صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۲ دی ۱۴۰۲ / ۲۳:۵۹
کد خبر: 18840
گزارشگر: 464
۲۵۰
۰
۰
۱
وزیر صمت خبر داد؛

آیین‌نامه واردات خودروهای کارکرده

آیین‌نامه واردات خودروهای کارکرده
وزیر صنعت، معدن و تجارت از تصویب آیین‌نامه واردات خودروهای کارکرده در صحن علنی مجلس خبر داده و اعلام کرد که به زودی ابلاغ خواهد شد.

به گزارش آسیانیوز؛ صبح دیروز (سه‌شنبه ١٢ دی ماه) عباس علی‌آبادی جهت پاسخ به سوالات جلال رشیدی‌کوچی به‌عنوان نماینده منتخب سوال‌کنندگان و تعداد دیگری از نمایندگان مجلس پیرامون مسائل صنعت خودرو، در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی حاضر شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در این جلسه امروز مجلس، از تصویب آیین‌نامه واردات خودروهای کارکرده در صحن علنی مجلس و ابلاغ آن به و آرت صمت جهت اجرا، خبر داده و اعلام کرد که به‌زودی این آیین‌نامه توسط وزارت صمت جهت استحضار واردکنندگان ابلاغ خواهد شد. درباره واردات خودروهای کارکرده و مناطق ویژه اقتصادی آیین‌نامه در موعد مقرر توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت تدوین و به دولت ارسال شد؛ این آیین‌نامه پس از طی بررسی‌های کارشناسی در کمیسیون‌های تخصصی و صحن دولت در نهایت با اصلاحاتی تصویب شد و به زودی ابلاغ می‌شود.

علی‌آبادی تاکید کرد: «با ابلاغ آیین‌نامه مذکور، واردات خودروهای کارکرده به کشور نیز نظام پیدا خواهد کرد و دغدغه نمایندگان نیز رفع خواهد شد.»

https://www.asianews.ir/u/dM5
اخبار مرتبط
در حالی که واردات خودرو از ابتدای انقلاب تاکنون موضوعی چالش‌برانگیز بوده، پس از گذشت چندین ماه رفت‌و‌آمد، لایحه واردات خودروهای کارکرده به تصویب مجلس رسید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید