صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
سه شنبه / ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۴:۳۹
کد خبر: 19675
گزارشگر: 2
۳۳۲
۰
۰
۱
جوانی و زیبایی پوست

بهترین روش برای لیفت صورت چیست؟

بهترین روش برای لیفت صورت چیست؟
اگر شما نیز از چین و چروک های پوست خود خسته شده اید و به دنبال راهی برای به دست آوردن جوانی و زیبایی سابق پوست خود هستید؛ باید بدانید که روش های لیفت صورت به عنوان راهکاری بی خطر و قدرتمند ظاهر شده اند. شما با یافتن بهترین روش برای لیفت صورت می توانید جوانی و زیبایی را مجددا به خود بازگردانید. ما در این مقاله به بررسی انواع روش های لیفت صورت می پردازیم. همچنین به شما کمک می کنیم با در نظر گرفتن چند مورد خاص، بهترین روش برای لیفت صورت خود را انتخاب کنید.

انواع روش های لیفت صورت

لیفت صورت با روش جراحی و بدون جراحی قابل انجام است. لیفت صورت بدون جراحی شامل روش هایی مانند لیفت صورت با نخ، فیلر و ... است که روش های کم تهاجمی محسوب می شوند. در ادامه هر یک از روش ها را به طور مفصل بررسی می کنیم تا به شما در انتخاب بهترین روش برای لیفت صورت کمک کنیم.

لیفت صورت با نخ

یکی از روش های کم تهاجمی برای لیفت صورت، استفاده از نخ است. در این روش معمولا از نخ های قابل جذب مانند نخ های PDO برای کشیدن و سفت کردن پوست استفاده می کنند. این نخ ها در افزایش تولید کلاژن و سفت شدن پوست موثر هستند. لیفت صورت با نخ نیازی به بیهوشی ندارد و با بی حسی موضعی انجام می شود. این روش معمولا در یک جلسه انجام شده و دوره نقاهت کوتاهی دارد. همچنین نتایج آن بلافاصله پس از انجام لیفت قابل مشاهده هستند. اگر به دنبال روشی کم تهاجمی با دوره نقاهت کوتاه و بدون بیهوشی هستند، بهترین روش برای لیفت صورت شما، لیفت صورت با نخ است.

لیفت صورت با فیلر

لیفت صورت با فیلر یکی دیگر از روش های کم تهاجمی است که برای انجام این روش پزشک با تزریق فیلر، چین و چروک و افتادگی های پوست را رفع می کند. در واقع در این روش، از فیلر هایی مانند ژل هیالورونیک اسید استفاده می کنند. لیفت صورت با فیلر دائمی نیست و به تدریج از بین می رود.
پزشک در لیفت صورت با فیلر، حجم از دست رفته پوست و چین و چروک های پوست را با تزریق ژل پر می کند. برای انجام این کار از سوزن های بسیار ریزی استفاده می شود که معمولا بدون درد است. تزریقات با توجه به نیاز پوست، در یک یا چند جلسه کوتاه انجام داده می شوند.

لیفت صورت با جراحی

جراحی لیفت صورت نیز به منظور جوانسازی و رفع افتادگی پوست انجام می شود. جراحی موثرترین روش برای لیفت صورت محسوب می شود و ماندگاری بالایی دارد. در واقع کسانی که افتادگی و چین و چروک های شدید، روش جراحی گزینه ای مناسب و موثر خواهد بود.
یکی از تفاوت های جراحی با سایر روش ها، رسیدن به نتیجه نهایی است. نتیجه نهایی لیفت صورت با جراحی معمولا پس از گذشت چند هفته مشخص می شود. این جراحی با ایجاد برش های ریز در قسمت های مختلف صورت انجام می شود. جراح لیفت صورت با استفاده از این برش ها چربی های اضافی را برداشته و پوست را سفت و به سمت بالا می کشند. جراحی با بیهوشی انجام شده و نسبت به سایر روش ها دوره نقاهت طولانی تری دارد.

لیفت صورت با جراحی

ماندگار ترین روش لیفت صورت کدام است؟

روش های غیر جراحی ماندگار موقتی دارند و پس از گذشت مدتی نیاز به ترمیم دارند. ماندگار ترین روش لیفت صورت، لیفت صورت با جراحی، عمل لیفت اندوسکوپیک ابرو و ... است. زیرا نتایج جراحی برای لیفت صورت معمولا تا 10 سال ماندگاری دارند. البته باید در نظر داشته باشید که ماندگاری لیفت صورت بسته به عواملی مانند سن بیمار یا نوع پوست می تواند کمی متفاوت تر از زمان گفته شده باشد.

بهترین روش لیفت صورت با توجه به چه مواردی انتخاب میشود؟

برای انتخاب بهترین روش لیفت صورت باید عوامل مختلفی از جمله سن بیمار، میزان افتادگی پوست، شرایط بیمار و... در نظر گرفته شوند. پزشک معمولا قبل از هرچیز شرایط و علایق فرد را بررسی می کند تا بهترین روش را توصیه کند. برای مثال اگر فردی به دنبال نتایج طبیعی باشد، بهتر است از روش های غیر تهاجمی مانند لیفت با فیلر یا نخ استفاده کند. اما در صورت افتادگی شدید و چین و چروک های عمیق، بهترین روش برای لیفت صورت، جراحی است. جراحی به رفع افتادگی های شدید به خصوص در سنین بالاتر کمک زیادی می کند. اما افراد در سنین پایین می توانند از روش های غیر تهاجمی نیز نتایج خوبی بگیرند.
در نهایت برای انتخاب بهترین روش، باید به پزشک متخصص مراجعه کنید و در رابطه با این موضوع مشورت کنید. اما به طور کلی اگر به دنبال روشی با ماندگاری بالا و نتایج مطلوب هستید، جراحی بهترین گزینه برای شما محسوب می شود.

لیفت صورت با نخ

نتیجه گیری

در نهایت باید گفت امروزه لیفت صورت یک روش جراحی زیبایی موثر و عالی برای جوانسازی و رفع چین و چروک ها محسوب می شود. لیفت صورت روش های مختلفی دارد که برای یافتن بهترین روش بهتر است به یکی از با تجربه ترین و کاربلد ترین متخصصان مراجعه کنید. همچنین سعی کنید تمامی دستورالعمل های پزشک را پس از لیفت صورت به دقت انجام دهید تا به نتایج دلخواه برسید. برای اطلاعات بیشتر و انتخاب بهترین روش میتوانید با دکتر شاهین بهجو مشورت کنید و یا به سایت ایشان به آدرس https://doctorbehjoo.com مراجعه کنید.

https://www.asianews.ir/u/dZE
اخبار مرتبط
در این مقاله از سایت خال درمانی قصد داریم به شما روشی را معرفی کنیم که خود شما در منزل به راحتی بااستفاده از مواد گیاهی بتوانید خال خود را از بین ببرید. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید