صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
شنبه / ۹ دی ۱۴۰۲ / ۲۲:۴۶
کد خبر: 18756
گزارشگر: 464
۵۴۸
۰
۰
۰
مجلس بزرگداشت

تجلیل از دکتر رواقی؛ استاد پیشکسوت ادبیات

تجلیل از دکتر رواقی؛ استاد پیشکسوت ادبیات
انجمن آثار و مفاخر فرهنگی برای استاد دکتر علی رواقی استاد پیشکسوت زبان و ادب فارسی و شاهنامه‌پژوه، امروز یکشنبه دهم دی ماه ساعت ۱۵ مجلس بزرگداشت برگزار می‌کند.

به گزارش آسیانیوز؛  این مجلس با حضور و سخنرانی جمعی از استادان و پژوهشگران برجسته زبان و ادبیات فارسی، برگزار می‌شود که دیدار حضوری و نشستن پای صحبت چنین استادانی فرصتی مغتنم است.

سخنرانان آیین نکوداشت استاد رواقی به ترتیب حروف الفباعبارتند از: پروفسور سیدحسن امین، استاد دانشگاه گلاسگو و پژوهشگر فلسفه و ادبیات و خالق شاهنامه امین، دکتر محمود شالویی، رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی، دکتر میرجلال‌الدین کزازی استاد نامدار ادبیات دانشگاه علامه طباطبایی، دکتر مهدی ماحوزی استاد پیشکسوت ادبیات فارسی دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر مهدی محبتی عضو هیأت علمی دانشگاه زنجان و پژوهشگر زبان و ادبیات.

گفتنی است در این گردهمایی شایسته بزرگان شعر و ادب، استاد محسن کریمی نوازنده و موسیقیدان نیز برنامه موسیقایی دوتار‌نوازی خواهد داشت.

https://www.asianews.ir/u/dKI
اخبار مرتبط
کریسمس در ۲۵ دسامبر به‌عنوان روز میلاد حضرت عیسی در جهان جشن گرفته می‌شود که از جهت تاریخی به جشن زایش ایزد مهر یعنی یلدا تقارب محتوایی و زمانی بسیار دارد. یک هفته پیش از آن نیز در ۱۷ دسامبر جشن پرواز مولانا در قونیه برگزار می‌شود.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید