صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
پنج شنبه / ۲۸ دی ۱۴۰۲ / ۱۳:۲۴
کد خبر: 19242
گزارشگر: 2
۵۳۳
۰
۰
۲
کامپوزیت دندان

معرفی ۱۲ دکتر کامپوزیت در شرق تهران

معرفی ۱۲ دکتر کامپوزیت در شرق تهران
کامپوزیت دندان که در سال‌های اخیر با استقبال قابل توجهی از جانب مردم رو‌به‌رو بوده است، نام نوعی مواد مخصوص از ترکیب شیشه، پلاستیک و رزین بوده که به آسانی فرم گرفته و قابل رنگ کردن است. کامپوزیت برای ترمیم آسیب‌های مختصر دندان مانند شکستگی، لکه‌های دندان، فاصله میان دندان‌ها و نامرتب بودن آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در واقع کامپوزیت، از نوع مواد چسبنده‌ای است که پیوستگی قوی با مینا و عاج دندان ایجاد کرده و از این طریق ترمیم دندان را بسیار راحت‌تر می‌کند. از آن‌جایی که کامپوزیت قیمت نسبتا مناسب و مقرون‌‌صرفه‌ای داشته و از نظر ظاهری نیز کاملا طبیعی جلوه می‌نماید، تا کنون توانسته جایگزین بسیاری از روش‌های دیگر از جمله آمالگام نقره شود. نکته‌ای که بهتر است در خصوص کامپوزیت دندان مدنظر قرار گیرد این است که، ساخت نهایی کامپوزیت توسط دندانپزشک انجام می‌گیرد و نیازمند دقت و ظرافت خاصی است، بنابراین انتخاب دکتر کامپوزیت دندان حرفه‌ای و متخصص کاملا ضروری خواهد بود.
به واسطه وسعت و جمعیت بسیار زیاد شهر تهران، بهترین نوع معرفی هر نوع کسب و کار و یا معرفی پزشک و دندان‌پزشک در این شهر، تقسیم آن به مناطق کوچک‌تر مانند شمال و جنوب و یا شرق و غرب است. ما نیز در این مقاله قصد داریم تا شما را با دکتر کامپوزیت دندان در شرق تهران یا کلینیک‌های دندانپزشکی فعال در این حوزه آشنا نماییم.

کلینیک دندانپزشکی ترنج

کلینیک دندانپزشکی در شرق تهران خدمات متنوع دندانپزشکی زیبایی را از جمله کامپوزیت ونیر ارائه می‌کند. معاینه دندانپزشکی زیبایی در این کلینیک دندانپزشکی به صورت رایگان انجام می‌شود و همچنین صفر تا صد کار انجام کامپوزیت ونیر توسط متخصص ترمیم و زیبایی اجرا می‌گردد.

نشانی: تهران، فلکه دوم تهرانپارس، فرجام شرق، روبروی اداره برق، کلینیک دندانپزشکی ترنج
شماره تماس: 02177737765
صفحه اینستاگرام: toranjdentalclinic
آدرس سایت: https://toranjdental.ir

هزینه کامپوزیت ونیر دندان در این کلینیک دندانپزشکی از حدود ۳ میلیون تومان شروع می‌شود. برای معاینه رایگان با متخصص ترمیم و زیبایی در کلینیک ترنج کافی است فرم معاینه رایگان در سایت‌شان را تکمیل نمایید.

کلینیک دندان‌پزشکی عرشیان

دندان‌پزشکی عرشیان با ارائه خدمات تخصصی دندانی و با بهره‌گیری از آخرین فناوری و متدهای روز دنیا توانسته است به عنوان یکی از بهترین کلینیک‌های دندان‌پزشکی شرق تهران شناخته شود. حضور متخصصان مختلف و با تجربه، ارائه بهترین کیفیت به بیماران، وجود تجهیزات پیشرفته، پرداخت اقساطی، مشاوره و معاینه اولیه رایگان و دسترسی راحت به کلینیک از طریق مترو موجب شده تا این مکان به عنوان یک کلینیک دندان‌پزشکی بسیار حرفه‌ای و مناسب در منطقه شرق تهران به حساب آید.

نشانی: تهران، بزرگراه رسالت به سمت اتوبان باقری، بعد از چهارراه سرسبز، بعد از بانک صادرات،پلاک ۶۴۰، طبقه اول، واحد۲
شماره تماس: 7706000-021
آدرس صفحه اینستاگرام: arshian_clinic

مطب دندان‌پزشکی دکتر بیتا مدبر

دکتر بیتا مدبر با مدرک جراح- دندان‌پزشک و دارای گواهی‌نامه ایمپلنت و زیبایی از کشور سوئیس با ۱۵ سال تجربه کاری، در حال حاضر یکی از بهترین دکترهای کامپوزیت در شرق تهران هستند. مطب ایشان مجهز به جدیدترین دستگاه‌های روز دنیا به ویژه دستگاه رادیولوژی دیجیتال و دستگاه استیریلیزاسیون کلاس b است. در این مطب انواع خدمات دندانی از جمله عصب‌کشی، ترمیم، روکش، ایمپلنت و کاپوزیت دندان در بر اساس جدیدترین متدهای روز دنیا و با بهترین برندهای کامپوزیت انجام می‌شود.

نشانی: تهران، اندرزگو، وطن‌پور جنوبی
شماره تماس: 22390983-021 و 09128751949

کلینیک دندان‌پزشکی زرین دنتال

دندان‌پزشکی زرین دنتال یکی از مشهورترین کلینیک‌های دندان‌پزشکی در منطقه شرق تهران است که با ارائه خدمات بسیار باکیفیت در زمینه سلامت و زیبایی دندان به ویژه اجرای کامپوزیت‌های دندانی با بهترین برندها و با کمترین قیمت به محبوبیت بالایی دست یافته است.

نشانی: بالاتر از فلکه سوم تهران‌پارس، جنب ۲۱۲ شرقی، پلاک ۴۳، طیقه اول، واحد
شماره تماس: 77080535-021 و 09226791406
آدرس صفحه اینستاگرام: zarrin_dental

دکتر عباس پورمحمد

دکتر پورمحمد را می‌توان بهترین دکتر برای کامپوزیت دندان درتهران در منطقه شرقی آن دانست. ایشان با سابقه‌ای نسبتا طولانی و حرفه‌ای و با استفاده از متدهای روز دنیا برای اجرای کامپوزیت و سایر خدمات دندانی مانند لمینیت، بلیچینگ، ایمپلنت و... توانسته‌اند نظر اکثریت بیماران را به خود جلب نمایند.

نشانی: تهران، تهران‌پارس، نرسیده به فلکه سوم، نبش ۱۹۰ شرقی، ساختمان پزشکان ۱۵۵، طبقه۳
شماره تماس: 77868705-021
آدرس سایت: drpourmohammadi.ir

شرق تهران

دکتر هشام سلیمانی

برای معرفی دکتر کامپوزیت دندان درشرق تهران که کار ایشان از کیفیت بالایی برخوردار باشد، می‌توان دکتر سلیمانی را معرفی نمود. ایشان تخصص بالایی در انجام انواع خدمات درمانی دندان‌پزشکی و خدمات زیبایی مانند لمینیت و کامپوزیت داشته و با ارائه امتیازهایی مانند دریافت هزینه به صورت اقساطی توانسته‌اند در ردیف دندان‌پزشکانی با آمار مراجعین بالا قرار گیرند. از جمله خدماتی که در مطب دکتر سلیمانی ارائه می‌گردد عبارتند از: کامپوزیت، لمینیت، ایمپلنت، جراحی لثه، عصب‌کشی، جرم‌گیری، پروتز دندان و اصلاح طرح لبخند

نشانی: خیابان ظفرقندی ۱۹۶، جنب خیابان طاهری، پلک ۳۴، ساختمان پزشکان تهران‌پارس، طبقه ۴، واحد۴۳
شماره تماس: 26809012-021 و 26809011-021

مرکز دندان‌پزشکی حکیم دنتال

حکیم دنتال یکی از مجهزترین و به‌روزترین کلینیک‌های دندان‌پزشکی شرق تهران بوده که دندان‌پزشکان و متخصصان با تجربه‌ای را دراختیار دارد. مدیر این مجموعه با ایجاد محیطی آرام و دلنشین در این مرکز، در کنار ارائه خدمات با کیفیت و و با قیمت مناسب و همچنین دریافت هزینه خدمات به صورت اقساطی توانسته است نظر بخش وسیعی از مراجعه‌کنندگان را به خود جلب نماید. از جمله خدمات این مجموعه می‌توان به عصب‌کشی، کاپوزیت، لمینیت، بلیچینگ و اصلاح طرح لبخند اشاره کرد.

نشانی: تهران، تهران‌پارس، حکیمیه، بلوار بهار، ابتدای فروردین، ساختمان یاس، پلاک ۳۱
شماره تماس: 77305057-021 و 91010726-021 و 09032631444

دکتر مهرداد افتحی

ایشان فارغ‌التحصیل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بوده، دوره تخصصی ایمپلنت را در انجمن ایمپلنت الوژیست آمریکا گذرانده و موفق به اخذ مدرک مکسیکورد ایمپلنت گردیده‌اند. دکتر افتحی تخصص بسیار بالایی در انجام خدمات زیبایی دندان از جمله کامپوزیت، لمینیت و ایمپلنت دارند و کار خود را با استفاده از به‌روزترین متد دنیا وپیشرفته‌ترین تجهیزات تخصصی دندانی انجام می‌دهند.

نشانی: خیابان پیروزی، روبه‌روی اداره برق، ساختمان رهام، پلاک ۱۰۸۲، طبقه اول، واحد۳
شماره تماس: 77438356-021 و 77436187-021
آدرس سایت: drafthi.com
آدرس صفحه اینستاگرام: dr.mehrdad.aftahi@

کلینیک مهدیار دکتر علیرضا ارجمندخواه

دکتر ارجمندخواه از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی فارغ‌التحصیل شده و اولین کلینیک دندان‌پزشکی خود را در سال ۱۳۹۵ در منطقه حسن‌آباد راه‌اندازی کرده و پس از آن در سال ۱۴۰۰ شعبه مهدیار را در منطقه اندرزگو تهران افتتاح نمودند. در حال حاضر نیز ایشان در هر دو شعبه مشغول کار بوده و عمده فعالیتشان در حوزه زیبایی از جمله کاپوزیت و ایمپلنت دندان است. از جمله امتیازهایی که این پزشک متبحر برای مراجعین خود در نظر گرفته‌اند می‌توان به مشاوره رایگان، امکان ویزیت ودرمان در منزل و ایجاد محیطی مناسب برای کودکان اشاره کرد.

نشانی: بلوار اندرزگو، نبش مهر محمدی جنوبی، برج دیانا، طبقه نهم، واحد۱۷
شماره تماس: 22211012-021
آدرس سایت: dralirearjomandkhah.com
آدرس صفحه اینستاگرام: dr.alirezaarjomandkhah

دکتر ملیکا مقدم

دکتر مقدم یک دکتر کامپوزیت دندان و از متخصصان دندان‌پزشکی بسیار حاذق و چیره‌دست در منطقه شرق تهران به حساب می‌آیند. ایشان با تجربه چندین ساله خود خدمات مختلف دندان‌پزشکی مانند ونیر کامپوزیت، کامپوزیت سرامیکی، بلیچینگ، لمینیت و سفید کردن دندان را از طریق طبیعی‌ترین و به‌روزترین روش ممکن انجام می‌دهند. در واقع پس از ویزیت دندان شما توسط ایشان، بهترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین پیشنهاد بر اساس جنس و نوع دندان به شما ارائه می‌گردد.

نشانی: خیابان ظفرقندی ۱۹۶، نبش خیابان طاهری، ساختمان پزشکان تهران‌پارس، طبقه ۴، واحد ۴۳
شماره تماس: 16809011-021
آدرس صفحه اینستاگرام: dr.melikamoghaddam

دکتر رضا ریاض‌صدری

ایشان یکی از دندان‌‌پزشکان بسیار باتجربه و حاذق شهر تهران در منطقه شرقی آن هستند. دکتر ریاض‌صدری تخصص بالایی در انواع خدمات درمانی مانند دردهای فک و صورت و خدمات زیبایی مانند بلیچینگ، کامپوزیت، ایمپلنت، لمینیت و سفید کردن دندان دارند.

نشانی: منطقه ۱۵ تهران، ۲۰ متری افسریه، بین ۱۵ متری اول و دوم، پلاک ۴۰۷، طبقه دوم
شماره تماس: 33157007-021

دکتر مصطفی رئیسی ‌نسب

یکی دیگر از دندان‌پزشکان بسیار حاذق و باتجربه در شرق تهران، دکتر رئیسی نسب هستند که بسیاری از افراد ساکن در منطقه شرق به خوبی با ایشان آشنایی دارند. این پزشک متبحر در مطب شخصی خود و با به‌کارگیری جدیدترین متدهای درمانی دنیا و استفاده از تجهیزات پیشرفته، همواره سعی در جلب رضایت بیماران خود دارند. از جمله خدمات ایشان می‌توان به کشیدن و پر کردن دندان، ایمپلنت، لمینیت و کامپوزیت اشاره کرد.

نشانی: میدان نبوت (هفت حوض)، کوچه عظیمی‌نیا، پلاک، طبقه دوم
شماره تماس: 77900117-021

https://www.asianews.ir/u/dSB
اخبار مرتبط
دندانپزشکی از مهم ترین حوزه های درمانی است. از آنجایی که سلامت دندان ها تاثیر بسیار جدی بر کیفیت زندگی افراد دارد؛ دریافت خدمات مناسب دندانپزشکی بسیار اهمیت دارد. برای دریافت خدمات مناسب، مهم ترین گام، انتخاب یک کلینیک و دندانپزشک معتبر و مناسب است.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید