صاحب امتیاز
دکتر ساقی باقری نیا
بنیان‌گذار و مدیر مسئول
جاویدنام ایرج جمشیدی
سردبیر وبسایت
نوید جمشیدی
صاحب امتیاز: دکتر ساقی باقری نیا،    بنیان‌گذار و مدیر مسئول: جاویدنام ایرج جمشیدی،   سردبیر وبسایت: نوید جمشیدی
یکشنبه / ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ / ۲۰:۳۱
کد خبر: 19770
گزارشگر: 306
۳۳۷
۰
۰
۴

علاقه غیرقابل توصیف یزدی‌ها به ابربازی‌ها!

علاقه غیرقابل توصیف یزدی‌ها به ابربازی‌ها!
یزد - هفتمین جشنواره ابربازی‌ها با استقبال گسترده شهروندان یزدی روبه‌رو شده است

 

آسیانیوز / یزد ؛ «محمدرضا ربانی » معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد گفت: به مناسبت فرارسیدن چهل و پنجمین سالروز انقلاب شکوهمند اسلامی، بر آن شدیم تا هفتمین جشنواره ابربازی‌ها را در مجتمع تجاری تفریحی ستاره یزد برگزار کنیم.

 

این مقام مسئول به دلایل انتخاب مجتمع تجاری ستاره به عنوان محل برگزاری جشنواره ابربازی‌ها اشاره کرد و اظهار داشت:  در دوران پیش از انقلاب، ساختمان مخوف ساواک در حوالی میدان آزادی یزد(محل کنونی پاساژ ستاره) قرار داشت و پس از انقلاب اسلامی، این مکان به محلی برای خدمت رسانی نیروهای انقلابی بدل شد؛ ضمن این که برودت هوا دلیل دیگری بود تا جشنواره ابربازی‌ها را به این مجتمع آوریم.

 

ربانی از استقبال گسترده شهروندان یزدی از هفتمین جشنواره ابربازی‌ها خبر داد و افزود: از روز پنجشنبه ۱۹ بهمن‌ماه که جشنواره ابربازی‌ها آغاز شده، تاکنون پای صدها یزدی را به طبقه سوم مجتمع ستاره باز کرده است.

 

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد ادامه داد: جشنواره ابربازی‌ها ۳۷ بازی خاطره‌انگیز نظیر ماروپله، شطرنج، ایرهاکی و… را در مقیاسی بسیار بزرگ‌تر از آنچه در تصورات است، گرد هم آورده تا ساعات خوشی را برای یزدی‌ها به ارمغان آورد.

 

محمد رضا ربانی در پایان از تمدید دو روزه این جشنواره خبر داد و خاطرنشان کرد: هفتمین جشنواره ابربازی‌ها تا روز دوشنبه ۲۳ بهمن ماه ادامه خواهد داشت و شهروندان یزدی می‌توانند از ساعت ۱۸ تا ۲۳ با دوستان و خانواده‌های شان برای تجربه لذت بخش ابربازی‌ها در طبقه سوم پاساژ ستاره حاضر شوند.

سید محمد جواد عرفانفر

 

علاقه غیرقابل توصیف یزدی‌ها به ابربازی‌ها! ، محمدرضا ربانی  معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد

https://www.asianews.ir/u/e19
اخبار مرتبط
یزد - به مناسبت ایام الله دهه فجر و چهل و پنجمین سالگرد بهار انقلاب اسلامی، از مجموعه انیمیشن های گردشگری «یزدگردی» و تورهای «مجازی» توسط استاندار یزد رونمایی شد ​
یزد - سومین دوره رویداد بوم‌گردی انقلاب در یزد به همت هیات انصار ولایت و با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با هدف روایتگری شاهدان عینی حوادث انقلاب برای دانش آموزان رسماً آغاز بکار کرد
آسیانیوز (وبسایت روزنامه آسیا) هیچگونه مسولیتی در قبال نظرات کاربران ندارد.
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 1000
نظر خود را وارد کنید