صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۲۱ دی ۱۴۰۲ / ۰۱:۴۷
کد خبر: 19042
گزارشگر: 464
۲۹۷
۰
۰
۱
از سوی هیأت وزیران

آغاز پلاک‌گذاری خودروهای مناطق آزاد

آغاز پلاک‌گذاری خودروهای مناطق آزاد
پلاک‌گذاری ملی خودروهای مناطق آزاد از سوی هیأت وزیران به نهادهای ذیربط ابلاغ شد که بر اساس آن شماره‌گذاری‌ ملی و واردات به سرزمین اصلی برای خودروهایی که تا پیش از ابلاغ این آیین‌نامه مجاز به تردد در مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی بودند، مجاز اعلام شده است.

به گزارش آسیانیوز به نقل از ایسنا، دولت سیزدهم سال گذشته مصوبه‌ای در رابطه با پلاک‌گذاری خودروهای منطقه آزاد با هدف وارد شدن خودروهای خارجی موجود در مناطق آزاد به بازار خودرو کشور ارائه شد، اما این امر محقق و مصوبه اجرایی نشد؛ چرا که هیات تطبیق مصوبات مجلس، به این مصوبه ایراد وارد کرد و بدین ترتیب شماره‌گذاری خودروهای مناطق آزاد از دستور کار دولت خارج شد.

گفتنی است خبر از دستور کار خارج شدن پلاک‌گذاری خودروهای مناطق آزاد را آخرین روزهای فروردین ماه امسال، سخنگوی دولت اعلام کرد. حال پس از گذشت حدود ٩ ماه، روز سه‌شنبه ١٩ دی‌ماه، محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهور آزادسازی پلاک‌گذاری ملی خودروهای مناطق آزاد را به وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت امور اقتصادی و دارایی، سازمان ملی استاندارد ایران، سازمان حفاظت محیط‌زیست، گمرک جمهوری اسلامی، دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری و فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ابلاغ کرد.

https://www.asianews.ir/u/dPn
اخبار مرتبط
دیوان عدالت تاکید کرده این‌گونه پاداش‌ها ( خودرو فوتبالیست‌ ها )باید یا برای تمامی قهرمانان لحاظ شود، یا برای هیچ ورزشکار رشته خاصی قابلیت اجرا نداشته باشد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید