صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۲:۳۰
کد خبر: 19527
گزارشگر: 2
۲۰۹
۱
۰
۲
اجاره ویلا

تحلیل برترین سایت های رزرو ویلا

تحلیل برترین سایت های رزرو ویلا
اگر قصد اجاره ویلا در هر کجای ایران را دارید، با پایدار سامانه همراه باشید تا به تحلیل بهترین سایت های رزرو ویلا و خانه بپردازیم.

از استراحت یک روزه به شهرهای اطراف گرفته تا تعطیلاتی چند هفته، نیازمند اجاره مکانی هستید که با خانواده وقت بگذرانید، نهایت آرامش را تجربه کنید، یا در جمعی دوستانه ساعت ها از حضور هم لذت ببرید. مطمئنا اولین موردی که به ذهن شما خطور می کند، اجاره ویلا یا خانه ای است که تمیز باشد، از امکانات مناسبی برخوردار باشد و با بودجه شما جور دربیاید. با چرخ زدن ساده ای در اینترنت می توانید تعداد بسیار زیادی از سایت های ارائه دهنده این خدمات را پیدا کنید، اما از کجا مطمئن هستید معتبر هستند، از پشتیبانی خوبی برخوردار هستند و از همه مهمتر آیا اطلاعات واقعی ارائه می کنند؟ پس با این مطلب همراه باشید تا با اطلاعات و نظراتی که از کاربران وبسایت ها و اپلیکیشن های مختلف به دست آمده ۶ تا از بهترین سایت های اجاره خانه و ویلا را یه شما معرفی کنیم.

بهترین سایت رزرو ویلا چه ویژگی‌هایی دارد؟

پیش از معرفی بهترین سایت های رزرو ویلا خوب است با یک سری معیارها و فاکتور هایی که این گونه سایت ها باید رعایت کنند و به آن پایبند باشند آشنا شویم:

پشتیبانی خوب

ممکن است در هر مرحله از انتخاب ویلای مناسب خود، یا حتی پرداخت مبلغ مورد نظر با مشکل روبرو شوید. اگر پشتیبانی 24 ساعته وجود داشته باشد که در صورت بروز مشکل امکان پیگیری را برای شما فراهم کند می توانید مشکل خود را به راحتی حل کنید. حال سایتی را فرض کنید که در مرحله خرید برایتان مشکل پیش آمده، با چندین بار تماس گرفتن و ارتباط گرفتن هنوز موفق نشده اید با اداره کنندگان سایت ارتباط برقرار کنید، در این صورت هم هزینه پرداختی از جیب شما رفته و هم امتیاز یک مسافرت عالی از شما سلب شده است.

ذکر امکانات ارائه شده

برخی از شما به دنبال ویلایی استخر دار هستید، برخی می خواهید جای پارکینگ متعدد وجود داشته باشد یا ویلایی می خواهید که دارای باغ و فضای سبز وسیع باشد. شرکتی که در طراحی سایت حرفه ای نیاز هر کسب و کاری است تا مشتریان بیشتری را به سمت خود جلب کند. خود امکانات ارائه را ذکر کند به گزینش یک مکان مناسب و باب میل شما کمک می کند و در صورتی که امکانات نام برده نشوند، شما در انتخاب گزینه مناسب گیج می شوید.

تنوع در قیمت

هر کدام از شما با بودجه ای متفاوت به دنبال اجاره ویلا هستید، پس یک وبسایت خوب باید در قیمت های ارائه شده تنوع داشته باشد که هر فردی با هر بودجه ای بتواند به دنبال ویلای مد نظر خود باشد.

به‌روزرسانی اطلاعات ویلا با داده‌های واقعی

اولین موردی که توجه شما را بعد از قیمت جلب می کند، عکس و امکانات آن است. ممکن است در طول زمان های مختلف، مواردی همچون قیمت ویلا، امکانات و دکوراسیون اقامتگاه های مختلف تغییر کند. در صورتی که اطلاعات هر چند وقت یک بار به روز نشوند باعث از دست دادن اعتماد مشتری می شود.

امکان قراردادن نظرات و سانسور نکردن آنها

برای برخی افراد پیش آمده که امکانات ویلای انتخابیشان در واقعیت با آنچه در آگهی ذکر شده بود تفاوت هایی داشته. تمیز نبوده، برخورد صاحب ویلا خوب نبوده یا به هر دلیلی از آن راضی نبودند، در این صورت افراد با ثبت نظرات خود به کاربران دیگر این امکان را می دهند تا انتخاب مناسب تری داشته و صاحب ویلا با تغییر اطلاعات یا بهبود موارد ذکر شده بهترین امکانات را به مشتریانش ارائه دهد.

مقایسه ۶ پلتفرم برای اجاره ویلا و خانه

در گوگل که سرچ کنید با صد ها سایت مختلف اجاره خانه و ویلا روبرو می شوید که انتخاب را برای شما سخت می کند. در ادامه به ۶ پلتفرمی خواهیم پرداخت که در سال های اخیر بیشترین میزان استفاده و رضایت را در بین مردم داشته اند.

معرفی ۶ تا از بهترین پلتفرم ها برای اجاره ویلا و خانه با توجه به نظرات کاربران، که به شما برای اجاره ویلا یاری می رساند

اتاقک

اتاقک، یک سرویس رزرو آنلاین اقامتگاه است که در سراسر ایران فعالیت می کند. در حال حاضر بیش از ۲۰ هزار اقامتگاه در بیش از ۳۱۰ شهر در این وبسایت وجود دارد. چشم انداز آنها این است که تا ۱۰ سال آینده به شرکتی با ارائه به روزترین و بهترین خدمات گردشگری در سطح بین المللی تبدیل شوند. این سایت از سیستم پشتیبانی ۲۴ ساعته آنلاین برخوردار است که در هر زمانی می توانید مشکلات خود را با این تیم در میان بگذارید.تیم اتاقک، برای رفاه حال مشتریانش بخشی به نام پرایم را در وبسایت خود قرار داده. این اقامتگاه ها دارای امکانات مختلفی از جمله پک بهداشتی با کیفیت، رضایت بالا از عملکرد میزبان، شرایط بهداشتی خوب و تعداد رزروی بالا از سوی مهمانان اتاقک بوده اند.
تمرکز این مجموعه بر رزرو ویلاها و اقامتگاه های اقتصادی است که تمامی اقشار جامعه با هر بودجه ای بتوانند از آنها استفاده کنند. شرایط اجاره خانه و ویلا بسیار آسان است. کافی است از نوار بالای صفحه اطلاعات مد نظر خود را وارد کنید و اقامتگاه موردنظر خود را انتخاب کنید. در هر صفحه، نظر مسافرین مختلف وجود دارد که نقاط مثبت و منفی موارد انتخابی را توضیح داده اند.
با نگاهی اجمالی به امکانات این سایت، برخی از مهم ترین مزیت های آن شامل موارد زیر می شوند:

  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • رضایت بالا مشتریان از خدمات ارائه شده
  • اقتصادی بودن اقامتگاه ها و ویلاها
  • نظرات بدون سانسور
  • رابط کاربری آسان

جاباما

جاباما یک سایت و اپلیکیشن بسیار حرفه ای است که می توانید ویلا و خانه مورد نظر خود را در این بستر، اجاره کنید. نه تنها در ایران بلکه در سراسر دنیا آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. اگر از سایت های خارجی بخواهید هتل رزرو کنید باید مسترکارت یا ویزاکارت داشته باشید که در جاباما بدون نیاز به این موارد و حتی بدون نیاز به پرداخت کارمزد، می توانید از امکانات آن استفاده نمایید. بومگردی ها در سال های اخیر رونق بسیاری داشته اند و ممکن است یکی از مقاصدی که قصد اقامت گزینی در آن را دارید، همین بومگردی ها می باشند. جالب است بدانید یکی از مواردی که این پلتفرم توجه بسیار زیادی در آن کرده همین بخش بوم گردی ها است و در سال گذشته با توسعه ظرفیت های اقامتی این بخش، سهم مهمی در توسعه اقتصاد بوم گردشگری را داشته است.
شعار این مجموعه (تجربه شایسته سفر است) و امکانات بسیاری، از جمله موارد زیر دارد:

  • تجربه کاربری مناسب
  • تخفیفات متنوع
  • رابط کاربری جذاب
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته

هومسا

اگر برای رزرو واحد دچار وسواس هستید، هومسا به شما پیشنهاد می شود. با دارا بودن تصاویر، فیلم های مختلف و تورهای مجازی اطلاعات همه جانبه ای از اجاره واحد مدنظر به شما می دهد. از سال ۱۳۹۶ تاکنون توانسته بیش از ۶۰۰۰ واحد اقامتی، ۳۰۰۰ میزبان و هزاران رزرو آنلاین موفق در سراسر جهان داشته. همچنین، یکی از بهترین دیزاین هایی که در طراحی سایت املاک می تواند وجود داشته باشد در هومسا یافت می شود. چه در اقامتگاه های بومگردی به دنبال اصالت باشید، چه در یک ویلای ساحلی به دنبال آرامش باشید، یا حتی در ویلایی بزرگ به دنبال گذراندن اوقاتی خوش در کنار خانواده خود باشید، هومسا تک تک این امکانات را برای شما فراهم کرده.
علاوه بر آن مجوز وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را دارد که برخی از رقبای دیگر آن از این مجوز برخوردار نیستند. خلاصه مزیت های این سایت شامل موارد زیر می باشند:

  • پشتیبانی ۲۴ ساعته برای مشاوره و رزرو
  • ارتباط آنی میزبان و میهمان در هر مرحله از رزرو
  • امکان پرداخت وجه اقامتگاه با رمزارزها از طریق سامانه بیت راه
  • استرداد وجه در صورت کنسلی مطابق با قوانین درج شده در سایت
  • اختصاص بیمه حوادث و جرح و فوت در سفر با ارسال درخواست مهمان
  • دارا بودن مجوز از میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری

سایت جاجیگا

از یک کلبه نقلی گرفته تا یک ویلای لاکچری، همگی در جاجیگا قابل دسترسی هستند. یکی از ویژگی های آن داشتن شبکه های اجتماعی بسیار فعالی می باشد که در مورد آداب و رسوم و غذاها و دیدنی های مناطق مختلف ایران پست های بسیار جذابی به اشتراک گذاشته و شما را به رزرو اقامتگاه ها در این روستا ها و مناطق تشویق می کند. بخشی در سایت به نام ممتاز قرار دارد که حدود ۴۲۰۰ اقامتگاه در این گروه قرار گرفته اند. در این بخش، مهمان نوازی و امکانات ارائه شده تضمین شده اند و با خیال راحت تری می توانید سفارش محل اقامت خود را انجام دهید. امکانات جاجیگا شامل موارد زیر می شوند:

  • نمایش نظرات بدون سانسور
  • پشتیبانی از مهمان در هر زمان از سفر
  • وجود امکانات کامل از جمله عکس های مناسب، توضیحات کافی درباره هر اتاق و امکانات
  • وجود بخش تخفیفات سفرانگیز

اسنپ تریپ

نام اسنپ برای تمامی شمایی که این مطلب را می خوانید آشنا است. بخش اسنپ که مربوط به سفر های کاربران اسنپ است، ممکن است کمتر به گوشتان خورده باشد اما باید اذعان داشت هر روز تعداد افراد بسیاری از مسافرین، از این سوپر اپلیکیشن جهت رزرو ویلا، خانه و هتل استفاده می کنند. از جمله امکانات این پلتفرم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان رزرو واحد های مختلف در کمتر از ۲ دقیقه
  • اطلاعات جامع و کامل
  • فیلتر جستجو بر اساس «ارزانترین»، «گرانترین» و «پیشنهاد اسنپ‌تریپ»
  • تضمین بهترین قیمت و بیشترین تخفیف ها برای رزرو هتل و خرید بلیط

سفر مارکت

در سفر مارکت چندین هزار اقامتگاه منتظر شما هستند که با کامل ترین اطلاعات در خدمت شما قرار می گیرند. یکی از ویژگی هایی که این سایت را متمایز می کند امکان رزرو تور و هواپیما است که علاوه بر امکان رزرو واحد های مختلف می توانید بدون دردسر بلیط هواپیما خود را تهیه کنید یا با تور به مسافرت روید و مشکلی بابت کنسل شدن پرواز هواپیما نداشته باشید.
امکانات سفر مارکت بسیار است که برخی از امکانات اصلی آن شامل موارد زیر می شود:

  • خدمت رسانی به سازمان ها و پرسنل
  • رزرو اقامتگاه های مختلف با مناسب ترین قیمت
  • دریافت تور های داخلی و خارجی
  • اطلاعات کامل
  • نظرات ارزشمند مشتریان

مزایای طراحی سایت اجاره ویلا و خانه

همانطور که در ابتدا اشاره شد، در سراسر گوگل تعداد سایت های بسیاری برای اجاره ویلا، خانه و اقامتگاه وجود دارند، اما چه عاملی باعث شده تا این سایت ها در صدر انتخاب های مشتریان قرار داشته باشند؟

با طراحی سایت اختصاصی املاک و رزرو خانه توسط پایدار سامانه که با برترین دانش روز دنیا سایت های خود را طراحی می کند، بدرخشید

یکی از مهم ترین دلایل آن، طراحی سایت بسیار حرفه ای است که مشتریان را به سوی خود جذب کند. سایتی که از واکنشگرایی مناسب برخوردار است، UI وUX مناسب دارد، سرعت عالی دارد و بسیاری از ویژگی های کاربر پسند دیگر را دارا است. شرکت های نام برده شده با سایت خود درآمد بسیار بالایی کسب کرده اند، به تعداد بسیار زیادی از مشتریان وفادار دست یافته اند، سرعت رزرو ویلا را تسریع نموده اند و با طراحی سایت اختصاصیشان یک کسب و کار در سطح جهانی راه اندازی کرده اند. پایدار سامانه با استفاده از به روز ترین دانش روز دنیا و به کار گیری باتجربه ترین طراحان سایت، سایتی اختصاصی و مخصوص شما را با پایین ترین قیمت و بالاترین کیفیت در اختیارتان قرار می دهد.

https://www.asianews.ir/u/dXc
اخبار مرتبط
رزرو هتل در چابهار اولین قدم برای ثبت یک تجربه‌ی ماندگار در سفر به تنها بندر اقیانوسی ایران می‌باشد. جاذبه‌ها و زیبایی‌های بندر چابهار می‌تواند هر فردی را مجذوب خود کند. اگر تصمیم گرفتید از این منطقه‌ی زیبا دیدن کنید، به شما تبریک می‌گویم! اما اگر قصد بازدید از این منطقه را دارید و می‌خواهید بیشترین لذت را از سفر خود ببرید، می‌بایست برخی از توصیه‌ها را جدی بگیرید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
عمویی
۱۴۰۲/۱۱/۱۰
0
0
1

فقط جاجیگا. واقعا حرف نداره


ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید