشنده محصول باشد، مشاور خریداران برای انتخابی مناسب، هزینه مقرون به صرفه و بهینه‌ترین شرایط پرداخت بود. از طرفی، امکان خرید و مراجعه حضوری در فولادسل وجود دارد و دفتر فروش مجموعه واقع در خیابان پاسداران است. ارائه لحظه‌ای قیمت میلگرد و دیگر انواع آهن آلات در سایت از بارزترین ویژگی‌های این مجموعه است. شاید ذکر این نکته خالی از لطف نباشد که علاوه بر خرید نقدی، خرید اعتباری و چکی نیز در فولادسل امکان پذیر است.

جمع‌بندی

سازندگان همیشه در حال استعلام قیمت‌ آهن‌آلات هستند؛ زیرا برای ساخت و ساز، نیاز به خرید انواع محصولات فولادی و آهنی دارند. خرید ممکن است به دو صورت انجام شود؛ اولین راه این است که به صورت حضوری به مراکز فروش مراجعه کنید؛ که این گزینه زمان زیادی را می‌گیرد.
راه دیگر ثبت سفارش از طریق وب‌سایت‌های معتبر است. شما می‌توانید قبل از هرگونه اقدام برای خرید، اطلاعات لحظه‌ای درباره قیمت این محصولات را از طریق سایت‌های معرفی شده در این مطلب، کسب کنید. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم تا متنی در مورد بهترین سایت‌های مرجع استعلام قیمت میلگرد بنویسیم و آن را به اشتراک بگذاریم.

https://www.asianews.ir/u/dFD
اخبار مرتبط
در صنایع و ساخت و ساز در سراسر جهان، انواع مختلفی از میلگردها استفاده می‌شود. در این مطلب قصد داریم تفاوت بین نوع ساده و آجدار این محصول و در نتیجه تفاوت قیمت بین این دو مقطع پرمصرف در بازار آهن ایران را بررسی کنیم. پیمانکاران و سازندگان سازه‌ها آگاه هستند که بدون این قطعات، هیچ سازه‌ای قابل ساخت و ساز نیست. اما اگر تفاوت و کاربرد میلگرد آجدار و ساده را نمی‌دانید، با ما همراه باشید تا شاید پاسخ خود را به این سوال که کدام یک بهتر است؟ بگیرید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید