صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۳۰ آذر ۱۴۰۲ / ۱۳:۲۶
کد خبر: 18516
گزارشگر: 464
۲۴۷
۰
۰
۰
به صورت نمادین

نخستین رالی تور گردشگری کشنده‌های سنگین

نخستین رالی تور گردشگری کشنده‌های سنگین
رالی تور گردشگری خانوادگی کشنده‌های سنگین همزمان با افتتاح هفتیمن نمایشگاه لجستیک، حمل و نقل و صنایع وابسته به صورت نمادین از محل مصلی تهران، استارت خورد.

به گزارش آسیانیوز به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، این رالی تور روز دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ با حضور داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و محمدحسین صوفی مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در مسیر تهران - اراک، آغاز شد.

تعداد ۳۰ دستگاه خودرو کشنده سنگین در این رویداد شرکت داشتند که روز چهارشنبه ۲۹ آذرماه حرکت خود را از تهران آغاز کرده و پس از پیمایش جاده‌ها و مسیرهای گردشگری، وارد استان مرکزی شده و به خط پایان در شهر اراک رسیدند. مراسم اختتامیه این رالی تور در محل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی برگزار و برترین‌ها که عملکرد آنان به صورت هوشمند و از طریق نرم‌افزار بررسی و موفق به کسب کمترین امتیاز منفی شده‌اند، معرفی شدند.

ترویج فرهنگ رانندگی ایمن، گرامیداشت هفته حمل و نقل، توسعه سفرهای مسئولانه، ایجاد شور و نشاط اجتماعی و توسعه فعالیت‌های اتومبیلرانی در کشور از مهمترین اهداف این رالی تور بود

https://www.asianews.ir/u/dGK
اخبار مرتبط
کلاس آموزش نقشه‌خوانی رالی‌های گردشگری ویژه عموم برگزار می‌شود کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با همکاری کلوپ رالی ایران و منطقه فرهنگی گردشگری عباس‌آباد، کلاس آموزش نقشه‌خوانی برگزار می‌کند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید