صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۸ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۴:۱۷
کد خبر: 19474
گزارشگر: 2
۲۷۳
۰
۰
۱
شیرینی فروشی

معرفی قنادی دنیز در شرق تهران

معرفی قنادی دنیز در شرق تهران
قنادی دنیز یکی از قنادی‌های مدرن و لوکس در شرق تهران است که با ارائه‌ی خدمات ویژه و محصولات با کیفیت، مشتریان خاص خود را جذب می‌کند. این قنادی، بیشتر در زمینه محصولات مرتبط با مراسمات عزاداری و مذهبی کار می‌کند، محصولاتی مانند خرما و حلوا.

دنیز سوئیت با سابقه چندین ساله خود در زمینه تولید محصولات درجه یک با بالاترین کیفیت همواره مورد پسند مشتریان خود بوده است، معرفی قنادی دنیز در شرق تهران اولین کاری است افراد پس از میل کردن محصولات این قنادی به دوستان خود انجام می‌دهند. در واقع این قنادی از برترین فروشگاه‌ها در زمینه تهیه حلوا مجلسی، خرما مجلسی و انواع شیرینی‌های روز دنیا به شمار می‌رود.

معرفی قنادی دنیز در شرق تهران

قنادی دنیز denizsweets.com از جمله اولین‌ها در تهیه و تولید محصولاتی مانند خرما مجلسی و حلوا مجلسی برای مراسمات مذهبی و ترحیم در تهران است. این مجموعه در ابتدا فقط به عنوان تولید کننده این محصولات فعالیت می‌کرد و رساندن محصول به دست مشتریان را به فروشگاه‌ها و قنادی‌ها در سطح شهر تهران و شهرستان‌های اطراف واگذار کرده بود. پس از گذشت ۱۴ سال از آغاز شروع به کار این مجموعه سرانجام در اسفند ماه سال گذشته صاحب نظران دنیز تصمیم گرفتند که محصولات را به صورت دسته اول و با حذف واسطه‌ها به صورت مستقیم به دست مشتریان خود برسانند. هدف اصلی از انجام این مهم ارائه محصولات با قیمت پایین تر و سهولت در تهیه آن برای مشتریان این قنادی بود.
این مجموعه فروشگاه قنادی خود را در منطقه شرق تهران واقع در تهرانپارس بالاتر از میدان پروین خیابان واثقی یا ۲۱۲ شرقی بین ۱۳۱ و ۱۳۳ پلاک ۵۶۲ افتتاح کرد. قنادی دنیز علاوه بر محصولات مخصوص خود که شامل حلوا مجلسی و خرما مجلسی می‌شود انواع شیرینی و کیک را برای سلیقه‌های مختلف با بهترین کیفیت ارائه می‌دهد. ساعت کاری قنادی دنیز همه روزه از ساعت ۹ صبح الی ۱۱ شب است که در این زمان شما می‌توانید سفارشات خود را به منظور برگزاری مراسمات خود به ثبت برسانید.

معرفی برخی محصولات قنادی دنیز

تمامی محصولات تهیه شده در دنیز سوئیت با رعایت تمامی مسائل بهداشتی و با مواد اولیه‌ درجه یک ارائه می‌شوند. همین عوامل باعث می‌شود مشتریان از محصولات خریداری شده خود رضایت داشته باشند و خرید‌های بعدی خود را از این مجموعه تهیه کنند. برخی از محصولات دنیز عبارتند از:

حلوا مجلسی دنیز

در این مدل حلوا که مخصوص قنادی دنیز است، حلوا به صورت تکی برش داده شده و داخل بسته‌بندی بهداشتی که با دستگاه‌های مخصوص و بدون دخالت دست تهیه شده ارائه می‌شوند. از مزایا این پک می‌توان به سهولت در پذیرایی از مهمانان اشاره کرد.

حلوا پرس ظرفی

حلوا پرس ظرفی نوعی حلوا است که در ظروف یکبار مصرف تک پرسی قالب می‌شود و برای سرو در مجالس و مهمانی‌ها مناسب است. این حلوا معمولا با آرد، کره، شکر، زعفران و مغزهای مختلف مانند پسته، بادام و گردو تهیه می‌شود.

حلوا آجیلی

حلوا آجیلی یکی از انواع حلواهای ایرانی است که با آرد گندم، نشاسته، کره، قند، هل، زنجبیل و مغزهای مختلف مانند پسته، گردو و بادام تهیه می‌شود. این حلوا بیشتر در ماه رمضان و مجالس عزاداری و محرم سرو می‌شود. این حلوا را می‌توان در قالب‌های سیلیکونی تهیه کرده و با پودر نارگیل، شکلات یا مغز آجیل تزیین کرد.

حلوا فنجانی نوتلایی

حلوا فنجانی نوتلایی یک نوع حلوای مدرن و خوشمزه است که با اضافه کردن نوتلا به حلوای زعفرانی درست می‌شود. این حلوا در دنیز سوئیت در ظرف‌های مخصوص تهیه می‌شود. پس از ریختن نوتلا در کف ظرف حلوا با ظاهری زیبا بر روی آن قرار می‌گیرد و در انتها خلال پسته برای تزیین به آن اضافه می‌شود

خرما مجلسی دنیز

خرما دنیز از خرما گردو و پودر نارگیل تشکیل شده است که به صورت بهداشتی، با استفاده از دستگاه‌های مخصوص و بدون دخالت دست درون پلاستیک‌های شفاف پرس می‌شوند. هر پک پرس شده خرما دنیز شامل یک خرما همراه با گردو و پودر نارگیل است.

خرما پرس ظرفی

یکی از محصولات جذاب دنیز که برای مراسمات و مهمانی‌ها مناسب است خرما پرس ظرفی است. این پک در واقع همان خرما دنیز است که در ظرف‌های پرسی جای داده شده و کار را برای پذیرایی از مهمانان در مراسمات ساده‌تر می‌کند.

مخلوط دنیز

مخلوط دنیز شامل پک دوتایی از خرما دنیز و حلوا دنیز است. در این پک شما برای مراسمات خود خرما و حلوا را به صورت کاملا بهداشتی و بسته‌بندی‌های تکی از خرما و حلوا در دسترس دارید.

معرفی قنادی دنیز در شرق تهران به عنوان اولین مجموعه تولید محصولات مخصوص حلوا مجلسی و خرما مجلسی مخصوص مراسمات مذهبی و ترحیم مورد استقبال کسانی است که می‌خواهد مراسم خود را در بهترین حالت ممکن برگزار کنند. این قنادی با ارائه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب همواره ثابت کرده که نه تنها در سابقه بلکه در مشتری‌مداری نیز پیشتاز است.
برای ثبت سفارش محصولات لذیذ قنادی دنیز می‌توانید به صورت حضوری به فروشگاه دنیز مراجعه کنید و یا با شماره تلفن‌های ۰۹۱۲۱۳۴۴۳۹۵ - ۰۲۱۷۷۳۵۷۱۴۴ تماس بگیرید.

https://www.asianews.ir/u/dWk
اخبار مرتبط
در این مطلب به معرفی فروشگاه اصل تبریز به عنوان بهترین آجیل فروشی تهران می‌پردازیم و تعدادی از محصولات متنوع آن را به شما معرفی می‌کنیم.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید