صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
جمعه / ۲۲ دی ۱۴۰۲ / ۲۱:۴۶
کد خبر: 19071
گزارشگر: 464
۲۲۱
۰
۰
۱
طبق گزارش سالانه

بازگشت اپل به فهرست محبوب‌ترین شرکت‌ها

بازگشت اپل به فهرست محبوب‌ترین شرکت‌ها
اپل گزارش سالانه خود را برای سرمایه‌گذاران منتشر کرده است که در مورد پاداش مدیران این شرکت، جزئیاتی را فاش می‌کند.

به گزارش آسیانیوز؛ در این مطلب به حقوق و دستمزد دریافتی توسط تیم کوک، مدیرعامل این شرکت نیز اشاره شده است. براساس این گزارش، کوک در سال گذشته میلادی ۶۳.۲ میلیون دلار درآمد داشته است که این میزان نسبت به درآمد ۹۹.۴ میلیون دلاری دریافت‌شده در سال ۲۰۲۲ کاهش پیدا کرده است.

در خبری دیگر درباره اپل عنوان شد که این شرکت پس از سقوط سال گذشته، دوباره به لیست محبوب‌ترین شرکت‌ها برای کار کردن بازگشته است. سازنده آیفون در رتبه ۳۹ لیست بهترین کارفرمایان وب‌سایت «گلاس دُر» (Glassdoor) ایستاده است که بر اساس نظرات ناشناس کارمندان شرکت، تهیه شده است. بر اساس گزارش بلومبرگ، برای حضور در این لیست، شرکت‌ها باید بیش از هزار کارمند داشته باشند و حداقل ۷۵ کارمند بر اساس ۹ معیار محل کار مانند پاداش، فرهنگ و مدیریت ارشد، به آنها امتیاز داده باشند.

گفتنی است شرکت‌های فناوری برجسته دیگر در این لیست شامل ادوبی (رتبه ۱۵)، مایکروسافت (رتبه ۱۸) و گوگل آلفابت (رتبه ۲۶) هستند در حالی که شرکتهای سلزفورس، اینتل، نتفلیکس و یاهو از این لیست، حذف شدند و شرکت متا هم که مالک فیس‌بوک است، برای دومین سال متوالی، به این لیست راه پیدا نکرد.

https://www.asianews.ir/u/dPP
اخبار مرتبط
اپل ۲۵ میلیون دلار برای حل و فصل ادعاهای وزارت دادگستری آمریکا درباره رفتار تبعیض‌آمیز و استفاده غیرقانونی از کارگران مهاجر به جای شهروندان آمریکایی و دارندگان گرین‌کارت برای مشاغل خاص، پرداخت خواهد کرد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید