پنج شنبه / ۷ دی ۱۴۰۲ / ۱۶:۳۲
کد خبر: 18712
گزارشگر: 280
سرویس: سرصفحه با ایرج جمشیدی
۲۲۱۱
۰
۰
۰
آخر هفته با ایرج جمشیدی ۷ دی ۱۴۰۲

۱۲ اصل برای ساخت هویت برند

برای تبدیل شدن به برندی که به واسطه‌ی تَکین بودن و توانمندی‌های خود‌ویژه‌ ردی بر مشتری به جای می‌گذارد، اصولی درکارند. در قسمت دیگری از برند و برندینگ با دکتر محمود سمیعی نصر به ۱۲ اصل شناسایی شده برای ساخت هویت برند می‌پردازیم. در ادامه:
برای تبدیل شدن به برندی که به واسطه‌ی تَکین بودن و توانمندی‌های خود‌ویژه‌ ردی بر مشتری به جای می‌گذارد، اصولی درکارند. در قسمت دیگری از برند و برندینگ با دکتر محمود سمیعی نصر به ۱۲ اصل شناسایی شده برای ساخت هویت برند می‌پردازیم. در ادامه:

ثریا فولادی دستگاهی ساخته است که بدون برق و باتری می‌تواند در دور افتاده‌ترین نقاط جهان به کودکان آموزش‌های اولیه را بدهد. او موسس و مدیرعامل شرکت جارا است که در سال جاری میلادی در لیست سی‌ نفره‌ و زیر ۳۰ سال مجله‌ی فوربس در بخش اثرگذاری اجتماعی قرار گرفت. شرکت سیسکو، به عنوان یکی از غول‌های سخت‌افزار فناوری در جهان، خانم فولادی را به عنوان برنده‌ی جایزه‌ی جهانی سیسکو اعلام کرده است. این جایزه به بهترین ایده که راه‌حلی برای یک مشکل جهانی ارائه دهد تعلق می‌گیرد.   در این قسمت از برنامه‌ی چهره‌های موفق و تاثیرگذار با فرشاد فرهادی به معرفی ثریا فولادی می‌پردازیم.

 

رستوران بِلکانتو شهر لیسبون پرتقال در یک صومعه‌ی تاریخی واقع شده اما خوزه آوییِز در سال ۲۰۱۲ صومعه را به آفرینشگاه طعم‌ها تبدیل کرد. از نگاه مجله‌ی ۵۰ رستوران برتر بنیاد ویلیام رید بلکانتو یکی از ۲۵ رستوران برتر جهان است. در برنامه‌ی رستوران‌های برتر ایران و جهان با مهدی مرتضوی به معرفی این رستوران می‌پردازیم. 

امیر موید باوند نویسنده: امیر موید باوند
https://www.asianews.ir/u/dK0
اخبار مرتبط
بسیاری از شرکت‌های بزرگ که اکنون می‌شناسیم لوگو و حتی نام‌شان را تا چندین بار تغییر داده‌اند. لوگوی برند اپل از ۱۹۷۶ تاکنون ۷ بار دستخوش تغییر شد. اما یک برند با در نظر گرفتن چه نکاتی می‌تواند دست به اصلاح یا تغییر نام و لوگوی خود بزند؟ در برند و برندینگ این هفته با دکتر محمود سمیعی نصر به این پرسش‌ها می‌پردازیم. در ادامه:
پنج شنبه / ۳۰ آذر ۱۴۰۲ / ۱۹:۴۳
اظهار نظر
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید