صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
دوشنبه / ۲۵ دی ۱۴۰۲ / ۱۴:۵۵
کد خبر: 19157
گزارشگر: 464
۵۲۶
۰
۰
۰
با نزدیک شدن به جشنواره فیلم فجر

گریم متفاوت مهران غفوریان در فیلم جدیدش +عکس

گریم متفاوت مهران غفوریان در فیلم جدیدش  +عکس
«آبی روشن» در بخش سودای سیمرغ چهل‌ و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر حضور دارد و این روزها آخرین مراحل پس‌تولید خود را سپری می‌کند.

با نزدیک شدن به جشنواره فیلم فجر، نخستین تصویر از مهران غفوریان در فیلم سینمایی «آبی روشن» به کارگردانی بابک خواجه‌پاشا و تهیه‌کنندگی سیدمحمدحسین میری منتشر شد.

در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون: مهران احمدی، مهران غفوریان، سارا حاتمی، مرتضی امینی‌تبار، روح‌الله زمانی، علی‌اکبر اصانلو و کاظم هژیرآزاد، سامان مهکویه و دیگر بازیگران در این فیلم سینمایی به ایفای نقش می‌پردازند.

مهران غفوریان

بابک خواجه پاشا پیش از این با فیلم سینمایی «در آغوش درخت» در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت که موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه و دیپلم افتخار بهترین کارگردانی شد.

این اثر اولین محصول مشترک سازمان هنری رسانه‌ای اوج و فارابی است که نویسندگی آن را امیر ابیلی و داود گنجوی بصورت مشترک برعهده داشته‌اند.

سایر عوامل اصلی «آبی روشن» عبارتند از: مجری طرح: وحید معدنی، مدیر فیلمبرداری: پیمان عباس‌زاده، تدوین: حسین جمشیدی‌گوهری، موسیقی: فرید سعادتمند،طراح صحنه: امیر زاغری، مدیر تولید: سید مقصود میرهاشمی،طراح چهره پردازی: کامران خلج، طراحی و ترکیب صدا: آرش قاسمی، ،مدیرصدابرداری: اشکان پورتاجی، طراح لباس: الهام ترکمن، مدیر برنامه ریزی: امید همتی‌فراز ،دستیار اول کارگردان: امیر رونقی، طراح جلوه های ویژه میدانی: ایمان کرمیان، طراحی جلوه های بصری : امین پهلوان‌زاده،منشی صحنه: آرزو قربانی، عکاس: صمد قربان‌زاده، روابط‌عمومی: الهام عرشی‌زاده.

https://www.asianews.ir/u/dRg
اخبار مرتبط
سریال پدر گواردیولا با نویسندگی و کارگردانی سعید نعمت الله و بازی بی نظیر مهران مدیری، حمید فرخ نژاد و مهران غفوریان است که در ژانر کمدی، اجتماعی به احتمال زیاد تابستان امسال روانه بازار می شود. فضایی اجتماعی دارد و اولین تجربه نعمت‌الله در شبکه نمایش خانگی محسوب می‌شود. فیلمنامه این سریال را هم سعید نعمت‌الله نوشته است. جالب است بدانید که سعید نعمت‌الله، فیلم‌نامه این سریال را خودش نوشته است و در حال حاضر، به فیلم‌برداری آن مشغول می‌باشد.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید