صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۹ دی ۱۴۰۲ / ۱۲:۲۳
کد خبر: 18999
گزارشگر: 2
۶۰۵
۰
۰
۱
مواد شیمیایی و کالاها و محصولات مرتبط با آن

معرفی بهترین مراکز خرید مواد شیمیایی در تهران

معرفی بهترین مراکز خرید مواد شیمیایی در تهران
همواره یافتن مراکز خرید مربوط به یک دسته و گروه از کالاها، یک امتیاز به حساب می آید، زیرا که یافتن تجمعی از فروشگاه های آن صنف و یا کالا سبب می شود تا بتوان تنوع کالایی و همچنین تنوع قیمت بیشتری را پیدا کرد و امکان مقایسه بیشتری برای افراد به وجود می آید. این موضوع برای مواد شیمیایی و کالاها و محصولات مرتبط با آن نیز صدق می کند. در هر شهری، به خصوص در مراکز استان ها و شهرهای بزرگ، معمولا در قسمتی از بازار و یا در خیابان مهمی از آن شهر می توان صنف فروشندگان مواد شیمیایی را پیدا نمود. در شهر تهران نیز مراکز فروش مواد شیمیایی مختلفی وجود دارد که در ادامه به آنها پرداخته خواهد شد.

۱- مراکز خرید حضوری مواد شیمیایی در تهران و آدرس دقیق آنها

می توان به جرئت گفت که شهر تهران به علت پایتخت بودن، یکی از بزرگترین مراکز خرید مواد شیمیایی را دارا می باشد و همین امر سبب شده است تا بیشترین تنوع قیمت و کیفیت مواد شیمیایی نیز در این شهر یافت شود. در ادامه به بررسی دقیق این مراکز پرداخته شده است.

۱-۱- خیابان ولیعصر

خیابان ولیعصر تهران در تقاطع با خیابان جمهوری، یکی از مراکز اصلی خرید مواد شیمیایی است. بیشتر توجه فروشگاه های این ناحیه بر روی مواد شیمیایی با گرید آزمایشگاهی، دارویی و خوراکی است و انواع مواد پودری و حلال ها در این مراکز یافت می شود.

۲-۱- خیابان ناصرخسرو

خیابان ناصرخسرو بازار تهران، یکی از قدیمی ترین مراکز خرید و فروش حضوری مواد شیمیایی است که انواع مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی را عرضه می دارد و تنوع بسیار بالایی در فروشگاه های آن یافت می شود.

۳-۱- خیابان شیخ هادی

برخی از مواد شیمیایی پلیمری و پلاستیکی و رزینی را می توان در این خیابان یافت نمود. البته مواد شیمیایی دیگر نیز مانند انواع حلال ها و اسیدها در این مرکز و خیابان مطهری وجود دارد.

۴-۱- مرکز کیمیا

مرکز خرید کیمیا یکی از مراکز نسبتا جدید مواد شیمیایی موجود در تهران است که انواع فروشگاه های مواد شیمیایی به سبک خیابان ناصرخسرو در آن جمع شده و انواع مواد شیمیایی در آن عرضه می گردد. بر خلاف سایر مراکز، کیمیا تقریبا در قسمت خارجی شهر واقع شده است و در محلات وسط شهر قرار ندارد.

برج میلاد در شب

۲- خداحافظی با خرید حضوری مواد شیمیایی

همانطور که در بالاتر به آن اشاره شد، بیشتر مراکز خرید مواد شیمیایی در تهران، در مرکز شهر قرار دارند و چند موردی نیز تقریبا در خارج از شهر واقع شده اند. با توجه به ترافیک بسیار شدید شهر تهران و همچنین وجود طرح ترافیک در قسمت های مرکزی آن و همچنین شلوغی بسیار بالایی که در این نواحی وجود دارد، خرید حضوری مواد شیمیایی را به یک دغدغه اصلی برای استفاده کنندگان این دسته از محصولات تبدیل کرده است. لذا به نظر می رسد با توجه به شرایط کنونی، کنار گذاشتن خرید حضوری مواد شیمیایی و روی آوردن به خرید غیرحضوری آن می تواند یک راهکار مناسب جهت صرفه جویی در زمان و هزینه باشد.

۳- انواع مراکز خرید غیرحضوری مواد شیمیایی

امروزه فروشگاه های بسیاری در زمینه مواد شیمیایی، تمرکز خود را بر روی فروش آنلاین و غیرحضوری خود گذاشته اند، زیرا که در این روش بسیاری از معایب خرید حضوری در فروش غیرحضوری وجود نداشته و سرعت خرید و فروش بسیار بالاتر می رود.
این فروشگاه ها مانند فروشگاه مواد شیمیایی اشیم، تمادکالا، نوین شیمی و غیره دارای دفتر فروش در شهر تهران هستند، اما فروششان از طریق راه های تلفنی و اینترنتی صورت می گیرد که سبب کاهش بسیاری از هزینه ها برای خریدار و فروشنده می گردد.

۴- تنوع بالا، راز برتری فروشگاه های اینترنتی

همانطور که به آن اشاره شد، فروشگاه مواد شیمیایی اوشیم، یکی از فروشگاه های مواد شیمیایی اینترنتی است که دارای دفتر مرکزی فروش در شهر تهران می باشد. البته زمانی که صحبت از فروشگاه اینترنتی می شود، دیگر موقعیت جغرافیایی اهمیتی پیدا می کند. بدین معنا که از دورترین نقاط ایران به پایتخت نیز، با ثبت سفارش اینترنتی مواد شیمیایی در فروشگاهی مانند اشیم، می توان به مواد شیمیایی مورد نظر خود دست پیدا کرد. لذا یکی از برتری های فروشگاه های مواد شیمیایی آنلاین و اینترنتی ، امکان ارسال محصولات به سرتاسر ایران می باشد و می توان فروشگاهی مانند اشیم را نه یک فروشگاه مواد شیمیایی در تهران، بلکه یک فروشگاه در کل ایران دانست.
اما راز برتری و متفاوت بودن فروشگاه اشیم نسبت به فروشگاه های حضوری و یا حتی سایر فروشگاه های اینترنتی مواد شیمیایی، تنوع بالا محصولات آن است. در قسمت قبلی که به فروشگاه های حضوری مواد شیمیایی در تهران اشاره شد، مشاهده کردیم که هر یک از این مراکز خرید، به علت فضای مختصری که در اختیار دارند، بر روی دسته ای محدود از مواد شیمیایی تمرکز دارند؛ اما فروشگاه مواد شیمیایی، سعی مرده است تا جای امکان، بیشترین تنوع محصولات را در مواد شیمیایی برای مشتریان خود فراهم آورد.

فروشگاه مواد شیمیایی

۵- انواع مواد شیمیایی، با گریدها و برندهای مختلف در اوشیم

تنوع بالا در فروشگاه مواد شیمیایی اشیم، به چندین مورد اشاره دارد. در وهله اول نشانگر تنوع بالا در انواع محصولات شیمیایی اوشیم می باشد، بدین معنا که از انواع پلاستیسایزر گرفته تا انواع حلال ها، مواد شیمیایی پودری، روغن ها، سیلیکون ها و غیره در این فروشگاه یافت می شود. در وهله بعدی منظور از تنوع بسیار بالا محصولات اشیم آن است که هر یک از این محصولات به خواست مشتری می تواند با گرید خاصی عرضه شود، یعنی تمامی این مواد شیمیایی با انواع گریدهای صنعتی، آزمایشگاهی، دارویی، خوراکی و غیره در این فروشگاه ارائه می گردد. همچنین تنوع در محصولات فروشگاه اشیم از این هم فراتر رفته و علاوه بر انواع محصولات با گریدهای مختلف، تنوع در برندهای یک محصول نیز به چشم می خورد. لذا هر یک از مشتریان می توانند هر یک از محصولات شیمیایی خود را با برند و گرید دلخواه خود سفرش دهند.

۶- خرید انواع مواد شیمیایی به صورت خرد و عمده از فروشگاه اشیم

همانطور که به آن اشاره شد، فروشگاه مواد شیمیایی اوشیم انواع مواد شیمیایی مختلف را با گریدهای مختلف آماده عرضه دارد. علاوه بر آن، محصولات فروشگاه اشیم هم به صورت خرد و هم به صورت عمده عرضه می گردد که هیمن موضوع نیز از دیگر موارد مثبت این فروشگاه می باشد. جهت خرید انواع مواد شیمیایی با گرید ها و برندهای مختلف می توانید علاوه بر ثبت سفارش اینترنتی از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم فروش اشیم تماس حاصل فرمایید:

تلفن های ثابت فروشگاه مواد شیمیایی اشیم: 88446925-021 و 88428964-021
موبایل: 09209091600
آدرس سایت فروشگاه مواد شیمیایی اشیم: www.oshim.ir

https://www.asianews.ir/u/dOC
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید