صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۱۷ دی ۱۴۰۲ / ۱۳:۱۷
کد خبر: 18934
گزارشگر: 2
۲۸۹
۰
۰
۱
خرید روغن

قیمت روغن صنعتی و آشنایی با روغن صنعتی اصل

قیمت روغن صنعتی و آشنایی با روغن صنعتی اصل
روغن صنعتی در سایت فیدار اویل از برندهای معتبر ایرانی نظیر بهران، پارس و برند خارجی اصل نظیر شل، موبیل و غیره با مناسب ترین قیمت در حجم بشکه ۲۰۸ لیتر و سطل ۲۰ لیتری به فروش می رسد.

قیمت روغن صنعتی در بازار به شدت متغییر است و به عوامل مختلفی مانند نوع روغن، حجم خرید، شرکت تولید کننده و غیره بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت روغن صنعتی بهتر است از فروشگاه های معتبر استعلام بگیرید زیرا در بازار فروش، روغن تقلبی بسیار رایج است. برای آشنایی با ویژگی های انواع روغن صنعتی با ما همراه باشید.

ویژگی های روغن صنعتی

یکی از عوامل تاثیر گذار بر قیمت، ویژگی های روغن صنعتی است. روغن های صنعتی بسته به کاربرد مورد انتظار، در انواع و مدل های مختلفی تولید می شوند. به طور کلی این روغن ها به منظور کاهش اصطکاک بین قطعات، کاهش سایش و حفاظت از تجهیزات در صنایع مختلف استفاده می شوند. روغن های صنعتی معمولا از یک روغن پایه و افزودنی های مختلف مانند ترکیبات ضد کف و ضد زنگ جهت کارایی هرچه بیشتر ساخته می شوند.

پایه روغن صنعتی

پایه روغن یکی از عوامل تاثیر گذار بر قیمت روغن صنعتی است. انواع روغن صنعتی معمولا بر دو پایه نفتی و گیاهی ساخته می شوند. پایه گیاهی روغن های صنعتی معمولا از فرآوری گیاهان خاص مثل کاستور و کلزا تولید می شوند. پس از فرآوری این گیاهان افزودنی هایی که خواص این روغن های گیاهی را بهبود بخشد به آنها اضافه می شود.
پایه نفتی روغن های صنعتی عموما از نفت خام استخراج می شود و دارای انواع مختلف معدنی، سنتتیک (مصنوعی) و نیمه مصنوعی (نیمه سنتتیک) است. خواص فیزیکی و شیمیایی روغن های صنعتی با پایه نفتی در شرایط کاری مختلف، ثابت باقی می ماند.

افزودنی های روغن صنعتی

  • مواد ضد سایش: از ساییدگی و اصطکاک بین قطعات جلوگیری می کند.
  • مواد ضد اکسیداسیون: فرآیند اکسیداسیون و تشکیل رسوب در قطعات را کاهش می دهد.
  • ترکیبات ضد زنگ: حفاظت از قطعات در برابر خوردگی
  • مواد پاک کننده: جمع آوری آلودگی ها و رسوبات موتور و از بین بردن آنها
  • ترکیبات ضد کف: کاهش تولید کف و حباب های موجود در روغن
  • مواد مهارکننده نقطه اشتعال: افزایش مقاومت روغن در برابر دما و احتراق

برندهای روغن صنعتی موجود در بازار

درحال حاضر روغن های صنعتی در انواع و با نام های تجاری مختلف در بازار موجود هستند. همانطور که در بالا توضیح داده شد قیمت روغن صنعتی بسته به برند محصول، پایه روغن و نوع مواد افزودنی متفاوت است. یکی از برندهای معروف و پر طرفدار روغن صنعتی در بازار ایران روغن بهران است. در ادامه به بررسی ویژگی های این محصول می پردازیم.

خرید روغن بهران

قبل از خرید روغن بهران لازم است با روغن بهران و انواع مختلف آن آشنا شوید. در ادامه ابتدا روغن بهران را معرفی و سپس توضیحات مختصری در مورد هر یک از انواع این روغن، که در حال حاضر در بازار موجود است، ارائه خواهیم داد.

معرفی روغن بهران

قیمت روغن بهران

در بین انواع برندهای روغن صنعتی، بهران از محبوب ترین و قدیمی ترین شرکت های تولید کننده روغن صنعتی در ایران است. اصلی ترین نقش این روغن ها روانکاری، جلوگیری از فرسودگی و سایش قطعات صنعتی است. به طور کلی روانکارها در هر دستگاهی که دارای قطعات فلزی است و این قطعات در تماس با یکدیگر هستند نقش مهمی ایفا می کنند. روغن های بهران از بهترین مواد اولیه ساخته شده اند و دارای سه ویژگی مهم هستند:

  1. ویسکوزیته: یعنی توانایی روانکاری در دماهای بالا و پایین را دارند.
  2. نقطه ریزش: یعنی روغن در دماهای بسیار پایین یخ نمی زند.
  3. نقطه اشتعال: دمایی که روغن هنگام جرقه زدن آتش می گیرد یا می سوزد.

روغن هیدرولیک بهران

روغن هیدرولیک بهران از یک پایه معدنی و مواد افزودنی تشکیل شده است. این روغن برای سیستم های هیدرولیک و پرس های سبک و سنگین مناسب است. از ویژگی های این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پایداری حرارتی و اکسیداسیون بالا
  • محافظت از قطعات در برابر خوردگی و زنگ زدگی
  • دارا بودن خاصیت ضد سایش
  • قابلیت فیلتراسیون عالی
  • قابلیت جدا کردن عالی آب از روغن
  • قابلیت آزاد سازی عالی هوا از روغن

روغن بهران برش

از روغن برش در ماشین کاری ها با سرعت بالا یا پایین، برای انجام عملیات برش استفاده می شود. روغن بهران برش برای عملیات تراش و برش انواع فلزات و آلیاژها مناسب است. برخی از مزایای این روغن شامل موارد زیر است:

  1. ایجاد روانکاری میان قطعات
  2. کاهش دما حین انجام عملیات برش (قابلیت خنک کنندگی)
  3. خاصیت ضد سایش
  4. خاصیت پاک کنندگی
  5. عدم انحلال در آب
  6. مقاومت در برابر زنگ زدگی و ضربه
  7. مقاومت بالا در برابر هر گونه فساد میکروبی

روغن بهران بردبار

روغن بهران بردبار به دلیل چرب بودن به خوبی روی دستگاه ها می نشیند و مانع از آسیب دیدن دستگاه می شود. این روغن بیشترین کاربرد را در چرخ دنده ها دارد و به دلیل داشتن افزودنی های خاص علاوه بر کاهش سایش دو قطعه باعث بهبود دوام پذیری تجهیزات صنعتی می شود. مزایای استفاده از این روغن شامل موارد زیر است:

  • پایداری حرارتی مطلوب
  • ضد اکسیداسیون
  • توانایی تحمل فشار
  • محافظت از تجهیزات در برابر زنگ زدگی
  • ایجاد رسوب بسیار پایین
  • بهبود عملکرد دستگاه و کاهش زمان سرویس و تعمیرات

خرید روغن صنعتی و روغن بهران

مراکز فروش اینترنتی انواع روغن صنعتی، به منظور سهولت دسترسی مشتریان به این روغن ها ایجاد شده اند. فیدار اویل یکی از مراکز فروش آنلاین انواع روغن صنعتی و روغن گیربکس است. لیست قیمت انواع روغن صنعتی در وب سایت این فروشگاه به نشانی fidaroil.com موجود است. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت روغن صنعتی و خرید روغن بهران می توانید با فروشگاه فیدار اویل تماس حاصل نمایید.

https://www.asianews.ir/u/dNA
اخبار مرتبط
برای خرید کمپرسور اسکرو و مخزن هوای فشرده روی کارخانه کمپرسور نوری حساب باز کنید.09190909712
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید