صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۱۳ دی ۱۴۰۲ / ۱۱:۰۹
کد خبر: 18848
گزارشگر: 464
۶۷۱
۰
۰
۱
خبرنگار ویژه ان‌بی‌سی

حماسی‌ترین المپیک تاریخ پاریس با حضور اسنوپ داگ

حماسی‌ترین المپیک تاریخ پاریس با حضور اسنوپ داگ
اسنوپ داگ، خواننده رپ مشهور اهل آمریکا، خبرنگار ویژه شبکه ان‌بی‌سی در المپیک پاریس می شود.

به گزارش آسیانیوز؛ اسنوپ داگ روز یکشنبه، ۱۰ دی‌ماه، با انتشار بیانیه‌ای نوشت: «این حماسی‌ترین المپیک تاریخ خواهد بود، پس با ما همراه باشید.»

خبرگزاری فرانسه به نقل از شبکه تلویزیونی ان‌بی‌سی آمریکا گزارش داد که اسنوپ داگ، خواننده رپ مشهور اهل آمریکا، گزارشگر ویژه این شبکه در المپیک پاریس خواهد بود.


پیش از این، حضور این خواننده رپ برای اولین بار در برنامه تلویزیونی این شبکه به عنوان مشاور المپیک در بازی‌های توکیو ۲۰۲۱، با استقبال زیاد مردم همراه بود.

اسنوپ داگ در ۲۰ اکتبر سال ۱۹۷۱ در لوس آلتوس در لانگ بیچ ایالت کالیفرنیای آمریکا به دنیا آمد. او دومین فرزند پسر از سه فرزند خانواده‌اش بود. اسم او کلوین کوردوزار بروداوس جونیور گذاشته شد. مادرش از همان کودکی او را با نام اسنوپی صدا می‌کرد و او نام اسنوپ داگی داگ را به‌عنوان نام هنری خود برگزید که بعدها به اسنوپ داگ تغییر کرد. او بعد از این که از دبیرستان فارغ‌التحصیل شد، سه سال با پلیس به‌خاطر مواد مخدر و شرارت درگیر بود و پی‌درپی به زندان می‌افتاد. وی در این سال‌ها به خواندن رپ مشغول شد و با دوست خود، وارن جی، که برادر ناتنی دکتر دره بود، آهنگ‌های خود را به‌صورت غیرحرفه‌ای می‌ساختند. به این صورت بود که او با دکتر دره آشنا شد و آهنگ فیلم پوشش عمیق را با همدیگر ساختند. سپس آلبوم مزمن هم با شراکت اسنوپ در بعضی آهنگ‌ها آماده شد.

شهرت او به سال ۱۹۹۲ بازمی‌گردد که در نخستین تک‌آهنگ انفرادی دکتر دره، یعنی «پوشش عمیق» و سپس در نخستین آلبوم انفرادی دره، یعنی مزمن حضور یافت. اسنوپ از آن زمان بیش از ۲۳ میلیون آلبوم در ایالات متحده و ۳۵ میلیون آلبوم در سرتاسر جهان فروخته‌است. از افتخارات او می‌توان به یک جایزهٔ موسیقی آمریکا، یک جایزهٔ امی ساعات پربیننده و ۱۷ نامزدی در جوایز گرمی اشاره کرد.

https://www.asianews.ir/u/dMd
اخبار مرتبط
فرنگی‌کار ایران مدال‌های طلا و نقره جهان در سال‌های ۲۰۲۳ و ۲۰۲۲ را در کارنامه خود دارد و یکی از امیدهای اصلی کسب مدال طلا برای ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید