صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۵ دی ۱۴۰۲ / ۱۱:۵۱
کد خبر: 18635
گزارشگر: 464
۳۴۶
۰
۰
۱
به دلیل آلودگی

تمام مراکز آموزشی نوبت عصر مشهد هم ‌تعطیل شد

تمام مراکز آموزشی نوبت عصر مشهد هم ‌تعطیل شد
مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی از تعطیلی تمام فعالیت‌های آموزشی دولتی و خصوصی در مشهد شامل دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی در موضوعات مختلف به دلیل شدت گرد و غبار خبر داد.


به گزارش آسیانیوز؛ مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی: طبق مصوبه کارگروه اضطراری گرد و غبار و آلودگی هوای خراسان رضوی کلیه مدارس، مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی در نوبت عصر امروز نیز تعطیل هستند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: تمام فعالیت‌های آموزشی دولتی و خصوصی در مشهد شامل دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی در موضوعات مختلف به دلیل شدت گرد و غبار براساس اعلام کارگروه شرایط اضطراری گرد و غبار استان تعطیل شد.

مهدی اله‌پور اظهار داشت: براین اساس تمامی مدارس در مقاطع مختلف غیر حضوری و دانشگاه‌ها، مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای، آموزشگاه‌های مختلف خصوصی و دولتی در نوبت عصر نیز تعطیل و نباید فعالیتی داشته باشند؛ همچنین تمام فعالیت‌های ورزشی در فضای باز و بسته در مشهد تعطیل است.

وی ادامه داد: پس از بررسی‌های کارشناسی با تاکید بر آمادگی کامل دستگاه‌های خدمات‌رسان، امدادی و درمانی از مردم خواسته شده تا از تردد‌های غیرضروری پرهیز کنند.

دبیر کارگروه شرایط اضطراری گرد و غبار خراسان رضوی تاکیدکرد: جلوگیری از تردد افراد دارای بیماری زمینه‌ای تنفسی و قلبی، کودکان، افراد سالخورده، مادران باردار و افراد دچار حساسیت‌های پوستی در سطح شهر و استفاده از ماسک به شدت توصیه می‌شود و آنان باید فعالیت‌های بدنی، پیاده روی، ورزش، خرید و یا پیگیری سایر امور خود را به وقت دیگری موکول کنند.

وی بیان کرد: در این کارگروه از دستگاه‌های دولتی خواسته شده در صورت امکان، با دورکاری کارکنان دارای بیماری‌های زمینه ای، تنفسی، قلبی و مادران باردار یا دارای فرزند زیر ۶ سال همکاری کنند.

وی افزود:مقرر شد، شهرداری مشهد از سیستم‌های صوتی و سایر تجهیزات اطلاع رسانی موجود در پارک‌های بزرگ شهر و مراکز تفریحی و تفرجی مشهد مقدس، جهت اطلاع‌رسانی و هشدار به شهروندان استفاده شود و هشدار‌های لازم صورت گردد.

https://www.asianews.ir/u/dIJ
اخبار مرتبط
محیط زیست خراسان رضوی اعلام کرد به دلیل آلودگی هوا امروز کلیه فعالیت‌های آموزشی مدارس و مهدهای کودک در مشهد در مناطق هفت گانه، تبادکان، رضویه، احمد آباد، در کلیه مقاطع در شیفت صبح بصورت غیر حضوری در بستر سامانه شاد برگزار می‌شود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید