صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۸ بهمن ۱۴۰۲ / ۲۰:۲۸
کد خبر: 19483
گزارشگر: 464
۲۷۹
۰
۰
۰
بازرگان و کارآفرین فرانسوی

برنار آرنو؛ ثروتمندترین مرد جهان

برنار آرنو؛ ثروتمندترین مرد جهان
برنار آرنو با پیشی گرفتن از ایلان ماسک ثروتمندترین مرد جهان شد.

آسیانیوز - در حالی‌که جایگاه ثروتمندترین مرد جهان، مدت‌ها در اختیار ایلان ماسک بود، این بازرگان و کارآفرین فرانسوی و مدیرعامل هولدینگ LVMH بار دیگر با پیشی‌گرفتن از مالک تسلا، ثروتمند‌ترین مرد جهان شد.

دارایی‌های خالص برنار آرنو، بازرگان و کارآفرینی که شرکت‌های بسیاری را در اختیار دارد، در پی افزایش ۲۳.۶ میلیارد دلاری به ۲۰۷.۸ میلیارد دلار رسید.

به گزارش ایندیپندنت، ارزش بازار LVMH در روز جمعه به ۳۸۸.۸ میلیارد دلار رسید و همین مسئله افزایش ثروت آرنو را در پی داشت.

برنار ژان ایتن آرنو، در ۵ مارس ۱۹۴۹ در شهر روبه در شمال فرانسه متولد شد. پدرش، کارخانه‌دار و مالک شرکت ساخت‌وساز بود. برنار آرنو، پس از فارغ‌التحصیلی به دانشگاه پلی‌تکنیک پاریس رفت و در سال ۱۹۷۱ موفق به کسب مدرک مهندسی در رشته عمران گردید. او به در خواست پدرش، به کسب‌وکار خانوادگی پیوست.

آرنو در سال ۱۹۸۱، پس از اینکه فرانسوا میتران، رئیس‌جمهور فرانسه شد، به ایالات متحده مهاجرت کرد و شرکت «فرینل» را در آنجا تأسیس نمود و به این وسیله، موفق شد، ساختمان‌هایی مسکونی در پالم بیچ در ایالت فلوریدا را احداث نماید.

این آغاز مسیری بود که به‌سرعت باعث شکوفایی و رونق کسب‌وکار او شد. با بازگشت به فرانسه، آرنو به تجارتش رونق داد و توانست مالک شرکت‌های شناخته‌شده‌ای نظیر «کریستین دیور»، «لویی ویتون» و « LVMH» شود.

https://www.asianews.ir/u/dWu
اخبار مرتبط
یکی از مدیران سابق تسلا به وال استریت ژورنال اعلام کرده است که مصرف مواد مخدر و رفتارهای غیرقابل پیش‌بینی توسط ایلان ماسک باعث شد تا او تصمیم بگیرد که دوباره برای حضور در هیئت مدیره این شرکت اقدام نکند.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید