صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
چهارشنبه / ۲۷ دی ۱۴۰۲ / ۱۳:۳۲
کد خبر: 19222
گزارشگر: 2
۳۸۰
۰
۰
۱
خرید زانوبند طبی

چرا خرید زاپیامکس؛ یکی از پر سرچ ترین کلمات در گوگل است؟

چرا خرید زاپیامکس؛ یکی از پر سرچ ترین کلمات در گوگل است؟
معجزه تکنولوژی‌های موجود در زاپیامکس چنان موثر بوده که بسیاری از بیماران مایلند از آن برای درمان دردهای مربوط به زانو استفاده کنند. به همی نمنظور این روزها شاهدیم که آمار سرچ این کلمه در گوگل به سرعت سیر صعودی را در پیش گرفته که این نشان می دهد زاپیامکس محصولی کارآمد است.

زانوبند زاپیامکس قرار است با کمک به روزترین فناوری‌ها، کارهای بزرگی برای زانوی شما انجام دهد. پس با خیال آسوده، همه چیز را به زاپیامکس بسپارید. فقط کافی است آداپتور دستگاه را به برق وصل کنید و روی مبل یا تخت دراز بکشید و زانوبند را دور زانوی خود ببندید. سپس باکمک زائده‌های چسبی موجود، می‌توانید این زانوبند را دور زانویتان محکم کنید؛ به همین راحتی.

زانوبند زاپیامکس چه زانوبند درمانی است؟

اگرچه زانوبند زاپیامکس از به روزترین فناوری‌ها در تسکین و درمان زانو بهره می‌برد، استفاده از آن بسیار آسان است و همین سبب شده تا نسبت به دیگر روش‌های درمانی، زانوبندی منحصر به فرد باشد. به گونه‌ای که پدربزرگ و مادربزرگ‌های سالمند خانواده به آسانی می‌توانند آن استفاده کنند.
زانوبند زاپیامکس فری‌سایز است و همه اشخاص با هر وزن و اندامی می‌توانند از آن استفاده کنند و مهم‌تر اینکه این زانوبند هیچ‌ عوارض و خطری برای شخص استفاده‌کننده ندارد. البته بهتر است زنان باردار، پیش از استفاده از آن، با پزشک مشورت کنند.
همچنین باید اشاره کنیم که زاپیامکس با برق کار می‌کند و به همین دلیل نیازی به تعویض مکرر باطری نیست. بیماران می‌توانند هنگام استراحت در حالی که کتاب می‌خوانند یا به موسیقی مورد علاقه خود گوش می‌دهند، از ماساژ آرام زاپیامکس استفاده کنند.

تمایز زانوبند زاپیامکس نسبت به سایر زانوبند ها

زانوبند زاپیامکس یکی از جدیدترین محصولاتی است که در رفع زانودرد و تنش عضلانی بسیار موثر است. این محصول از آخرین تکنولوژی روز دنیا بهره می برد تا در درمان انواع زانودرد موثرتر باشد. این فناوری UIC نام دارد. این محصول از سه فناوری اولتراسوند، اشعه مادون قرمز و پالس ساعت تشکیل می‌شود. هر یک از این فناوری ها به نوعی آسیب را ترمیم و بازسازی می‌کند، درد را کاهش می‌دهد، اسپاسم عضلانی را نرم و تسکین می‌دهد و در نهایت دامنه حرکتی مفاصل را بهبود می‌بخشد. این فناوری را باید وجه تمایز این زانوبند با دیگر نمونه های معمولی موجود در بازار دانست.
برخی از عوارض ناشی از زانو مانند گرفتگی عضلات، کوچک شدن فیله‌های پشت (به دلیل نشستن زیاد و کم تحرکی)، مشکلات خفیف زانو و سایر بیماری‌های زانو، با انجام برخی موارد قابل کنترل و حتی درمان است. به عنوان مثال، افراد می‌توانند با انجام تمرینات فیزیوتراپی در خانه، استفاده از زانوبند زاپیامکس و پیروی از یک سبک زندگی سالم، درد خفیف زانو خود را درمان کنند. همچنین زانودرد ناشی از آسیب‌های کوچک زانو و گرفتگی عضلات با استفاده کوتاه مدت از این زانوبند به راحتی درمان می‌شود.
شرکت زایس ترونیک آلمان سازنده این زانوبند است که در عرصه تولید انواع کالاهای پزشکی فعال است. نوآوری و تکنولوژی روز دنیا در تولید محصولات زایسترونیک، محبوبیت این محصولات کاربردی را در پی داشته است. اکنون مردم بسیاری از کشورهای جهان با استفاده از این محصولات زندگی بهتری را تجربه می‌کنند.

خرید زانوبند زاپیامکس از چه طریق امکان پذیر است؟

برای تهیه زانوبند زاپیامکس بهترین گزینه خرید اینترنتی آن است. برای این کار کافی است که به فروشگاه‌های اینترنتی مراجعه کنید و محصول را سفارش دهید. سپس آن را درب منزل تحویل بگیرید و هزینه آن را پرداخت کنید.
با اوج گیری استفاده از زانوبند زاپیامکس ( zapiamax ) و توجه ویژه بیماران به این زانوبند، بسیاری از افراد سودجو بر ان شده اند تا از این فضا سو استفاده کنند. پس بهتر است در انتخاب فروشگاه اینترنتی برای خرید زانوبند زاپیامکس نهایت دقت را داشته باشید. فروشگاه آی ار مای شاپ به عنوان نمایندگی رسمی فروش زانوبند زاپیامکس اصل آلمانی، با مجوز شرکت زایسترونیک آلمان امکان خرید اینترنتی را به منظور تسهیل در روند خرید ایجاد کرده است.
کافی است برای خرید آنلاین زانوبند زاپیامکس به فروشگاه‌ اینترنتی آی ار مای شاپ مراجعه کنید و محصول را سفارش دهید. سپس محصول را در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. یکی از مزایای خرید آنلاین از فروشگاه آی آر مای شاپ امکان پرداخت درب منزل است. به گونه ای که شما هنگام تحویل گرفتن کالا هزینه آن را همانجا پرداخت می کنید.

آیا زانوبند زاپیامکس را می شود از داروخانه ها تهیه کرد؟

این زانوبند به عنوان یک زانوبند تکنولوژیک که در شرکت زایس ترونیک آلمان تولید می شود تنها در نمایندگی های معتبر به فروش می رسد. برای ایجاد تمرکز در فروش و کنترل بازار به منظور جلوگیری از شیطنت سودجویان، وارد کنندگان این زانوبند تصمیم گرفته اند این محصول را تنها از طریق نمایندگی های فروش و با نشانه کارت رجیستری به فروش برسانند. به همین منظور شما نمی توانید این کالای را در داروخانه ها پسدا کنید. البته اخیرا شاهد فروش زانوبند زاپیامکس در بازارهای گوناگون مجازی هستیم که توصیه می کنیم هرگز از این مراکز برای خرید زانوبند استفاده نکنید. زیرا نمونه های تقلبی زانوبند زاپیامکس در بازار مشاهده شده است.بی شک مطمئن ترین راه خرید زانوبند از نمایندگی مجاز با کارت رجیستری است.

خرید زانوبند

UIC زاپیامکس آیا عوارض نیز دارد؟ آشنایی با تکنولوژی UIC

زانوبند زاپیامکس بر اساس به روزترین تحقیقات تهیه شده و هیچ عوارضی پس از استفاده کاربران تا کنون گزارش نشده است. پس همه افراد در سنسن گوناگون با خیال راحت می توانند از این زانوبند استفاده کنند. تکنولوژی به کار رفته در این زانوبند به طور موثر و ایمن دردهارا ازبین می برد که به شرح این تکنولوژی ها می پردازیم:
به دلیل داشتن سه تکنولوژی اولتراسوند، اینفراد و کلاک پالس به این زانوبند UIC زاپیامکس می‌گویند. نحوه عملکرد این سه تکنولوژی کاملا مجزا است، اما هر سه باهم باعث درمان درد و بهبود علائم زانودرد می‌شود. عملکرد آن‌ها به این صورت است:

اولتراسوند با طول موج‌های بی‌خطر

اولین احساسی که به شما دست می‌دهد، حاصل نخستین تکنولوژی به‌کاررفته در زاپیامکس است. این احساس شبیه بی‌حسی موضوعی است که باعث تسکین درد به میزان قابل توجهی خواهد شد. پس کار فناوری اولتراسوند در زانوبند زاپیامکس ایجاد بلاک عصبی است که بر مفاصل، رباط‌ها، تاندون‌ها و عضلات اثر خواهد گذاشت. باید اشاره کنیم که تمامی افرادی که از زانودرد رنج می‌برند به دنبال این هستند که درد خود را تسکین دهند تا به‌راحتی به فعالیت‌های روزانه خود برسند.

افزایش دمای سلولی با اینفرارد

گفتیم که امروزه با پیشرفت علم، دردها و بیماری‌ها زودتر به درمان می‌رسند. زاپیامکس برآمده از بستر تخصص و‌ دانش، با به کارگیری تکنولوژی uic مرحمی بی‌نظیر برای آرامش زانوی شماست. یکی دیگر از امکانات بسیار موثر زانوبند زاپیامکس، اینفرارد یا امواج مادون قرمز است. این امواج کارکردهای بسیاری دارند و روند درمان زانوهای آسیب‌دیده را سرعت می‌بخشند.
نحوه عملکرد این تکنولوژی در زانوبند زاپیامکس به این صورت است که با ارسال امواج باعث افزایش دمای سلولی می‌شود. همین فرآیند اثرات زیر را ایجاد خواهد کرد:

  • تسکین درد به دلیل آرامش در پایانه‌های عصبی
  • افزایش گردش خون
  • تسریع روند اکسیژن‌رسانی و تغذیه با مواد مغذی
  • شل کردن عضلات، رفع اسپاسم‌های عضلانی و گرفتگی‌ها

باید گفت اکسیژن‌رسانی به بافت‌های ملتهب نیز از دیگر اثرات این اشعه‌های مفید است که رفته‌رفته به التهاب مفاصل پایان می‌دهند تا از این پس قدم‌هایتان را بدون احساس درد بر زمین بگذارید.

تکنولوژی پیشرفته کلاک پالس در زانوبند زاپیامکس (zapiamax )

یکی دیگر از فناوری‌های پیشرفته زانو بند زاپیامکس امواجی است که به شکل پالس‌های الکتریکی به بافت‌های آسیب‌دیده تحت تاثیر تابانده می‌شوند. این امواج، با ضربات منظم، اسپاسم‌های عضلانی را از بین خواهند برد. شک نکنید که بعد از استفاده از زاپیامکس، با دیدن اثرات مثبت آن در کاهش درد و درمان زانو متعجب خواهید شد.
تکنیک کلاک پالس یا تابش امواج به شکل پالس ساعتی روی اعصاب عضلانی و مفصلی تاثیر می‌گذارد و نوعی تحریک الکتریکی را در بدن ایجاد می‌کند. به این ترتیب عضلات ریکاوری می شوند و رفته‌رفته سلامت گذشته خود را به دست می‌آورند.

قیمت زانوبند زاپیامکس نسبت به سایر زانوبند‌ها

قیمت زانوبند UIC زاپیامکس دو میلیون و ۹۶۰ هزار تومان (۲/۹۶۰/۰۰۰ تومان) است که نسبت به مزایا و عملکرد محصول، بسیار عالی است. همچنین برای خرید و تهیه این زانوبند نیازی به خرید حضوری و مراجعه به فروشگاه‌های تجهیزات پزشکی نیست؛ بلکه می‌توان در خانه با استفاده از گوشی موبایل یا کامپیوتر خود وارد فروشگاه اینترنتی معتبر شوید و زانوبند را سفارش دهید. با مشاهده قیمت های گوناگون در بازار مجازی، حتما به اصالت کالا شک کنید. زیرا تعدادی سودجو در پلتفرم های گوناگون اقدام به فروش زانوبندهای تقلبی با قیمت کمتر کرده اند که استفاده از آنها بی شک سلامتی شما را به خطر می اندازد.

https://www.asianews.ir/u/dSh
اخبار مرتبط
زاپیامکس زانوبندی جدیدی از شرکت زایسترونیک آلمان است که با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته خود، برای زندگی مدرن امروزی بسیار عالی است. زیرا در جوامع امروزی افراد به دلیل مشغله‌های کاری، عدم ورزش، بیماری‌های خاص و تصادفات دچار ناراحتی و درد در قسمت زانو می‌شوند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید