صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۳ دی ۱۴۰۲ / ۲۱:۰۵
کد خبر: 18588
گزارشگر: 464
۵۹۳
۰
۰
۱
یادداشت| فاضل جمشیدی

رادیو آوا «سراسیمه» می‌دود!

رادیو آوا «سراسیمه» می‌دود!
با رفیقی از دوران مدرسه‌ام در اتوبانی به مقصدی می‌رفتیم. رفیقی که تمام دوران کودکی و مدرسه‌ام را با او گذرانده بودم، در شادی‌ها و غم‌ها، شکست‌ها و موفقیت‌ها به‌ویژه زمانی که روزهای انقلاب پیش روی ما بود. هر دو علاقمند بودیم به موسیقی سنتی و اصیل...


آسیانیوز - او که مهاجرت کرد و من ماندم ایران. هر دو راضی از اوضاع‌مان. یک بار در سفر به آمریکا با او به سمتی می‌رفتیم. «رادیو جوان» لس‌آنجلس موسیقی پخش می‌کرد، پشت سر هم، عین «رادیو آوا»ی خودمان که داشتیم می‌شنیدیم، فقط با تفاوت‌های محتوایی شعرها، آنجا خوانندگان لس‌آنجلسی و اینجا خوانندگان ایرانی.

آن روز که می‌رفتیم و به رادیو آوا گوش می‌دادیم که روز سه‌شنبه ۲۸  آذرماه بود و سفر کوتاه ما که از ۱۰:۴۵ صبح کشید تا ۱۱:۳۰ و انتظارمان چیزی بود از این شبکه رادیویی و البته که محقق نشد و دوست قدیمی من سخن به انتقاد گشود و پیاده که شد، گفت: پیشنهاد می‌کنم بنویسیم و بگوییم «رادیو پاپ» به جای «رادیو آوا» که هرچه انتظار کشیدیم فقط موسیقی پاپ شنیدیم پشت هم و بی‌توقف و سراسیمه از حامد همایون و فریدون آسرایی، قاسم افشار، امیر تاجیک و رضا صادقی و علیرضا بیرانوند و رضا ملک‌زاده که خدا به داد ما رسید و از رسول نجفیان پخش کردند که سنتی مدرن بود و آگهی‌های بازرگانی که به دادمان رسید.

https://www.asianews.ir/u/dHX
اخبار مرتبط
فاضل جمشیدی، خواننده و فعال فرهنگی از برگزاری آئین بزرگداشت زادروز محمدرضا لطفی در تاریخ ۱۷ دی‌ماه امسال خبر داد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید